Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 218
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Gnomitz »

Hvordan er forholdet mellem Messi og Lavezzi? Snakker de måske godt sammen? Synes i hvert fald at det kunne være en bonus ved købet, da det kunne være med til at holde Messi glad, hvilket er noget jeg mener Pep Guardiola før har været inde på.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

De er rigtig, rigtig gode venner. 5 millioner euro er også ret billigt. Men så skal han også være indstillet på at varme bænken.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mkj 77 »

Bendtner ville heller ikke acceptere en bænkeplads i en bette klub som vores.
personligt så jeg gerne en der kunne tæmme en bold så den lander foran ham og ikke på tribunen.
Det udelukker Bendtner men ikke Lavezzi eller Nolito.

Nolito tilbage og alt ind på at hente Verratti


Og Thiago.....

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Barcelona plan to sign a forward during the January transfer window. Player will join on loan, without buy obligation in the summer. [md]
PSG winger Ezequiel Lavezzi (30) and Sao Paulo (on loan from Corinthians) forward Pato (26) have been offered to Barcelona. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Har altid været glad for Pato, hvem husker ikke hans mål på Camp Nou, et par sekunder inde i kampen? Jeg ved dog ikke hvor hans niveau ligger i forhold til Europa. Jeg har dog hørt at han gør det godt i hjemlandet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg tror godt Pato kunne få sin revival i Barcelona! Hvis han er frisk på at arbejde vanvittig hårdt for at få skraldeminutter.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Af de to helt klart Pato, hvis det er lån uden forpligtelser. Kunne være sjovt at se ham i Europa igen og H is han kan holde sig skades fri...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Pato er ikke engang i nærheden af at være den bedste spiller i den brasilianske liga i følge mine kilder. Jeg kan derfor slet ikke forestille mig, at han har niveauet til Barca. Han spillede fint for 5 år siden, men tiderne er altså skiftet. Mandens karriere er jo nærmest kun gået én vej derfra.

Jeg tør vædde med, at ingen herinde har set ham spille i et par år. Han bliver udelukkende bedømt på sit navn og tidligere meritter.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Jeg tror godt Pato kunne få sin revival i Barcelona! Hvis han er frisk på at arbejde vanvittig hårdt for at få skraldeminutter.
Talentet har aldrig fejlet noget. Usikkerheden er nok nærmere fysikken og motivationen.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Ifølge mine kilder er han oppe på 23 mål og 9 assists i de seneste 47 kampe, og har generelt været skadesfri.

Jeg siger er muligheden for at prøve ham af og er alternativet Lavezzi eller Persie, go for Pato.

Kunne man dog lave samme aftale med Gio istedet for Pato så ja tak, eller Villa...

Oooh Villa i et halvt år i Barcelona, mums!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Fritte skrev:"ifølge mine kilder" :lol: :lol:
:D

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

emo skrev:Ifølge mine kilder er han oppe på 23 mål og 9 assists i de seneste 47 kampe, og har generelt været skadesfri.

Jeg siger er muligheden for at prøve ham af og er alternativet Lavezzi eller Persie, go for Pato.

Kunne man dog lave samme aftale med Gio istedet for Pato så ja tak, eller Villa...

Oooh Villa i et halvt år i Barcelona, mums!
Hvorfor er mulighederne Pato, Lavezzi og Van Persie? Sidstenævnte er helt væk, Lavezzi er knap nok en god indskifter i PSG og Pato er ikke engang blandt de bedste i den brasilianske liga.

Man kunne seriøst finde bedre kandidater ved at en abe kastede dartpile mod en væg, hvor der var påhængt billeder af samtlige offensive spillere i de fem store ligaer.

Din ide med Villa var god, hvis man ser bort fra, at han er 34 år og spiller i en liga, hvor der er absolut intet modstand. Jeg har på fornemmelsen, at han ikke er god nok til Barca. Han var knap nok god nok til startopstillingen i Barca i sin sidste tid i klubben.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Fordi de navne er slynget ud nu og dem forholder jeg mig til. Persie har været rygtet, Lavezzi har, Pato nu og mener også at Villa var for nogle måneder siden.

Villa er ikke god nok, er vi enige om, men synes ikke at vi står og har brug for en angriber, så at få ham bare for at have ham og nyde at have Villa i Barcelona igen ville være en fodbold romantisk tanke.

Det ville da også være lidt underligt hvis den bedste spiller i den brasilianske liga kunne lejes for et halvt år uden andre aftaler!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Hvorfor er mulighederne Pato, Lavezzi og Van Persie? Sidstenævnte er helt væk, Lavezzi er knap nok en god indskifter i PSG og Pato er ikke engang blandt de bedste i den brasilianske liga.
Var din kilde dig selv? Det gik i hvert fald fra en annonym kilde til din egen holdning pludseligt.
Storken skrev:Man kunne seriøst finde bedre kandidater ved at en abe kastede dartpile mod en væg, hvor der var påhængt billeder af samtlige offensive spillere i de fem store ligaer.
Blæksprutter kan forudse fodboldkampe, så det er da muligvis en god ide med en abe-rekrutteringsstrategi!!!!

Men grundlæggende enig. Pato virker mere som et oplagt rygte for journalisterne end en realitet. Ifølge transfermarkt.co.uk, har han ikke været meget skadet, og har præsteret nogenlunde, så det kunne også være en mulighed.

I sidste ende handler det vel om scouting-arbejde og en vurdering om han fysisk kan holde til fodbold på øverste hylde. Mon ikke de har kigget lidt på ham fra flere forskellige vinkler?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har egentlig ikke brug for spillere nu hvor turan og vidal kommer til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 94 gæster