Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Tja, nu må vi jo se om de kommer - der er uendelig mange rygter denne sommer, og det er i sig selv også fint nok, men der må gerne snart komme noget konkret på bordet. Det er simpelthen for træls at skulle trækkes igennem den ene transfersaga efter den anden, og ikke kun mht. Barca.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Lovebarca

Re: Transfer rygter

Indlæg af Lovebarca »

Vidic ser ud til at blive:
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... ited-agent

Mascherano ser ud til at rykke tættere på Barca som dagene går:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ntact-with

Guardiola ser Cesc og Ribery som de to vigtigste forstærkninger:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -barcelona

Penge plus Iniesta for Ibra bliver afvist - Yaya måske en del af handlen:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ntact-with

Alt er åbent i forhold til Eto'o. Han vil gerne blive i klubben og klubben vil gerne beholde ham, men kommer der et interessant tilbud vil det blive gransket - udtaler Eto'os agent:
http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803

Laporta udtaler endnu en gang at han ønsker at beholde Eto'o - klubbens intention er at forlænge:
http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803

Goal.com's bud på Barca hold næste sæson:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... celona-buy

Og kan endvidere læse på Sports hjemmeside at Ribery udtaler:

"Hvem er Perez?" hehe.. Real puta :D

Nå men som de fleste siger er alt dette blot rygter.

håber dog personligt på følgende forstærkninger og udskiftninger:

Ind:
- Mascherano
- Filipe
- Keirrison (måske udlejning til bundesligaen første sæson)
- Henrique ind igen hvis en af centerspillerne sælges
- Ribery
- Hvis Eto'o sælges håber jeg på Aguero - Ibra passer ikke ind i Barca. Ellers er Villa et godt bud på direkte afløser
- Oprykning af Xavi Torres

Ud:
- Udlejning af Bojan (Gerne to år)
- Udlejning af Caceres (Gerne to år)
- Udlejning af Muniesa (Gerne to år)
- Udlejning af Botia (Gerne to år)
- Gudjohnsen
- Sylvinho (er ude)
- Hleb

Ser desuden INGEN grund til at hente Cesc.. Han forrådte klubben og vi er desuden stærkt besat på netop den position. Så lad endelig ham blive i Arsenal.. Alternativet kunnet være at rykke Xavi Torres op i stedet for at udleje ham.

Ellers siger rygter at Peter Degn ikke vil forlænge i Silkeborg - ville være en supersub

Well mit (lange) input :wink:

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Lovebarca skrev:Vidic ser ud til at blive:
[rygter rygter rygter...]

Goal.com's bud på Barca hold næste sæson:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... celona-buy
Botia, Muniessa og Bojan på lån?! WTF?!?!!?!?!? Maks Botia, hvis nogen skulle lejes ud!!!!!! Virkelig maks!!!!
Udover det, så ser truppen fin ud, vil dog gerne have to mere, og ingen kan gætte hvem det er, så siger det bare: Bruno Saltor og Mascherano
Så vil truppen se verdens klasse ud!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Lovebarca

Re: Transfer rygter

Indlæg af Lovebarca »

Blach skrev:
Lovebarca skrev:Vidic ser ud til at blive:
[rygter rygter rygter...]

Goal.com's bud på Barca hold næste sæson:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... celona-buy
Botia, Muniessa og Bojan på lån?! WTF?!?!!?!?!? Maks Botia, hvis nogen skulle lejes ud!!!!!! Virkelig maks!!!!
Udover det, så ser truppen fin ud, vil dog gerne have to mere, og ingen kan gætte hvem det er, så siger det bare: Bruno Saltor og Mascherano
Så vil truppen se verdens klasse ud!
Hmm.. Udlån af alle tre spillere ser jeg som ideelt.. På lange udlån (2år) vil de få erfaring og kan derefter vende tilbage til klubben igen..

Bojan skal udlejes.. Mangler lige til sidste for at slå til, hvilket han kan få i en midterklub eller en mindre liga.

Gider ikke igen skrive hvem jeg vil ha ind og ud - se mit tidligere indlæg :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Lovebarca skrev:
Blach skrev:
Lovebarca skrev:Vidic ser ud til at blive:
[rygter rygter rygter...]

Goal.com's bud på Barca hold næste sæson:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... celona-buy
Botia, Muniessa og Bojan på lån?! WTF?!?!!?!?!? Maks Botia, hvis nogen skulle lejes ud!!!!!! Virkelig maks!!!!
Udover det, så ser truppen fin ud, vil dog gerne have to mere, og ingen kan gætte hvem det er, så siger det bare: Bruno Saltor og Mascherano
Så vil truppen se verdens klasse ud!
Hmm.. Udlån af alle tre spillere ser jeg som ideelt.. På lange udlån (2år) vil de få erfaring og kan derefter vende tilbage til klubben igen..

Bojan skal udlejes.. Mangler lige til sidste for at slå til, hvilket han kan få i en midterklub eller en mindre liga.

Gider ikke igen skrive hvem jeg vil ha ind og ud - se mit tidligere indlæg :)
Hvorfor har han større chance for at slå igennem i en midterklub eller en mindre liga end her? Omstændighederne for et gennembrud er jo lige netop optimale her, forudsat at han får spilletid. Nu har han været tilknyttet førsteholdet i to år. Han kender selvsagt klubben som sin egen bukselomme og han er ekstremt vellidt i truppen. Jeg er slet ikke i tvivl om at Bojan har det rigtig godt her, og jeg tror han ville være meget ked af at skulle forlade Barcelona - også selvom det skulle være på en lejekontrakt og med udsigt til masser af spilletid. Desuden synes jeg også der er en vis risiko ved det. Hvis nu vi lejer ham ud til et midterhold i 2 år, kan alting være forandret når han kommer tilbage. Måske opnår han ikke den ventede succes? Måske har vi købt Benzema, Agüero og Keirrison. Hvor skal der så være plads til Bojan? Jeg er overbevist om at han har større chance for succes hvis han bliver her. Som sagt er omstændighederne jo optimale - han kunne nok ikke ønske sig bedre holdkammerater, fodboldmæssigt men sikkert også uden for banen? Det eneste det kræver er spilletid og tillid. Vi må ikke smide Bojan under nogen omstændigheder. Hans talent må bare ikke gå fortabt - det er det ganske enkelt for stort til.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Wow, det var mange goal rygter på en gang...
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Mascherano -> Barca
"If a club like Barcelona wants to bring you into their ranks, after they have won everything and completed such a brilliant season, the player will of course say yes and will want to play there. It would be an honour for Javier that a club like Barcelona is watching him, and even more when they just had an incredible season. I think playing with Barcelona would be very easy for him. Sometimes we joke and say the only thing he should have to do is run around, steal the ball and give it to one of the stars in front of him.

I believe that a transfer would be possible. I have already spoken with Txiki Begiristain before, but we have not been in contact for a while now. If something comes up, we will talk with Liverpool to know what their position is about Javier leaving, and with Barcelona to find out how interested they exactly are. What if Xabi Alonso also leaves? Benitez sure would not want to see two midfielders go. It would be difficult, although Xabi's future does not depend on Mascherano and vice-versa. Two transfers is possible, but it will be easier for the one who's the first to leave."
- Walter Tamer (agent) til RadioCatalunya

Jeg tror mere det er for evt. at presse Yaya lidt til en skrive ny kontrakt. Men der kunne også være noget om det, Pep er vist ret vild med ham.

Bruno Alves -> Barca
La Gazzetta dello Sport skriver at de er tæt på hinanden, prisen skulle lige på 22€ mil.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Gazzetta Dello Sport er forhåbentlig fulde af """". Kan ikke forestille mig, hvad vi skulle med Alves. Og især ikke, når hans pris eftersigende er 22 mio euro.

Det ligner et Inter skifte i mine øjne. De vil have en forsvarsspiller plus at Brunos agent ligeledes er Mourinhos.. Det taler unægtelig for et skifte til Inter.

En god nyhed er dog, at klubben skulle være meget tæt på Luis Filipe Kasimirski fra Deportivo i følge Sport. Klasse spiller begge veje, ung og prøvet på højeste niveau (La Primera Division). Klasse.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Mascherano til Barca.. Sport skriver at Benitez har sat ham til salg, og at Pep vil have ham.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Jep. Forstår dog ikke hvad vi vil med ham. Så hellere købe en all-round spiller som Hernanes, der ligeledes kan spille den defensive position på midtbanene. Manden ligner Pirlo på mange punkter bare yngrer og hurtigere. Ville langt hellere have sådan en spiller i truppen, end endnu en defensiv midt. Jeg mener, vi har Keita, Busquets og Yaya i forvejen.

Håber det forbliver ved et rygte.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Håber og tror det absolut ikke.

Det er altså dårlig købmandsskab at fyre 50 mio euro af på typer som Mascherano og Alves. Det er jo ikke ligefrem de steder på banen, vi mangler forstærkninger.

Og det irritere mig gevaldigt, at ledelsen ikke har lettet røven og forlænget med Yaya.

Yaya > Mascherano og det klart endda.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Guardiola »

FC. Barcelona skrev:Håber og tror det absolut ikke.

Det er altså dårlig købmandsskab at fyre 50 mio euro af på typer som Mascherano og Alves. Det er jo ikke ligefrem de steder på banen, vi mangler forstærkninger.

Og det irritere mig gevaldigt, at ledelsen ikke har lettet røven og forlænget med Yaya.

Yaya > Mascherano og det klart endda.
Der skal to til at indgå aftale. Mon ikke, at Yaya kan klandres for at skulle lette røven lige så meget.

Jeg har det indtyk, at vores ledelse agerer meget fornuftigt, og det er jeg glad for

Barraza10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Barraza10 »

Puha jeg har brug alle de her dage på at fejre og hovere vores 3 pokaler. Sikke en dejlig fornemmelse at bare kunne smide lidt lort på alle andre fans og bare se dem smile og sige "ja der er jo ikke så meget vi kan sige" haha

Okay her kommer mit bud og ønsker til den kommende sæson.

Idag læser jeg at Luca Toni kunne være et emne i Barca, Det tror jeg simpelthen ikke nogen i ledelsen eller af trænerne eller andre kunne være så blinde at se som en spiller der kunne spille i Barca, han er jo en modsætning af alt hvad klubben står for, stor, klodset, utekninsk og KUN en targetspiller. Synes det er helt til grin og synd for vores klub at blive kædet sammen med sådan en klods.

Zlatan hmmm.. God spiller men sikke dog en røv, kan ikke døje hans personlighed, så håber faktisk ikke han kommer til klubben, selv om jeg tror han ville gøre det godt for holdet. Men jeg har det sådan at hvis han kommer er det vel okay meeeeeen.....

HVis du spørg mig er Ribery Aquerro og David Villa de rigtige at hente til den off. del af banen. Men det kræver at Eto bliver solgt.
Og på midten var Diego fra werder (som nu er solgt til Juve) min ynglings, men ser Fabragas som et godt køb, men ser ingen midtbanespiller i verden der kan gøre det bedre end vores, så problemet er at vi skal hente en back-up der er næste lige så god... Det bliver svært!

Forsvaret kunne godt bruge en rutineret fast mand. Så gerne en Agger i Barca, tror han ville være perfekt med sit kolde spil.

men mine køb er: Ribery Aquerro og David Villa.

Agger og Diego er jo tabt, men så må vi nøjes med de tre andre :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Barraza, hvem er Aquerro? Aquino?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster