Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Jeg synes at spillere som Mascherano, Cambiasso, Essien og De Rossi er bedre end Toure i det defensive arbejde.

Toures fordel, er at han er meget dygtig til at føre bolden frem. Det er De Rossi dog også.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Her er jeg bare uenig. Jeg mener at en mand som Yaya er den perfekte mand til at skabe ro i truppen. Samtidig besidder han et dommedagshuk, som Mascherano ikke turde drømme om. Disse ting + hovedspillet gør ham til den idielle mand til Barca. Det kan godt være at Mascherano spillede godt mod Manchester United, men han formåede ikke at vinde noget med Liverpool i år.

Måske har Yaya ikke Mascheranos hurtighed, men den bliver hurtigt udlignet af Messi, Dani Alves, Iniesta og Eto'o som er lynhurtige. Mén Yaya er altså ikke så langsom som du går og tror. Som du kunne se i kampen mod Almería, så indhalede han en af Spaniens hurtigste spillere, Albert Crusat. Måske er hans acceleration ikke i top, men hans hurtighed kan man ikke klage over. Yaya er den rette mand for Barca, og er uhyre vigtig.

Så for mig hellere Yaya end Mascherano...

Bingocaller

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bingocaller »

Jeg kan godt forstå, hvorfor du taler så varmt for Toure, når også dit brugernavn er i fare for at blive uaktuel :wink:

Jeg er enig i, at en direkte byttehandel med Maxwell er en skidt aftale for Barca, men måske indgår det i byttehandelen mellem Eto'o og Zlatan, så Barca ikke kommer til at betale et alt for højt ekstra beløb for Zlatan.

Men der er også andre ting, der skal tages i betragtning i denne diskussion. Hvad gør vi f.eks., når Toure og Keita smutter til ANC midt i sæsonen? Skal Busquets så tage hele slæppet i vores pakkede kampprogram?

Andemads1

Re: Transfer rygter

Indlæg af Andemads1 »

Toure skrev:Her er jeg bare uenig. Jeg mener at en mand som Yaya er den perfekte mand til at skabe ro i truppen. Samtidig besidder han et dommedagshuk, som Mascherano ikke turde drømme om. Disse ting + hovedspillet gør ham til den idielle mand til Barca. Det kan godt være at Mascherano spillede godt mod Manchester United, men han formåede ikke at vinde noget med Liverpool i år.

Måske har Yaya ikke Mascheranos hurtighed, men den bliver hurtigt udlignet af Messi, Dani Alves, Iniesta og Eto'o som er lynhurtige. Mén Yaya er altså ikke så langsom som du går og tror. Som du kunne se i kampen mod Almería, så indhalede han en af Spaniens hurtigste spillere, Albert Crusat. Måske er hans acceleration ikke i top, men hans hurtighed kan man ikke klage over. Yaya er den rette mand for Barca, og er uhyre vigtig.

Så for mig hellere Yaya end Mascherano...
Jeg synes dine beskrivelser af Touré vs. Mascherano er lidt underlige..

Du siger at Mascherano ikke vandt noget med Liverpool, og at det er noget negativt.. Tror du da at Liverpool ville have vundet noget med Yaya på holdet? Det vil jeg ikke mene. Så at holde det imod Mascherano virker underligt.

Dernæst siger du at Touré ikke er lige så hurtig som Mascherano, men at det ikke betyder noget da det bliver ophævet af spillere som Messi, Dani Alves, Iniesta og Eto'o som er lynhurtige. Nu ved jeg ikke hvor hurtig Iniesta er, men de 3 andre vil jeg selvfølgelig gerne give dig medhold i. Men hvor tit er det lige vi ser den hurtighed blive udfoldet i det defensive arbejde, undtagen når Alves halser efter en kantspiller efter endnu et af sine offensive raids? At Mascherano er hurtig og samtidig bruger disse krafter defensivt vil da udelukkende være positivt for Barca når modstanderen slår kontra.. Så jeg mener ikke at du kan "ophæve" denne fordel til Mascherano bare fordi Barca har andre hurtige spillere..

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... -and-milan

Zhirkov vil gerne til Barca :) En god nyhed, og er ikke ked af hvis vi køber Zhirkov og sælger Abidal. Vi kunne selvfølgelig også beholde Abidal, men tror ikke han vil sidde på bænken og være backup for Zhirkov.. Men Zhirkov må for min skyld meget gerne komme til Barca..

http://goal.com/en/news/10/italy/2009/0 ... ic-joining

Zlatan muligvis tættere på Barca. Er efterhånden ved at vænne mig til tanken om at Zlatan nok kommer til Barca. Og det er ikke så slemt.. Tror bare jeg har været meget imod det, fordi jeg meget gerne så Villa i klubben. Men Zlatan er en god spiller, men ikke ligefrem den jeg allerhelst så i Barca..

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... chs-ribery

Real Madrid har udtalt at de ikke vil gå efter Ribery mere, og tror mere og mere på at Ribery kommer til Barca..

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Nice rygter, Mes Que Un Club! :D

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Mascherano er ikke god nok teknisk eller spilforståelelsesmæssigt, til at kunne spille den defensive plads på vores hold. Derudover er han jo dværg. Har tidligere skrevet et længere indlæg, der uddbyder det lidt, men magter ikke at lede efter det.

Han skal hvert fald ikke til klubben og det ville være et stort tab, at miste Yaya IMO.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Zhirkov?
Nogle der kan forklare lidt om ham? :D
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Remmen

Re: Transfer rygter

Indlæg af Remmen »

Blach skrev:Zhirkov?
Nogle der kan forklare lidt om ham? :D
http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... f=2&t=3274

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

ifølge daily mail har real madrid budt 86 mio € :shock: :shock: :shock: :shock: det er en hjerneblødning

Remmen

Re: Transfer rygter

Indlæg af Remmen »

Brombi skrev:ifølge daily mail har real madrid budt 86 mio € :shock: :shock: :shock: :shock: det er en hjerneblødning
På hvem?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

Remmen skrev:
Brombi skrev:ifølge daily mail har real madrid budt 86 mio € :shock: :shock: :shock: :shock: det er en hjerneblødning
På hvem?
nårh jah. DOH.. c. ronaldo

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Remmen skrev:
Brombi skrev:ifølge daily mail har real madrid budt 86 mio € :shock: :shock: :shock: :shock: det er en hjerneblødning
På hvem?
På resten af Milan's hold! :D ;)
I øvrigt så jeg lige at Dia nævnte De Rossi. Hvis nu Touré skulle ryge, ville det virkelig være min drøm at få fat i De Rossi. Jeg har altid holdt med Roma - ikke i Barcelona stil, men alligevel ret meget - og jeg synes virkelig han er en fantastisk spiller, der kan begå sig både offensivt og defensivt. Desværre - for os - er en sikkert så meget Roma dreng, at der skulle et eller andet virkelig utænkeligt til, for at han ville forlade dem. I øvrigt er det ret imponerende at have spillet over 250 kampe for sin klub som 25-årig. Nå, men nok om ham - hvis vi beholder Touré vil jeg absolut ikke klage! :P

Barraza10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Barraza10 »

Vi skal ikke af med Toure, han gør det godt, vi skal ikke lave samme fejl som Los Francos da de solgte Makalle, nu har vi fundet en der kan støvsuge alt på den deff. midt og lad os holde fast i ham.

Nu er det vidst meget tæt på at Zlatan kommer, det er sku lidt synd at smide Eto væk, men lige med Eto, har man ligesom vidst det længe at han nok røg denne sæson.

Ang. Zlatan, er jeg sikker på han bliver SKIDE god for Barca, men øv jeg kan ikke li hans personlighed, håber virkelig han ændre sig ved udsigten af at ikke være den bedste og være ydmyg over at spille på vores fantastiske hold. For hvis der er en klub i verden hvor man ikke får lov til at stille sig over klubben er det i Barca.

Og ang. Luca Toni, Synes jeg I er helt væk med de positive argumenter. Ja han er anderledes og ja vi kunne nogle gange godt bruge en kæmpee til at være target mand.

MEN, det er jo ikke vores spillestil. Grunden til at alle elsker Barca (om de indrømmer det eller ej) er jo at vi spiller bold og ikke går på kompromi med spillestilen.

Jeg ville blive ked af, hvis vi fik sådan en spiller, og sådan har jeg også haft det med Guddjonhson, han var en target mand, men efterhånden, begyndte han at efterligne de andre og til sidst spillede han jo bold med fødderne, det ville ske med alle de andre også, ingen vil vare aben der ikke kan andet end at heade.

Men for at imødekomme jeres ønske om en targete mand, syntes jeg at Zlatan er en super løsning (hvis vi ABSOLUT SKAL have en stor spiller) han er stor, han er stærk i feltet, men ud over det, er han jo en tekninker og han har et overblik som en 10er. Super køb.
Men han SKAL ændre attitude...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

ringer sq lige til laporta og siger han ikke skal sælge touré ! eller skriver en besked til ham på facebook.. vi er jo mates..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 108 gæster