Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bager »

rummenigge skrev:Jeg tror at det er det perfekte tidspunkt at købe Zlatan. Han er moden og har bevist at han er gjort af topscorer stof, at score 25 mål i seria A er flot!

At Pep iflg rygter foretrækker Zlatan frem for Ribery på det nuværende Barca giver god mening. Henry, Zlatan og Messi og for den sags skyld også Bojan kan have det perfekte samarbejde. Alle fire er super farlige centralt og er regulærer målmaskiner (Bojan potentielt), samtidig er de fabelagtige på fløjene.

Jeg håber stadig at Eto'o bliver men ideen om en Zlatan til at afløse ham er først nu ved at give rigtig rigtig god mening. Ribery har ikke vist sig fra en målmaskine rolle ergo er han kun brugbar på fløjen og Villa har ikke Zlatans flair på fløjen (Zlatan er jo rent CR7 på fløjen - check youtube). Ydermere er Zlatan et fysisk kraftværk og god i hovedspillet, ja han er jo perfekt for Barca...

Jeg har aldriig tænkt på Zlatan hos Barca men F**k det giver jo mening!!
Hverken Henry eller Éto'o har samme kæmpe ego som Zlatan. Jeg kan simpelthen ikke forstå at Henry, Zlatan, Messi og Bojan skulle have et specielt godt samarbejde. Zlatan har altid spillet som en primadonna og det kan man ikke på det her hold. Ribery derimod er meget mere arbejdsstærk, han kan bruges på begge fløje hvilket ville være ideelt. Silva kan bruges på venstre fløj og offensiv midtbane hvilket også gør ham meget interessant.

Jeg kan heller ikke forstå at Javier Macherano bliver nævnt. Han er rigtignok en arbejdshest. Det er ikke i det kreative han har sine forcer. Gudjohnson derimod har sine forcer i det kreative. Det samme har Fabregas og det er derfor han ville være ideel. Man kan ikke erstatte en af vores kreative substituter med en type ala Macherano. Han kan jo på ingen måde agere sub for Xavi eller Iniesta. Macherano skulle spille på den defensive midtbane, men her er vi godt dækket ind.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Valencia C.F. skrev:Det "perfekte" Barca-angreb skulle ifølge mig se således ud:

Zlatan Ibrahimovic - David Villa - Lionel Messi

Og så kunne midtbanen indeholde: Xavi - Iniesta - Fabregas - Ribéry - Silva..

Og så et forsvar bestående af 3 spillere..

Se det ville være "Barca Dream Team"! :shock:
Det ville aldrig kunne fungere. Angrebet ville måske kunne fungere, men den dér midtbane ville aldrig virke. Den er simpelthen alt for offensiv. Silva og Ribéry bidrager i hvert fald ikke med noget som helst defensivt, og det er også meget begrænset hvad Iniesta og Xavi kan. Fabregas kan i et begrænset omfang løfte opgaven som oprydder, men hans defensive kvaliteter er så langt fra Touré's at der ville blive et kæmpe hul på den defensive midt. Desuden ville det ikke fungere med kun 3 forsvarsspillere. Sæt dig ned og se en Barcelona-kamp, og så hold øje med vores backs. De betyder utroligt meget, offensivt såvel som defensivt. Det ville simpelthen ikke kunne fungere det dér - det tror jeg ikke på!

Andemads1

Re: Transfer rygter

Indlæg af Andemads1 »

Bager skrev:Jeg kan heller ikke forstå at Javier Macherano bliver nævnt. Han er rigtignok en arbejdshest. Det er ikke i det kreative han har sine forcer. Gudjohnson derimod har sine forcer i det kreative. Det samme har Fabregas og det er derfor han ville være ideel. Man kan ikke erstatte en af vores kreative substituter med en type ala Macherano. Han kan jo på ingen måde agere sub for Xavi eller Iniesta. Macherano skulle spille på den defensive midtbane, men her er vi godt dækket ind.
"Gudjohnson derimod har sine forcer i det kreative" Laver du sjov? Gudjohnson laver ca. 50% rigtige førstegangsberøringer.. Manden er jo fra Island, altså.. At købe Cesc som erstatning for Guddi er da totalt hul i hovedet.. Men det er der vidst også blevet argumenteret for i "Cesc-tråden"..

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Sporten.dk skrev:Zlatan Ibrahimovic fra Internazionale til Barcelona
Kilde: Sporten.dk
Sandsynlighed: Over middel
Note: Massimo Moratti og hans sidestykke i Barcelona, Joan Laporta, mødtes i går ved forhandlingsbordet.
Uha uha uha... :(

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Barca handler om:

1. Smukt spil
2. Presspil
3. Ydmyghed

Zlatan opfylder kun en af dem.
Eto'o opfylder 1½ af dem. Du må selv gætte, hvilken der er den halve.

Ydmyghed er overvurderet, sålænge man har noget at have det i, og sålænge man kommer godt nok ud af det med dem, man arbejder sammen med. Jeg synes han er sjov i interviews, og jeg vil gerne se beviser på, at han har ødelagt harmonien i de andre trupper, han har været i.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Ajax. Holdet ligger så godt som i ruiner.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Ajax. Holdet ligger så godt som i ruiner.
Ikke engang Zlatan tror på at han har så stor indflydelse, at han kan ødelægge et helt hold. Ajax har været i krise i mange år nu, og det er nok næppe Zlatan der spøger i omklædningsrummet. Dårlig ledelse plejer at være grunden til, at virksomheder klarer sig skidt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bager »

Andemads1 skrev:
Bager skrev:Jeg kan heller ikke forstå at Javier Macherano bliver nævnt. Han er rigtignok en arbejdshest. Det er ikke i det kreative han har sine forcer. Gudjohnson derimod har sine forcer i det kreative. Det samme har Fabregas og det er derfor han ville være ideel. Man kan ikke erstatte en af vores kreative substituter med en type ala Macherano. Han kan jo på ingen måde agere sub for Xavi eller Iniesta. Macherano skulle spille på den defensive midtbane, men her er vi godt dækket ind.
"Gudjohnson derimod har sine forcer i det kreative" Laver du sjov? Gudjohnson laver ca. 50% rigtige førstegangsberøringer.. Manden er jo fra Island, altså.. At købe Cesc som erstatning for Guddi er da totalt hul i hovedet.. Men det er der vidst også blevet argumenteret for i "Cesc-tråden"..
??? øhh hvad? Har du set nogle af Barcas kampe med Gudjohnson? Se hvor højt oppe på banen han ligger. Opspillet går igennem ham ligesom når Xavi eller Iniesta spiller der. Ligesom Med Fabregas i Arsenal. Mascherano skubber bolden videre ligesom en typisk defensiv midtbanespiller. At købe Fabregas som erstatning for Guddy er netop det rigtige at gøre. Hvis man vil punge ud med det han koster, men det er så en anden sag.

Mander: Éto'o opfylder alle tre. Han er ikke en spektakulær showspiller som Zlatan eller Messi, men han agerer spidsen i verdens smukkeste og mest effektive angreb. Hvis ikke det var fordi Éto'o forstår at spille i vores angreb, så ville vores spil ikke se så smuk ud.
Visca el Barca

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Eto'o laver nogle flotte ting, som en angriber i Barcelona burde være i stand til, men han laver også rigtig, rigtig mange fejl. Og teknikken er altså ikke hans stærkeste område.

Mht. ydmyghed så vi jo sidste år, hvordan hans ego løb løbsk, så jeg synes ikke rigtig at man kan ophøje ham til ydmygheden selv, når det krævede Guardiola at banke ham på plads.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Mander skrev:Eto'o laver nogle flotte ting, som en angriber i Barcelona burde være i stand til, men han laver også rigtig, rigtig mange fejl. Og teknikken er altså ikke hans stærkeste område.

Mht. ydmyghed så vi jo sidste år, hvordan hans ego løb løbsk, så jeg synes ikke rigtig at man kan ophøje ham til ydmygheden selv, når det krævede Guardiola at banke ham på plads.
Hahahahaha!!! Eto'os ydmyghed:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Toure skrev:
Mander skrev:Eto'o laver nogle flotte ting, som en angriber i Barcelona burde være i stand til, men han laver også rigtig, rigtig mange fejl. Og teknikken er altså ikke hans stærkeste område.

Mht. ydmyghed så vi jo sidste år, hvordan hans ego løb løbsk, så jeg synes ikke rigtig at man kan ophøje ham til ydmygheden selv, når det krævede Guardiola at banke ham på plads.
Hahahahaha!!! Eto'os ydmyghed:
Ahva?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Hov, det var sgu ikke Eto'o alligevel. :oops:
En ven har nemlig sagt, at Eto'o engang sparkede bolden ind, hvor den lå perfekt til Maxi López. Hvor han nærmest skubber López væk, og banker bolden i kassen. Jeg troede lige jeg havde fundet klippet, men Eto'o er jo ikke hvid, så...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Hov, det var sgu ikke Eto'o alligevel. :oops:
En ven har nemlig sagt, at Eto'o engang sparkede bolden ind, hvor den lå perfekt til Maxi López. Hvor han nærmest skubber López væk, og banker bolden i kassen. Jeg troede lige jeg havde fundet klippet, men Eto'o er jo ikke hvid, så...
Nej, jeg var også rimelig sikker på, at han ikke var en langhåret, hvid mand, så klippet gav ikke meget mening for mig.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Så skulle vi have budt 5 millioner euro (40 millioner kr.) plus to spillere på lån for Filipe. De to spillere skal vælges mellem Pedro, Jeffren og Abraham.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Blaugrana92 skrev:
Så skulle vi have budt 5 millioner euro (40 millioner kr.) plus to spillere på lån for Filipe. De to spillere skal vælges mellem Pedro, Jeffren og Abraham.
Det virker meget fornuftigt, efter min mening. €5m burde være nok til at overbevise Deportivo. Og mon ikke de vil have fingrene i 2 fantastiske, unge talenter? :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Sfc og 66 gæster