Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af KongenINord »

Jeg kan ikke se, hvad vi skal med en ny forsvarsspiller. Af de to nævnte ville jeg også vælge Verratti, men har stadig et svagt håb om, at vi kan hente Thiago hjem på et tidspunkt.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

KongenINord skrev:Jeg kan ikke se, hvad vi skal med en ny forsvarsspiller. Af de to nævnte ville jeg også vælge Verratti, men har stadig et svagt håb om, at vi kan hente Thiago hjem på et tidspunkt.
Vi har reelt set i denne sæson næsten kun Pique, Bartra og Verm når han ikke er skadet. Math, Masch tror jeg ikke kommer på noget højt forsvarspiller niveau nogensinde igen.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Synes at der skal opgraderes på alle kæderne, nogle skal selvfølgelig prioriteres højere end andre.

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af KongenINord »

emo skrev:
KongenINord skrev:Jeg kan ikke se, hvad vi skal med en ny forsvarsspiller. Af de to nævnte ville jeg også vælge Verratti, men har stadig et svagt håb om, at vi kan hente Thiago hjem på et tidspunkt.
Vi har reelt set i denne sæson næsten kun Pique, Bartra og Verm når han ikke er skadet. Math, Masch tror jeg ikke kommer på noget højt forsvarspiller niveau nogensinde igen.
Jeg synes, du er hurtig til at afskrive Mascherano. Mathieu er jeg bestemt heller ikke fan af, men det efterlader os alligevel med 5 centerbacks, og jeg ville forstærke både midtbanen og angrebet (reserve), før jeg ville gøre mere ved forsvaret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Laporte kan hentes så skal han købes. Vi har brug for nogle unge spillere og gerne hver kæde! Vores trup er ved at blive for gammel...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

KongenINord skrev:
emo skrev:
KongenINord skrev:Jeg kan ikke se, hvad vi skal med en ny forsvarsspiller. Af de to nævnte ville jeg også vælge Verratti, men har stadig et svagt håb om, at vi kan hente Thiago hjem på et tidspunkt.
Vi har reelt set i denne sæson næsten kun Pique, Bartra og Verm når han ikke er skadet. Math, Masch tror jeg ikke kommer på noget højt forsvarspiller niveau nogensinde igen.
Jeg synes, du er hurtig til at afskrive Mascherano. Mathieu er jeg bestemt heller ikke fan af, men det efterlader os alligevel med 5 centerbacks, og jeg ville forstærke både midtbanen og angrebet (reserve), før jeg ville gøre mere ved forsvaret.
Jeg er kæmpe fan af Masch, og han har haft sine op og nedture før også. Var klasse i den netop overståede sæson, hvorimod han i sæsonen inden ikke var på toppen, så han svinger meget. Han har hjertet med sig på banen og kæmper for enhver bold, det kan jeg lide ved ham, det kan han lære fra sig, men han har ikke været bedst på bolden hidtil.

Spørgsmålet er om Bartra nogensinde får lov, jeg mener at han burde spille, spille fast med Pique i en række kampe, det ville være synd at smide ham væk hvis han har potentialet og klassen til at spille.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Poll: "Which centre back you'd sign for Barça?" Gimenez 45% - Laporte 31 - Marquinhos 11 - Stones 4 - No one 4 #fcblive (2774 votes) [md]
Gimenez er helt sikkert et kæmpe talent men han er ikke god nok på bolden imo. Og så er han lidt ulækker (hård). Laporte er for mig det åbenlyse valg selvom han vil være ekstremt dyr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Mine ønsker til sommer er helt klart Verratti og Laporte.

Så må vi bruge Turan som backup i angrebet, og Mathieu backup for Alba for det ser ud til at Adriano forlader os.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Er bestemt også mine to favoritter, men lugter det ikke lidt af en forhåndsaftale med Pogba?

Tror også de køber en "rigtig" angriber. Sådan Van Persie agtigt. Gad vide hvad han koster?

Bare de holder det på en to-tre stykker, og ikke køber ind i vinterpausen. Magter ikke vi går i panik, og køber til h og v.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Altså hvad en Van persie agtig type koster, eller hvad Van Persie koster? Selv hvis vi fik penge for Van Persie Ville jeg ikke have ham til klubben.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Coaching staff wants Barcelona to sign at least two more players in January, besides the registration of Vidal and Arda. [catalunya radio]

Tottenham have sounded out Barcelona on Sandro. Transfer depends on Barcelona signing player in January. Valued at 10M, buy-back. [sport]

Dynamo Kyiv forward Andriy Yarmolenko (25) prefers to join Barcelona and waits for them to make an offer. Would cost 20M in January. [sport]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det bliver godt nok spændende at se hvad klubben gør til jan! Men det ville ikke være en overraskelse hvis ledelsen ikke handlede. Hvis der er noget vi har lært ved den nuværende ledelse så er det at de første reagerer når det virkelig er nødendigt. Det så vi f.eks. da der skulle hentes en cb og hvor vi ikke hentede martinez, silva og til sidst marquinhos selvom de alle var på markedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Roma have informed the entourage of Adriano (30) that their offer from last summer still stands. They also sounded out Barcelona. [sport]
Tsk.. Hvorfor skulle vi dog gøre noget så dumt, og acceptere dette tilbud?!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

A$AP skrev:
Roma have informed the entourage of Adriano (30) that their offer from last summer still stands. They also sounded out Barcelona. [sport]
Tsk.. Hvorfor skulle vi dog gøre noget så dumt, og acceptere dette tilbud?!
Det er de personlige forhold. Jeg nægter at tro, at Roma vil købe ham til januar, når de kan få ham gratis til sommer.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Vi køber sgu Nolito.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster