Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dytrax »

Jeg så kampen på en sports-pub i Edinburgh. Omgivet af United tilhængere. Det var dejligt :cool:

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Rygtet går på at Barca har 55mio til at hente et stort navn mere i dette vindue. Valget skulle stå mellem Marquinhos eller Cuadrado. En god cb er hvad vi mangler, men hvis valget står mellem de to, så hælder jeg til Cuadrado. Der er simpelthen ingen mening i at hente Marquinhos, da jeg synes Bartra er bedre, og så er vi lige langt.

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Omfg hvis man har 55mil så køb dog benatia!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke nok til benatia. Prisen skulle have været på 61 mio euro da roma (måske) ville sælge. Det vil de ikke mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Det er ikke nok til benatia. Prisen skulle have været på 61 mio euro da roma (måske) ville sælge. Det vil de ikke mere.
Mon ikke man kunne lokke Roma til at sælge for mindre, prisen er vel bare for at statuere, at han ikke rigtig sælges billigt. Som sagt tror jeg gerne at de sælger for 55 eller lidt mindre. Noget siger mig at Barca ikke rigtig har forhandlet så meget, og at de maks har budt 30 mil. Derudover ville man kunne installere en del variabler med i handlen. Tror bestemt at det er realistisk at de sælger ham for omkring de 50 :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Enig, hent Benatia for syv søren. Det ville gøre mig fint tilfreds med de navne vi har hentet denne sommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Det er ikke nok til benatia. Prisen skulle have været på 61 mio euro da roma (måske) ville sælge. Det vil de ikke mere.
Mon ikke man kunne lokke Roma til at sælge for mindre, prisen er vel bare for at statuere, at han ikke rigtig sælges billigt. Som sagt tror jeg gerne at de sælger for 55 eller lidt mindre. Noget siger mig at Barca ikke rigtig har forhandlet så meget, og at de maks har budt 30 mil. Derudover ville man kunne installere en del variabler med i handlen. Tror bestemt at det er realistisk at de sælger ham for omkring de 50 :)
Tror jeg ikke. Benatia er livsvigtig for roma. Et hold som vil etablere sig blandt toppen i europa. Kan 50 mio opveje sportslig succes - mener jeg ikke. Man glemmer lidt hvor få virkelig gode cb'er der er og eftersom benatia er en af dem vil roma gøre alt for at holde på ham.

Og så er der markedet. Et markede hvor luiz koster 50 mio og mathieu 20. Benatia er et niveau over begge og ville derfor imo koster en del mere end luiz. Og især fordi ALLE ved hvor fucked vi er pga vores cb situation.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Men mon ikke Roma kan hente en ny spiller for 50M, som Zubi ellers kunne forhandle sig til at give 70-80M for?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Piquénbauer skrev: Og så er der markedet. Et markede hvor luiz koster 50 mio og mathieu 20. Benatia er et niveau over begge og ville derfor imo koster en del mere end luiz. Og især fordi ALLE ved hvor fucked vi er pga vores cb situation.
Piquénbauer har fat i noget der. Jeg tror netop, at Zubi er på en ekstrem svær opgave på grund af, at alle klubber ved, hvor presset en situation vi står i. Hvor romantisk idéen om den billige og dygtige forsvarsspiller end lyder, tror jeg bare at vi må se realiteterne i øjnene og erkende, at det nok ikke bliver tilfældet.

Så må man så bare krydse fingre for, at vi får en rigtig dygtig spiller for den formue vi ender med at bruge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:Men mon ikke Roma kan hente en ny spiller for 50M, som Zubi ellers kunne forhandle sig til at give 70-80M for?
Men kan de hente en spiller på benatias niveua? En spiller som nærmest ene mand har stabiliseret deres forsvar. Spørgsmålet er om roma mener at man for 50 mio vil tage chancen. Det tror jeg ikke de vil. Og slet ikke når de vil op i toppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Det er OS som er i den svære position, hvor hele verdenen ved, at vi er i problemer rent CB-mæssigt og transferban-mæssigt. Det er ikke Roma. Roma ville snildt kunne hente en klasse CB for under 50 mil. Derudover kan Roma hente 2 kæmpe CB talenter for de penge. Benatia er ikke livsnødvendig for Roma.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men nu hvor man har ham hvorfor så sælge ham? Så kan det godt være at man kan hente en cb men det vil immervæk være et sats da man aldrig ved om denne slår igennem som benatia har. Roma prøver at komme op i toppen igen hvilket trods alt vil være nemmere med benatia. Er det så værd at satse for 50 mios skyld? IMO er det ikke.

Og det er lidt den tendens jeg kan spore. De store klubber der har en klasse cb vil ikke sælge da der virkelig ikke er mange nye der kan købes. Det er et lorte markede pt og man henter ikke bare en ny cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Ellers har jeg hørt, at Yao Ming gerne vil tage en sæson eller 2 i klubben, indtil vi får muligheden for at hente en verdensklasse CB..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Come on. Tror du ikke Roma vil sælge Benatia hvis de så fik 50 mil for ham? En klub som Roma har ikke råd til at lade sådan en tilbud gå forbi. Hvorfor så sælge Marquinhos, hvis de har så store ambitioner? Kom nu lidt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi det de fik for marquinhos var fuldstændig vanvittigt. Og der er flere niveauer mellem ham og benatia. Jeg tror at roma vægter sportslig succes højere end penge pt. Det samme gør dortmund med hummels.

Ydermere så er alle lidt på røven når man bevæger sig ud på markedet efter en cb. Det ville roma også være selvom de ikke er ligeså fucked som os. Det kan godt være at de kunne hente en ny cb men denne ville højst sandsyneligt blive dyr når man ser på markedet. Og når man så tager risikoen om at denne kunne falde igennem med i beregningerne så tror jeg ærlig talt ikke at det kan betale sig. Så hvis vi feks siger at roma ville få 50 mio for benatia (de krævede 61 før) og de skulle købe en ny så ville jeg mene at 20 mio er en realistisk pris at betale. Det ville så betyde et plus på 30 mio men med et spørgsmålstegn i forsvaret. Er det virkelig det værd når ens mål er igen at blande sig i toppen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 50 gæster