Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mander »

Sagde han ikke bare, at hans familie ikke ville bære nag, hvis han skiftede til Real? For det er jo unægteligt meget langt fra at være det samme som, at han gerne vil dertil.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg tror ikke man skal frygte for et skifte til R. Madrid. Tror jeg simpelthen ikke på, når har været Culé siden barnsben og hele hans familie er det.

Det lyder muligvis arrogant, men jeg tror det er et spørgsmål om tid, før han ankommer. Jeg ville ikke undre mig, hvis han er at finde i FCB til sommer.

Yaya

Xavi-Fabregas

Messi-Ibra-Iniesta

Giftigt.

Toure

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Toure »

Meget giftigt.
Jeg mener dog ikke at Iniesta burde rykkes op på venstrefløjen. Han hører altså bare hjemme ved siden af sin dværgeven Xavi. Jeg ser hellere én, der har spillet venstrefløj i hele sin karriere, som opfølger Henry på den position.
Men hvis Fàbregas kommer (hvilket jeg håber og tror han gør), så er mine forventninger, at han kommer til at rotere med Xavi og Ini.

Rivaldo10

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Er helt enig. Så også helst Iniesta på midtben, men det ville være alt for syndt, at lade Fabregas rotere. Han vil efter alt at dømme spille hver gang, ligesom Xavi og Iniesta og der kan problemerne opstå.

Jeg så helst en lille ændring af systemet, således at der blev plads til både Yaya, Xavi, Fabregas og Iniesta. Hvordan det vil lykkes Pep ved jeg ikke.

Men noget alla det her kunne måske gå an.

Yaya

Xavi,Fabregas

Iniesta-Messi

-----Ibra------

Altså med en Messi og Iniesta der søger ud på kanterne. Og Xavi og Fabregas som dirigenter og Yaya som bolderobreren og spilleren der løber i dybden og drager fordel af sin styrke i luftspillet og fysisk.

Kunne blive MEGET giftigt.

Toure

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Toure »

Det er en sygt god opstilling det dér.
Men problemet ligger også i, at Barca ikke har ændret spillestil siden Cruijff blev træner. Ogd et er efterhånden lang tid siden. 4-3-3'eren er som boret ind i spillernes sind, og man kan nærmest ikke forestille sig Barca spille i et andet system end det.
Rotation er nærmest den eneste udvej. Jeg tror mere at man skal satse på, at jo ældre Xavi bliver, jo mindre han kommer til at spille, og jo mere Cesc kommer til at tage over. Og indtil da tror jeg ikke at vi skal frygte at han får for lidt spilletid. Iniesta har det jo med at løbe ind i nogle dumme skader, så mon ikke Fàbregas kommer til at få masse af spilletid når han kommer?

1 ting er sikkert - Fàbregas kommer tilbage til Barca. Ingen tvivl om det.

Rivaldo10

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, men husk på at en opstilling ikke skal følges til punkt og brikke. Det er blot et taktisk redskab så at sige samt noget der skal give et fingerpeg om spillestilen. I særdeleshed i FCB, hvor alsidigheden er i højsædet. Jeg tror sagtens det ville kunne fungere med Iniesta og Messi som offensive midtbanespillere på papiret. I virkeligheden handler det om at kontrollere kampen og have mest mulig boldbesiddelse, så kommer resten per automatik. Jeg mener blot, at opstillingerne ikke skal tages alt for bogstaveligt. Men min opstilling skulle også ses som et alternativ og det særligt, hvis klubben ikke får investeret i en venstrekant alá Robinho eller Ribery.

Jeg kan bare ikke forestille mig, at det skulle kunne fungere med eksempelvis, Yaya, Keita, Busquets, Fabregas, Xavi, Iniesta, Henry, Robinho, Bojan, Ibra, Messi, Pedro, Jeyffren mfl. i en og samme trup.

Det ville være for meget tror jeg og sidst vi havde en enorm bred trup endte det jo ikke ligefre godt (2007-2008 sæsonen). Hvor havde vi egentlig en sindsyg trup dengang.

Valdes, Milito, Marquez, Puyol, Xavi, Gudjohnsen, Iniesta, Eto'o, Ronaldinho, Zambrotta, Pinto, Henry, Edmilson, Giovani, Ezquerro, Messi, Deco, Thuram, Abidal, OLEGUER, Yaya, Jorquerra, Crosas, Oier, Bojan, Sanchez, Pedro mfl.

Jbninc

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Dumt at ændre på et system der tydeligvis virker, og ofre en velspillende Henry, bare for at få Fabregas ind i systemet. I min optik burde man købe ham om et par år, når Xavi ikke kan holde til at spille hver kamp i en hel sæson.

Vi har ikke rigtig brug for ham (endnu), og at købe ham, bare for at købe ham er dybt åndsvagt i mine øjne.

Mes Que Un Club

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Kan Fabregas ikke spille DM? Så han både kan rotere med Xavi og Iniesta, men også Yaya?

----Fabregas----

Xavi-------Iniesta


???

Messi

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Messi »

hvordan gik det sidst vi prøvede med tre små boldstærke på midtbanen? IKKE GODT! det var vel da Frank R spillede med Ini, xavi og Deco på midten... der er brug for Råstyrke

cwith

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af cwith »

jeg tror bare at de snart skal købe ham så han ikke bliver for dyr, for hvis det er den næste Xavi, som meget tyder på så bliver han kun dyrere

Toure

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Toure »

Messi skrev:hvordan gik det sidst vi prøvede med tre små boldstærke på midtbanen? IKKE GODT! det var vel da Frank R spillede med Ini, xavi og Deco på midten... der er brug for Råstyrke
Hvordan så midtbanen ud under sæsonen 2005/06 hvor vi vandt mesterskabet og Champions League?

XaviHernandez

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af XaviHernandez »

Hmm, var Iniesta ikke en trumf man havde i ærmet, når noget på banen skulle ændres. Xavi og Deco var sikre startere, med en DM ala Motta, Edmilson eller Marquez.

cwith

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af cwith »

XaviHernandez skrev:Hmm, var Iniesta ikke en trumf man havde i ærmet, når noget på banen skulle ændres. Xavi og Deco var sikre startere, med en DM ala Motta, Edmilson eller Marquez.
sådan husker jeg det også.. Den sæson Deco blev solgt var den hvor iniesta rigtigt havde slået igennem, det var ikke før

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af zqa »

Husk Mark van Bommel.
#jesuisSheep

cwith

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af cwith »

zqa skrev:Husk Mark van Bommel.
Ja han var klasse

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 29 gæster