Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Jeg synes ikke han spillede dårligt, men hans indlæg vare pure crap. Han leverede en mega løbe-indsats, både frem og tilbage i banen. Han dækkede godt af, og spillede fint defensivt. Men hans indlæg var utroligt ringe.
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Jeg synes ikke han spillede dårligt, men hans indlæg vare pure crap. Han leverede en mega løbe-indsats, både frem og tilbage i banen. Han dækkede godt af, og spillede fint defensivt. Men hans indlæg var utroligt ringe.
This

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af ladislau »

Synes han var en smule overtændt. Han løb godt, men når han skulle noget med bolden, så virkede det ufokuseret. Fik et gult kort, og lavede måske nok et lille straffespark. Tyder på, at der var mere gejst end koncentration på dagen, men med hans sæson, så er alt forgiven. Man skal hller ikke klandre for gejst.Vi kommer helt sikkert til at savne ham i finalen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Jeg synes ikke han spillede dårligt, men hans indlæg vare pure crap. Han leverede en mega løbe-indsats, både frem og tilbage i banen. Han dækkede godt af, og spillede fint defensivt. Men hans indlæg var utroligt ringe.
Jeg synes, at han lod Malouda komme forbi ham forbavsende mange gange. Desuden var han ret tæt på at lave et straffespark og så lavede han flere unødvendige frispark. Han virkede overtændt og totalt ufokuseret.

Hans løbeindsats var naturligvis god, men det betyder intet, når han ikke magtede at slå gode indlæg eller sågar bare deltage i kombinationsspillet. Hvis løbeindsats er det vigtigste, er Dirk Kuyt vel verdens bedste spiller.

Det er dog tilladt at have offdays.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg vil bare takke ham for en fantastisk sæson og han har helt klart været årets køb i både den spanske liga og andre steder.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:Jeg synes ikke han spillede dårligt, men hans indlæg vare pure crap. Han leverede en mega løbe-indsats, både frem og tilbage i banen. Han dækkede godt af, og spillede fint defensivt. Men hans indlæg var utroligt ringe.
Jeg synes, at han lod Malouda komme forbi ham forbavsende mange gange. Desuden var han ret tæt på at lave et straffespark og så lavede han flere unødvendige frispark. Han virkede overtændt og totalt ufokuseret.

Hans løbeindsats var naturligvis god, men det betyder intet, når han ikke magtede at slå gode indlæg eller sågar bare deltage i kombinationsspillet. Hvis løbeindsats er det vigtigste, er Dirk Kuyt vel verdens bedste spiller.

Det er dog tilladt at have offdays.
Muligvis. Han har spillet klart bedre kampe, og muligvis ikke så mange dårligere. Men at sige han var decideret ringe, som mange gør det til, synes jeg er i overkanten.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg synes, at han var ringe. Men mine forventninger er naturligvis også høje, netop fordi han tidligere på sæsonen har vist skræmmende høj klasse.

Men derudover er det vel ikke kun Alves som skal kritiseres på baggrund af Chelsea-kampen. Det var i mine øjne kun Valdes som viste sit vanlige niveau i samtlige 90 minutter. Særligt Eto'o skuffede meget.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev:Særligt Eto'o skuffede meget.
Billede

Håber han kommer stærkt igen i de sidste par runder!

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

JonasV skrev:
Flax_Generous skrev:Særligt Eto'o skuffede meget.
Syntes faktisk han har skuffet på det seneste, kan ikke huske hvornår det var præcist men det var før Real Madrid kampen jeg syntes han begyndte og falde.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »


Toure

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Toure »

Ærgeligt, men også lige meget, da vi alligevel ikke har brug for ham i de sidste kampe.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Ja, hvis han endelig skal være skadet, så må man da bifalde hans timing.

Toure

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Toure »

JonasV skrev:Ja, hvis han endelig skal være skadet, så må man da bifalde hans timing.
Ja :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Ja, hvis han endelig skal være skadet, så må man da bifalde hans timing.
Ja, var også min første tanke, nu vi alligevel ikke kan nyde ham i Rom! :D
Så får han sig også lige en pause her, ovenpå en lang sæson, og kan derfor møder endnu mere frisk og veloplagt op til næste sæson, hvor han når nye højder med 317 assists! :P

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Brazil vandt 4:0 mod Uruguay iaften og Alves har scoret den første mål.
Her kan I se den:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster