Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Christ, hvor er der mange rygter i dag! :P
Nu vi henter Henrique tilbage er det sandsynligvis bare en and. Det er begrænset hvor mange midterforsvarer vi kan have i truppen, jo! Hvis så Milito også skulle blive klar. Mon ikke vi lejer Cáceres ud så? I så fald vil vi have Puyol, Piqué, Márquez, Milito, Henrique og Touré og Abidal som nødløsninger. Så har vi vidst ikke brug for Bruno Alves? And - ja tak! :D :P

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Et eller andet sted ville det jo passe meget godt ind i næste sæson puslespil: Vi kan bruge ham som back-up og han kan få en masse spilletid mens der er ANC! ;)

Bingocaller

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bingocaller »

Mes Que Un Club skrev:Ved ikke rigtig med Zlatan.. Håber sku ikke han kommer til klubben. Men en ting er sikkert, og det er at jeg synes vi skal købe Ribery! Han vil passe perfekt i Barca! Ellers ryger han bare Real Madrid.

En anden ting. Nu har vi snakket rigtig meget om Fabregas, og mange mener han er for dyr osv. Men hvad med Javier Mascherano? Han er før blevet rygtet til Barca, og nu også i dag. Jeg kender ham ikke fantastisk godt, men har set ham i nogle kampe for Liverpool, hvor han virkelig gjorde indtryk på mig. Sikke en arbejdshest og hvor spiller han godt. Hvis vi sælger Gudjohnson og skal have en mand til at erstatte ham, så mener jeg bestemt at Javier Mascherano kunne være manden.. Han er jo heller ikke nær så dyr som Fabregas..

Men hvad siger i til Javier Mascherano?
Den lille arbejdsbæver, Mascherano, ville være et fantastisk sommerkøb. Den bedste udskiftning i midtbanebesætningen ville efter min mening se således ud:

Keita ud, Mascherano ind
Guddy ud, Fabregas ind

Den offensive del:
Xavi, Iniesta og Fabregas skal konkurrere om de to offensive pladser på den centrale midt(i nogle tilfælde vil Iniesta kunne rykkes ud på venstrekanten og give plads til både Xavi og Fabregas)
- Spørgsmål: Er Xavi og Fabregas i virkeligheden for ens? Er det ik' bedre at gå efter en hårdtskydende spiller - a la Gerrard - i stedet for Cesc, som jo besidder mange af de samme kvaliteter som Xavi? Det ku' f.eks. være Hernanes fra Sao Paulo, som Barca før har været interesset i. Tjek lige hans skudteknik her:

Den defensive del:
Busquets, Toure og Mascherano skal kæmpe om pladsen. I de svære udekampe kan det blive nødvendigt at spille med to defensive, og her ville Mascherano komplementere Toure/Busquets fantastisk. Jeg anser Mascherano for at være den hurtigste og bedste fighter af de tre. Til gengæld mangler han noget i hovedspillet, som de to andre til gengæld har. Med de tre spillere er vi dækket fantastisk ind på def midt positionen.
- Spørgsmål: Hvis Keita forlader klubben, mangler vi så ikke en venstrebenet central midt?

Keita har simpelthen ikke klassen til Barca - så er det sagt. Han er en udmærket presspiller, men med bold er han ikke teknisk god nok, og så er han alt for etbenet. Men der, hvor hans tilstædeværelse kunne forsvares i denne sæson, var når Puyol og Henry spillede i venstresiden. Her kunne han trække ud og slå indlæg fra venstrekanten, mens Henry kunne løbe i feltet og være farlig på hovedet.
- Er der nogen, der kender en god defensiv midt, som sparker godt med venstrebenet?

Tak herfa,

Old dirty Bingocaller

P.S. jeg er ny i forummet

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Bingocaller skrev:
Mes Que Un Club skrev:[...]
Den lille arbejdsbæver, Mascherano, ville være et fantastisk sommerkøb. Den bedste udskiftning i midtbanebesætningen ville efter min mening se således ud:

Keita ud, Mascherano ind
Guddy ud, Fabregas ind

Den offensive del:
Xavi, Iniesta og Fabregas skal konkurrere om de to offensive pladser på den centrale midt(i nogle tilfælde vil Iniesta kunne rykkes ud på venstrekanten og give plads til både Xavi og Fabregas)
- Spørgsmål: Er Xavi og Fabregas i virkeligheden for ens? Er det ik' bedre at gå efter en hårdtskydende spiller - a la Gerrard - i stedet for Cesc, som jo besidder mange af de samme kvaliteter som Xavi? Det ku' f.eks. være Hernanes fra Sao Paulo, som Barca før har været interesset i. Tjek lige hans skudteknik her:

Den defensive del:
Busquets, Toure og Mascherano skal kæmpe om pladsen. I de svære udekampe kan det blive nødvendigt at spille med to defensive, og her ville Mascherano komplementere Toure/Busquets fantastisk. Jeg anser Mascherano for at være den hurtigste og bedste fighter af de tre. Til gengæld mangler han noget i hovedspillet, som de to andre til gengæld har. Med de tre spillere er vi dækket fantastisk ind på def midt positionen.
- Spørgsmål: Hvis Keita forlader klubben, mangler vi så ikke en venstrebenet central midt?

Keita har simpelthen ikke klassen til Barca - så er det sagt. Han er en udmærket presspiller, men med bold er han ikke teknisk god nok, og så er han alt for etbenet. Men der, hvor hans tilstædeværelse kunne forsvares i denne sæson, var når Puyol og Henry spillede i venstresiden. Her kunne han trække ud og slå indlæg fra venstrekanten, mens Henry kunne løbe i feltet og være farlig på hovedet.
- Er der nogen, der kender en god defensiv midt, som sparker godt med venstrebenet?

Tak herfa,

Old dirty Bingocaller

P.S. jeg er ny i forummet
Lyder som noget jeg er meget enig i!
Tror dog Fabregas måske er bedre fysisk og defensiv end Xavi. Måske også teknisk? Men tror måske alligevel at Xavi er bedst teknisk...
Kender dog ikke Mascherano(?), men han lyder intrasant!
Er han ikke også ca 24-5 år? I hvert fald en spiller vi måske skal holde øje med..!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Bingocaller, jeg har svaret på dit indlæg her. Jeg mente at det hørte hjemme i '09/10 planlægning's tråden! ;)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

http://www.bold.dk/nyt/Guardiola-giver- ... til-Zlatan
God nyhed! :D
Så mangler Inter bare! :twisted:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Vi skulle eftersigende have budt på Vidic, hvis kone ikke vil bo i England mere! :shock:
http://onside.dk/node/34713
Tror i han kan hjælpe os?! :lol:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Jbninc

Re: Transfer rygter

Indlæg af Jbninc »

Haha :D Jeg skal ellers love for at journalisterne er kreative for tiden.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Guardiola »

Blach skrev:Vi skulle eftersigende have budt på Vidic, hvis kone ikke vil bo i England mere! :shock:
http://onside.dk/node/34713
Tror i han kan hjælpe os?! :lol:
Nej.. Vidic er god, men nej... samme historier var i øvrigt fremme om Lampard, hvis kone er catalonier, for et par sæsoner siden

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Vidic er sku god! Men hvem skal han erstatte på holdet? Pique er blevet til en af verdens bedste forsvarspillere, efter min mening, og han kan ikke komme ind og tage hans plads.. Puyol? Tror jeg ikke. Han er vores kaptajn og stadig en rigtig god forsvarspiller.. Og vi har ikke brug for flere backups eftersom at vi har nok backups. Så tror ikke han kommer selvom jeg synes han er rigtig god..

Tror mere på at vi henter Henrique tilbage fra Leverkusen og køber en backup til Abidal (Filipe), og en backup for Alves som muligvis bliver Bruno.. Men forstår bare ikke hvordan Laporta kan gå ud og sige at vi køber 3-4 spillere her til sommer? Vi skal købe en backup for Valdes, en backup for Abidal, en backup for Alves, en midtbanespiller eftersom Gudjohnson rejser, og muligvis en angriber hvis Eto'o bliver solgt + at Henrique højst sandsynligt kommer til barca.. Det er 6 spillere! Og jeg mener skam at det er et must at købe backup til både Abidal, Alves og Valdes. Og når vi sælger Gudjohnson, så skal vi vel også købe en spiller, medmindre at et ungt talent bliver rykket op fra 2. holdet? Det kunne jo godt tænkes. Men jeg ville mene at vi mindst skulle gå ud og købe 6 spillere, så vi ville have et godt hold. De fleste af de spillerkøb vil dog være backups, men det er også nødvendigt!

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad skal vi med Vidic? Han ville blive fuldstændig udstillet qua hans ringe tekniske evner og hans klodsede spil. Med klodsede spil mener jeg, at han ofte går hovedløst ind i tacklinger (en god ting i PL), men den slags ville medføre utrolig mange gule og røde kort i Spanien.

Ellers så er vi det hold i Europa, der er bedst besat blandt midterforsvarer, så kan ikke se, hvad vi skulle med ham. Især ikke, når vi henter Henrique hjem (6 år yngrer) og har 2 upcoming stars i Botia og Muniesa.

Ville være spild af penge.

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

3-4 spillerindkøb efter min mening: Backup for Abidal, backup for Alves, ny midtbanespiller og kant.


Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Tolquhon »

Jeg skal da lige love for, at rygterne svirrer - men det er vel også naturligt efter sådan en drømmesæson. Som flere spillere har sagt - hvem ville IKKE spille for Barcelona?
Blaugrana92 skrev:Min egen lille finurlige rygtebørs! ;)
Det lyder lidt vildt (læs - temmelig utænkeligt) med både Benzema og Ribery, og så ligner Ribery iøvrigt Der Führer på det billede - han mangler kun overskægget! :lol:

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad der glæder mig allermest er, at Laporta har udtalt, at der ikke bliver nogen gentagelse af 2006 effekten. Vi hentede trods alt Zambrotta, Thuram og vist et par andre spillere, men i år bliver det forhåbentlig anderledes.

3-4 kvalitetsspillere bliver hentet i følge Laporta ikke dårligt.

Så helst disse indkøb:

Asenjo, Henrique (hjem fra lån), Cissokho, (vi behøver ingen gardering for Alves, da Caceres kan spille pladsen), Hernanes og Ribery og Benzema/Ibra.

UD: Jorquerra, Sylvinho, Gudjohnsen, Hleb og Eto'o.

Ville for mig være en drømmescenarie, dog desværre ikke særlig sandsynligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 98 gæster