Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Fritte skrev:Vi kunne godt bruge en ordentlig 4. angriber, i stedet for Sandro og Munir.
Enig. Vi er virkelig sårbare, hvis vi får lange skader oppe i front.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Turan? Med Robertos opblomstring (og Samper som vil få mere tid) så er der ikke den store grund til at Turan skal spille på midten. Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Arda er ikke offensiv midt men kan spille pladsen. Han spillede næsten alle sine kampe hos ATM som kant.

Vi har en fin bredde både på midten (samper, roberto, turan) og helt fremme (turan, vidal, munir, sandro). Så ser egentlig ikke nogen grund til at gå ud og hente en eller anden random spiller som pato, lavezzi eller rvp. Hvis vi SKAL købe så skal det være til midten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vrøvl. Ufatteligt at vi ikke har lært noget af Robertos opblomstring. Lucho ser noget i dem (især i munir) og indtil videre har han ramt plet.

Desuden falder de jo lige netop tilbage i køen efter at Turan og Vidal kommer til. Så de vil få mindre (og bedre) spilletid hvor de forhåbentligt kan vokse under nogle lidt mindre pressede vilkår.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Turan? Med Robertos opblomstring (og Samper som vil få mere tid) så er der ikke den store grund til at Turan skal spille på midten. Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme.
Men det er én udskiftningsspiller. Det er i min verden for lidt. Og så har Roberto vist kvaliteter på HB, ikke så meget på midtbanen i min verden mod svær modstand. Samper er et stort spørgsmålstegn som mange af de andre talenter, der i øjeblikket bare ikke kan slå igennem som vi var vant til under Pep.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg er frisk på et indkøb, der kan spille alle de tre forreste pladser og kan indfinde sig med en bænkplads. Han må gerne være bare en lille smule talentfuld.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Turan? Med Robertos opblomstring (og Samper som vil få mere tid) så er der ikke den store grund til at Turan skal spille på midten. Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme.
Men det er én udskiftningsspiller. Det er i min verden for lidt. Og så har Roberto vist kvaliteter på HB, ikke så meget på midtbanen i min verden mod svær modstand. Samper er et stort spørgsmålstegn som mange af de andre talenter, der i øjeblikket bare ikke kan slå igennem som vi var vant til under Pep.
Nej det er to udskiftningsspillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Jeg er frisk på et indkøb, der kan spille alle de tre forreste pladser og kan indfinde sig med en bænkplads. Han må gerne være bare en lille smule talentfuld.
Hvem?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Turan? Med Robertos opblomstring (og Samper som vil få mere tid) så er der ikke den store grund til at Turan skal spille på midten. Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme.
Men det er én udskiftningsspiller. Det er i min verden for lidt. Og så har Roberto vist kvaliteter på HB, ikke så meget på midtbanen i min verden mod svær modstand. Samper er et stort spørgsmålstegn som mange af de andre talenter, der i øjeblikket bare ikke kan slå igennem som vi var vant til under Pep.
Nej det er to udskiftningsspillere.
Roberto er jo ligegyldig i den sammenhæng, da vi snakker om angrebet. Turan er én udskiftningsspiller i angrebet pt., som i min verden er for lidt. Munir og andre talenter er muligvis noget vi kan bruge i fremtiden - ikke nutiden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Turan? Med Robertos opblomstring (og Samper som vil få mere tid) så er der ikke den store grund til at Turan skal spille på midten. Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme.
Men det er én udskiftningsspiller. Det er i min verden for lidt. Og så har Roberto vist kvaliteter på HB, ikke så meget på midtbanen i min verden mod svær modstand. Samper er et stort spørgsmålstegn som mange af de andre talenter, der i øjeblikket bare ikke kan slå igennem som vi var vant til under Pep.
Nej det er to udskiftningsspillere.
Roberto er jo ligegyldig i den sammenhæng, da vi snakker om angrebet. Turan er én udskiftningsspiller i angrebet pt., som i min verden er for lidt. Munir og andre talenter er muligvis noget vi kan bruge i fremtiden - ikke nutiden.
Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Jeg synes ikke at klubben skal gå ud, og lede efter en spiller i næste måned. Vi får to nye spillere i Turan og Vidal, de er begge meget alsidige og vil virkelig komme os til gode. At vi har klaret os så godt, i første halvdel af sæsonen havde ingen troet. Hvis vi køber en i Januar, så bliver det højst sandsynligt en kortsigtet, gammel og dårlig løsning. Som jeg ser det, så kan Turan bruges på alle pladser i det offensive og midtbanen, måske ikke på Busi's plads. Og så er der Vidal.

Jeg synes at man skal lade det være i Januar, tværtimod, så skal der godt nok købes ind til sommerens transfervindue. Der skal udskiftes en del spillere imo.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Vidal kan vel ligeså meget gøre sig gældende som den tredje angriber som Alba kan, eller Adriano! Det er ikke holdbart.

Turan kan dække positionen helt korrekt, men han kan aldrig dække den centrale af de tre pladser!

Lad os nu se Sandro og Munir ad, kan være at selvtilliden er på vej op efter copa kampen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes ikke at klubben skal gå ud, og lede efter en spiller i næste måned. Vi får to nye spillere i Turan og Vidal, de er begge meget alsidige og vil virkelig komme os til gode. At vi har klaret os så godt, i første halvdel af sæsonen havde ingen troet. Hvis vi køber en i Januar, så bliver det højst sandsynligt en kortsigtet, gammel og dårlig løsning. Som jeg ser det, så kan Turan bruges på alle pladser i det offensive og midtbanen, måske ikke på Busi's plads. Og så er der Vidal.

Jeg synes at man skal lade det være i Januar, tværtimod, så skal der godt nok købes ind til sommerens transfervindue. Der skal udskiftes en del spillere imo.
Præcis!
Senest rettet af Piquénbauer lør dec 05, 2015 3:29 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Edit: Gav mig til at skrive dette indlæg, men kan se at der i mellemtiden har været en del indlæg, hvor nogle af dem handler om lidt af det samme. Nå nå, men here goes.

Slap nu af med den der attitude. Tænk da lige på hvor Sergi Roberto var da han var 20. Han havde kun lige rundet 10 kampe for førsteholdet. Pedro havde ikke engang debuteret for førsteholdet da fyldte 20. Det samme gælder Sergio Busquets.

Til sammenligning har Munir snart 30 kampe på højeste niveau på bagen, mens Sandro ligeledes har rundet 25 optrædener. Det er vigtig erfaring og det vidner om at de begge har stort talent. Jeg skal ikke kunne sige om det er stort nok til at de bliver en del af vores førstehold i fremtiden, men det er virkelig dumt at afskrive dem når de er 20 år gamle. Jeg er med på at de har været skidt spillende, men hvor godt havde Sergi Roberto lige gjort det indtil denne sæson? Konsensus herinde var tydeligvis at han var en alibi-spiller med et niveau der var under gennemsnittet; han var ganske enkelt ikke god nok til Barcelona. Og se ham nu.

Så lad os nu slå koldt vand i blodet for så vidt angår Munir og Sandro. Der er ingen grund til bare at kaste dem væk, fordi de har set ringe ud som 20-årige på et hold hvor de eneste referencer på deres position hedder Lionel Messi, Luis Suárez og Neymar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Vidal kan vel ligeså meget gøre sig gældende som den tredje angriber som Alba kan, eller Adriano! Det er ikke holdbart.

Turan kan dække positionen helt korrekt, men han kan aldrig dække den centrale af de tre pladser!

Lad os nu se Sandro og Munir ad, kan være at selvtilliden er på vej op efter copa kampen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Vidal har spillet hele sin karriere helt fremme. Og gjort det godt. Så det er altså ikke rigtigt det du siger.

Og nu er det jo ikke sådan at vi ikke har andre spillere i truppen der kan spille den centrale angriber. Både ney og messi kan gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster