Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Jamial skrev:Vi mangler Fàbregas. Som erstatning/backup for Xavi/Iniesta, og så er han sulten. UFATTELIGT sulten. Han mangler pokaler, og kan få dem i Barca. Håber vi får ham næste sommer.
Fint nok at Fab ikke kom i år hvis det betyder at vi kan få gang i Thiago i stedet. Jeg er med på at vi skal ha Cesc til sommer, men mit mundvand begynder altså at løbe når Thiago folder sig ud, kæft hvor er han en elegant og talentfuld spiller. Hvis han bare nogenlunde har Cesc fodboldintellekt så bliver den unge gut et verdenshit ved siden af Cesc og/eller Ini!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... regas-krig

Ved ikke hvad Real tænker på, som om han gider spille for dem :lol:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

LuisEnrique

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af LuisEnrique »

jeg har svært ved at forestille mig ham i den hvide trøje.. hans følelser for barca må da veje tungere end penge.. nogen vil måske osse betragte det som forræderi og mange barcafans vil aldrig tilgive ham det.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

rummenigge skrev:
Jamial skrev:Vi mangler Fàbregas. Som erstatning/backup for Xavi/Iniesta, og så er han sulten. UFATTELIGT sulten. Han mangler pokaler, og kan få dem i Barca. Håber vi får ham næste sommer.
Fint nok at Fab ikke kom i år hvis det betyder at vi kan få gang i Thiago i stedet. Jeg er med på at vi skal ha Cesc til sommer, men mit mundvand begynder altså at løbe når Thiago folder sig ud, kæft hvor er han en elegant og talentfuld spiller. Hvis han bare nogenlunde har Cesc fodboldintellekt så bliver den unge gut et verdenshit ved siden af Cesc og/eller Ini!
Det er jo det store dilemma i forhold til Cecs Fabregas. Henter man ham til klubben, så vil Thiago ryge længere ned af listen. Det er jo det man ser med Bojan i øjeblikket.

Cecs skal være "billig" hvis Barcelona skal købe ham, efter min mening. Thiago er et kæmpe talent, og kan han ikke finde nok spilletid, ja, så er det måske en ny Cesc.

Det synes jeg i hvert fald.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

Jbninc skrev:
rummenigge skrev:
Jamial skrev:Vi mangler Fàbregas. Som erstatning/backup for Xavi/Iniesta, og så er han sulten. UFATTELIGT sulten. Han mangler pokaler, og kan få dem i Barca. Håber vi får ham næste sommer.
Fint nok at Fab ikke kom i år hvis det betyder at vi kan få gang i Thiago i stedet. Jeg er med på at vi skal ha Cesc til sommer, men mit mundvand begynder altså at løbe når Thiago folder sig ud, kæft hvor er han en elegant og talentfuld spiller. Hvis han bare nogenlunde har Cesc fodboldintellekt så bliver den unge gut et verdenshit ved siden af Cesc og/eller Ini!
Det er jo det store dilemma i forhold til Cecs Fabregas. Henter man ham til klubben, så vil Thiago ryge længere ned af listen. Det er jo det man ser med Bojan i øjeblikket.

Cecs skal være "billig" hvis Barcelona skal købe ham, efter min mening. Thiago er et kæmpe talent, og kan han ikke finde nok spilletid, ja, så er det måske en ny Cesc.

Det synes jeg i hvert fald.
Nu bød Barca 260 Mil. på ham sidste år, så det gør de minimum igen i år.
Ronaldinho Gaúcho

Guaje

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guaje »

Tror på ingen måde, at Cesc ville kunne finde på at tage til Real Madrid. Er faktisk stensikker på, at han hellere vil fortsætte i Arsenal. Der er han stjernen og anfører, og de lader til (måske) at have et hold der kan vinde titler.

HVIS han endelig forlader Arsenal, bliver det for at tage til Barcelona. Det er her alle hans venner og familie opholder sig. Og hans hjerte banker for klubben, og hans venner, Puyi og Gerard er her jo... :)

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Ronaldinho skrev:Nu bød Barca 260 Mil. på ham sidste år, så det gør de minimum igen i år.
Det er meget muligt. Jeg sætter bare spørgsmålstegn ved om der er brug for ham. De to spillere vi allerede har på de centrale midtbanepositioner, er bland de tre til verdens bedste fodboldspiller.

Jeg ser ikke rigtig, at Cesc kan få en seriøs rolle hos Barcelona, som det ser ud lige pt. Derudover ser Xavi ikke ud til, at falde i niveau lige foreløbig.

Og så er der Thiago.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Vi har lige fået Afellay så Iniesta vil i højere grad blive flyttet ind på midtbanen hvor han er bedst. Så har vi Xavi som lur mig om ikke han har 5+ år i sig endnu? Vi har netop forlænget med Keita, så han bliver formentlig. Herudover er der Mascherano og Busquets der også kan varetage pladserne på midtbanen. Endelig er der Thiago for ikke at nævne JDS og Oriol som lurer i kulissen. Vi har ikke brug for Fabregas.
Visca el Barca

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Bager skrev:Vi har lige fået Afellay så Iniesta vil i højere grad blive flyttet ind på midtbanen hvor han er bedst. Så har vi Xavi som lur mig om ikke han har 5+ år i sig endnu? Vi har netop forlænget med Keita, så han bliver formentlig. Herudover er der Mascherano og Busquets der også kan varetage pladserne på midtbanen. Endelig er der Thiago for ikke at nævne JDS og Oriol som lurer i kulissen. Vi har ikke brug for Fabregas.
Præcis. Cecs vil være et prestigekøb. Jeg forstår heller ikke euforien omkring ham i klubben, taget de nuværende spillere i betragtning.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Bager skrev:Vi har lige fået Afellay så Iniesta vil i højere grad blive flyttet ind på midtbanen hvor han er bedst. Så har vi Xavi som lur mig om ikke han har 5+ år i sig endnu? Vi har netop forlænget med Keita, så han bliver formentlig. Herudover er der Mascherano og Busquets der også kan varetage pladserne på midtbanen. Endelig er der Thiago for ikke at nævne JDS og Oriol som lurer i kulissen. Vi har ikke brug for Fabregas.
Helt, helt enig, som var det taget ud af min mund. Dog sys jeg ikke vi PT. skal tænker al for meget over JDS og Oriol når vi køber ind. Men efter Affelay kom til klubben har vi SLET ik brug for Cesc. Beklager, men hvis han skal komme, bliver det om 3 år eller noget. - Det er i hvert fald mit gæt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Vi har lige fået Afellay så Iniesta vil i højere grad blive flyttet ind på midtbanen hvor han er bedst. Så har vi Xavi som lur mig om ikke han har 5+ år i sig endnu? Vi har netop forlænget med Keita, så han bliver formentlig. Herudover er der Mascherano og Busquets der også kan varetage pladserne på midtbanen. Endelig er der Thiago for ikke at nævne JDS og Oriol som lurer i kulissen. Vi har ikke brug for Fabregas.
helt og aldeles enig !

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

45 MILLION EUROS FOR CESC

Barça and Arsenal, close to an agreement.

Wenger opens the door for him. The player negotiated his leaving with the manager and people in England feel that he will not stay after the end of the season.

Leo Messi comes back tomorrow in San Mames.


Sport.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Det passer nogenlunde med hvad vi får af Qatar Foundation her til sommer. Fair, fair.
#jesuisSheep

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

Ronaldinho skrev:45 MILLION EUROS FOR CESC

Barça and Arsenal, close to an agreement.

Wenger opens the door for him. The player negotiated his leaving with the manager and people in England feel that he will not stay after the end of the season.

Leo Messi comes back tomorrow in San Mames.


Sport.
Tror det er en and ...
Hvorfor skulle de pludselig sælge - hvorfor skulle Wenger pludselig lade ham gå?
Virker alt for usandsynligt.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Tror ikke Wenger vil holde på Fabregas for enhver pris. Han overtalte ham måske i sommers til at tage en sæson til mod at Fabregas derefter fik sin vilje og fik lov til at blive solgt til Barca. Det kunne man da godt forestille sig. Hvem ved, måske er der allerede en aftale på plads, måske har den været der længe?
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster