Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Culé »

If Barcelona can't buy PSG defender Marquinhos, which seems highly unlikely now, they won't sign another centre back this summer. [sport]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jeg kan ikke se hvad vi skal med en CB til. I Mathieu, Pique, Bartra og Mascherano har vi fire potentielle startere. Så kan vi altid kigge efter en femte reserve i La Masia, hvor der er flere emner.

Klubben har udtalt , at man vil hente en forsvarer til. Meget peger på, at det er Cuadrado til højre back. Hvis det sker, tror jeg Alves bliver solgt. Man erhverver ikke en spiller som Cuadrado med hans prisskilt for at bruge han som reserve. DET ville være penge ud af vinduet.

Hvis man køber en CB til, kunne det meget vel tænkes, at det er for at rykke Mascherano op som DM. Dette vil formentlig betyde, at man vil skille sig af med (Lord) Song.
Visca el Barca

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Bager skrev:Jeg kan ikke se hvad vi skal med en CB til. I Mathieu, Pique, Bartra og Mascherano har vi fire potentielle startere. Så kan vi altid kigge efter en femte reserve i La Masia, hvor der er flere emner.

Klubben har udtalt , at man vil hente en forsvarer til. Meget peger på, at det er Cuadrado til højre back. Hvis det sker, tror jeg Alves bliver solgt. Man erhverver ikke en spiller som Cuadrado med hans prisskilt for at bruge han som reserve. DET ville være penge ud af vinduet.

Hvis man køber en CB til, kunne det meget vel tænkes, at det er for at rykke Mascherano op som DM. Dette vil formentlig betyde, at man vil skille sig af med (Lord) Song.
Som vi jeg synes vi så ved VM, så hører Mascherano også til på den Defensive midt. Det var jo klasse det han leverede på den position sammenlignet med hvad han har leveret for os i forsvaret.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:Tror desværre ikke vi får hummels, benatia, marqinhos osv. Klubberne har ingen interesse i at sælge. Så lad os håbe på et talent til bredden. Pique, bartra, mathieu og et talent ville imo være fint.
Så skal de tilstedeværende forsvarere i truppen steppe deres niveau betydeligt op fra sidste sæson hvis det skal kunne være fint, det er helt sikkert.

Eller også skal talentet vise sig klar til at præstere på højt niveau på rekord-tid.

Jeg forstår stadigvæk ikke at man ikke overvejer Musacchio. Han er stadig ung, han er 23, og han har spillet fast på et stabilt højt niveau i en mellemstor klub som Villareal.
Jeg forstår heller ikke hvorfor vi ikke går efter Musacchio. Jeg mener hvis vi gik så hårdt efter et andet talent som Marquinhos, så bør vi da overvejer Argentineren som bør være møjbillig pga noget kontrakthalløj.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Vel fordi han anser sine chancer større hos PSG, end i en klub hvor han skal konkurrere med fodboldhistoriens dyreste forsvarspiller over 30.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er bedre at blive i PSG. Der har han jo kun de 2 dyreste cb'er nogensinde foran sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Og de har tilmed lige købt (lejet) den fortrinlige Serge Aurier, som både kan spille i midterforsvaret og højre back.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Piquénbauer skrev:Ja det er bedre at blive i PSG. Der har han jo kun de 2 dyreste cb'er nogensinde foran sig.
Luiz er verdens værste forsvarspiller. Det så vi i semifinalen senest. Klogt af Marquinhos for Jeremy slår han aldrig af.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Elbarca skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er bedre at blive i PSG. Der har han jo kun de 2 dyreste cb'er nogensinde foran sig.
Luiz er verdens værste forsvarspiller. Det så vi i semifinalen senest. Klogt af Marquinhos for Jeremy slår han aldrig af.
Tanken om Mathieu som fast starter er næsten nok til at give mig mareridt :sad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi du ikke har set ham spille eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Fordi du ikke har set ham spille eller?
Jeg har skam set ham spille masser af gange. Jeg er måske bare noget mindre imponeret over mandens evner end du er. Han har tendens til at spille sit livs kamp når vi har mødt Valencia og så er han faldet betydelig i niveau mod andre modstandere. Jeg finder ham egentligt ret gennemsnitligt. Uden dermed at det skal være sagt at jeg finder ham dårlig på nogen måde.

Og så har jeg også mine tvivl om hvor godt et makkerpar han kan danne med Pique.

Hvis det stod til mig så ville kapløbet om at blive makker med Pique falde ud sådan her

Ny CB > Masch > Mathieu/Bartra

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Cadena Ser reporting Barca have made a €40M bid to PSG for Marquinhos. Marquinhos to Barca & Di Maria to PSG? Killing 2 birds with 1 bullet!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad med en spiller som matija nastasic? City er også påvirket af FFP og med købet af mangala ryger han endnu længere tilbage i køen. Jeg husker ham som ret god i sin først pl sæson. Sidste sæson blev ødelagt af en skade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogen der kender noget til Antonio Rüdiger? En eller anden fransk journalist har skrevet at vi har droppet interessen i marcos og nu går efter ham her. Der skulle allerede have været kontrakt med stuttgart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Er der nogen der kender noget til Antonio Rüdiger? En eller anden fransk journalist har skrevet at vi har droppet interessen i marcos og nu går efter ham her. Der skulle allerede have været kontrakt med stuttgart.
Udfra det statistik jeg kan finde om ham har han kun været fast starter i Stuttgart i denne sæson.

Jeg har ikke set Stuttgart eller ham nok til at kunne sige om han har gjort det godti sidste sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 92 gæster