Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Goldenbaum skrev:http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ry-because

Jeg ved ikke om det er en troværdig kilde, Tuttomercato, men er det er bare mig eller burde Xavi holde sin kæft nu? Jeg ved ikke hvad der sker for ham at udtale sig om Arsenal på den måde. Tænk hvis Barca ikke vinder en skid i år. Så vil han lyde ligeså dum som C. Ronaldo og Sergio Ramos. Xavi plejer ikke at lyde så arrogant. Jeg håber, at det er en opdigtet historie fra en latterlig italiensk avis.
Enig, det vil være meget arrogant af Xavi hvis det passer, som du selv siger det tænkt hvis Arsenal vandt CHL og Barca intet, ikke at sandsynligheden er stor for at det vil ske ( :wink: ), men alligevel, ydmyghed er vejen frem for Barca.

Som I andre også siger så kan jeg slet ikke forestille mig at han har overhovedet sagt tingene med den mening som artiklen giver.

Hvis han tilgengæld har tikendegivet sin forhåbning om at vi prøver igen til januar og IKKE har sagt de andre ting med at vinde Arsenal intet vinder og at Cesc er for god til Arsenal osv så er det en hel fin udtalelse i mine øjne. Jeg er personligt ret ligeglade med om Arsenal føler sig pigefornærmet over at Barca-spillerne ytre deres forhåbning om at klubben skal hente Cesc.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »


Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »

A.C. Milan er meget interesserede i at tilbyde Zlatan Ibrahimovich en vej væk fra Barcelona. En handel der samtidig kan give Barcelona muligheden for et sidste bud på Arsenals Fàbregas. (Mail on Sunday)

Så kører cirkusset vel endnu en gang kan jeg forstå?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

aah, tror nu ikke vi byder mere på ham. Arsenal holder ham i et jerngreb
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Hehehe, Wenger er nu komisk:
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... incredibly

Siger han efter at været den største krukke på transfermarkedet selv. Bare vent du bitre franskmand, Cesc er vores indenfor 1 år :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

rummenigge skrev:Hehehe, Wenger er nu komisk:
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... incredibly

Siger han efter at været den største krukke på transfermarkedet selv. Bare vent du bitre franskmand, Cesc er vores indenfor 1 år :wink:
Det kan man da slet slet SLET ikke tage seriøst!! magen til hykleri skal man da lede længe efter!! jesus christ.
Forumlegende

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

Ifølge Sport, tæller Fábregas ned til sin tilbagevenden til Camp Nou, og hans forhold til Wenger er blevet meget koldt. Og hvis det ikke var nok, har de også været oppe at toppes.
Ronaldinho Gaúcho

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jep, eftersigende tørner han ud for Barca til sommer. Fantastisk, hvis det holder.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Rolig nu drenge..
Denne transfer er kun lige lukket for få dage siden, og i snakker allerede om næste, næste transfer igen.

Forresten kan vi ik få nogle links på bordet, vil gerne selv læse det :-D


Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Det ville da naturligvis være dejligt hvis vi fik Cesc næste sommer, men omvendt kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke på, at det ville ødelægge Thiago og dos Santos' fremtid, for med en midtbane med spillere som Xavi, Iniesta, Cesc, Keita og med Busquets som en alternativ løsning, ville de to altså skulle se langt efter spilletid, hvilket jeg synes ville være super ærgeligt, da de begge to jo oser af talent. Kan ærligt talt ikke helt blive enig med mig selv om, hvorvidt det ville være bedst at få Cesc til klubben eller ej.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:Det ville da naturligvis være dejligt hvis vi fik Cesc næste sommer, men omvendt kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke på, at det ville ødelægge Thiago og dos Santos' fremtid, for med en midtbane med spillere som Xavi, Iniesta, Cesc, Keita og med Busquets som en alternativ løsning, ville de to altså skulle se langt efter spilletid, hvilket jeg synes ville være super ærgeligt, da de begge to jo oser af talent. Kan ærligt talt ikke helt blive enig med mig selv om, hvorvidt det ville være bedst at få Cesc til klubben eller ej.

Helt enig!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

Blaugrana92 skrev:Det ville da naturligvis være dejligt hvis vi fik Cesc næste sommer, men omvendt kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke på, at det ville ødelægge Thiago og dos Santos' fremtid, for med en midtbane med spillere som Xavi, Iniesta, Cesc, Keita og med Busquets som en alternativ løsning, ville de to altså skulle se langt efter spilletid, hvilket jeg synes ville være super ærgeligt, da de begge to jo oser af talent. Kan ærligt talt ikke helt blive enig med mig selv om, hvorvidt det ville være bedst at få Cesc til klubben eller ej.
Hvis du skære Iniesta fra, da det på en måde ville være et dobbelt indkøb men blot på én. Vi køber Fabregas - Han får Iniesta´s plads, og istedet for den manglende Angrebsplads efter Ibrahimovic, så får Iniesta hans plads. Der med ville angrebet lyde på; Villa, Messi, Iniesta, Pedro, Jeffren og Bojan - De tre der starter inde er de 3 førstnævnte.
Derefter når vi til midtbanen hvor vi så er; Fabregas, Keita, Xavi, Busquets, Thiago og Dos Santos.
Dermed ser jeg det ikke så dårligt med et Indkøb af Fabregas - Faktisk som som et dobbeltkøb. Til slut mener jeg at Fóntas og Muniesa har et kæmpe talent, og de udvikler sig helt sikkert til start 11´eren de kommende 2-3, én på Abidals plads, og en på vores Formidable Anfører Puyol´s plads.
Ronaldinho Gaúcho

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:Det ville da naturligvis være dejligt hvis vi fik Cesc næste sommer, men omvendt kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke på, at det ville ødelægge Thiago og dos Santos' fremtid, for med en midtbane med spillere som Xavi, Iniesta, Cesc, Keita og med Busquets som en alternativ løsning, ville de to altså skulle se langt efter spilletid, hvilket jeg synes ville være super ærgeligt, da de begge to jo oser af talent. Kan ærligt talt ikke helt blive enig med mig selv om, hvorvidt det ville være bedst at få Cesc til klubben eller ej.
Du bliver også nød til at tage alderen i betragtning. Keita er 30, det samme med Xavi. Jeg ved ikke med jer, men jeg tror, at Keita forlader og indenfor de næste to år. Xavi er ikke en maskine. Han har brug for pauser, og når man har spillet mange sæsoner uafbrugt samt mange slutrunder, så sætter det sig på benene. Iniesta vil også blive brugt mere i angrebet fremover, og så er der en mand mindre på midtbanen. Derfor vil der stadig være plads til Thiago og Dos Santos, hvis Fabregas, eller en anden midtbane, bliver købt.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Dani Alves »

Keita bliver ikke solgt medmindre han ønsker det eller virkelig bliver dårlig. Pep elsker ham jo.

Xavi holder skam længe endnu. Men ja pauser skal han måske have lidt flere af.
- Ser ikke bussi som så god som alle går og siger. Bevares han er god, så er den heller ikke længere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 92 gæster