Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Så må Benatia få fingeren ud, og sige at han gerne vil skifte!!!!! For satan da, den ender med at vi ikke køber flere CB'er ind Mathieu :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror desværre ikke vi får hummels, benatia, marqinhos osv. Klubberne har ingen interesse i at sælge. Så lad os håbe på et talent til bredden. Pique, bartra, mathieu og et talent ville imo være fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Tror desværre ikke vi får hummels, benatia, marqinhos osv. Klubberne har ingen interesse i at sælge. Så lad os håbe på et talent til bredden. Pique, bartra, mathieu og et talent ville imo være fint.
Så skal de tilstedeværende forsvarere i truppen steppe deres niveau betydeligt op fra sidste sæson hvis det skal kunne være fint, det er helt sikkert.

Eller også skal talentet vise sig klar til at præstere på højt niveau på rekord-tid.

Jeg forstår stadigvæk ikke at man ikke overvejer Musacchio. Han er stadig ung, han er 23, og han har spillet fast på et stabilt højt niveau i en mellemstor klub som Villareal.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Eller også skal vi bare tilbage til vores gamle presspil så vores forsvar ikke kommer under samme pres. Man kan ikke bare købe en klasse cb og forvente at det hele vil fungere. Et eksempel på dette real. De har fint med cb'er men alligevel lukkede de flere mål ind end os i sidste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Eller også skal vi bare tilbage til vores gamle presspil så vores forsvar ikke kommer under samme pres. Man kan ikke bare købe en klasse cb og forvente at det hele vil fungere. Et eksempel på dette real. De har fint med cb'er men alligevel lukkede de flere mål ind end os i sidste sæson.
Det ville stadigvæk være at foretrække i min bog at man har nok kvalitet i bagkæden så offensiven ikke død og pine er tvunget til at score mål på samlebånd for at sikre os mod defensive hjerneblødninger.

Vi så manglerne ved den tilgang til vores defensive kæde i sidste sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror vi ser meget forskelligt på det. For mig har vores største problem ikke været spillerne men systemet. Vores presspil har været væk hvilket har gjort at forsvaret tit er blevet "overløbet". Vi har spillet kæmpe kampe med et dårligere forsvar end det vi kan stille med nu men der har vi vundet pga systemet.

Med det sagt så skal vi selvfølgelig have spillere til forsvaret og her er købet af mathieu rigtig fint da han passer profilen. Dette betyder dog ikke at jeg ikke vil have en klasse cb til. Tror bare ikke det sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

After the transfer of Jeremy Mathieu, Barcelona will try to sign another centre back this summer. They are analyzing the market. [rac1]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Cadena SER claims Barcelona has submitted a €40m offer for PSG centre back Marquinhos.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Cadena SER claims Barcelona has submitted a €40m offer for PSG centre back Marquinhos.
Det er alt for mange penge.. Skyd dem dog efter Hummels istedet for..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi får jo ikke hummels for mindre. Hummels kommer til at koste over 60.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er jo helt absurd. Tror det er lige at stramme den og sige 60 mio. 45, tror jeg godt vi kan få ham for.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor? Hummels er en af dortmunds vigtigste spillere. Og det er en klub hvor penge ikke betyder det store (mere). De valgte feks at holde på lewan selvom det betød at de ikke tjente på ham.

Når man så samtidig kigger på markedet så burde mathieu og luiz fungerer som pejlemærker. Markedet er jo fuldstændig smadret i moderne fodbold og med det lave antal af kvalitets cb'er og den høje efterspørgelse så tror jeg sagtens man kan forvente en pris på 60 mio. Det samme som roma feks ville have for benatia.

Det skal så også siges at jeg ikke tror at vi får marquinhos.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er bare for sindssygt, at det er kommet så vidt, at hvis man skal have en god CB, så skal man sende halv milliard afsted, det er i mine øjne dybt godnat.. Og vi er så fucked som noget kan være, da alle de andre klubber ved at vi skal bruge en CB, så priserne flyver endnu mere i vejret. Og at man eftersigende overvejer at smide 300 mio. efter en forholdsvis uprøvet brasilianer, vil være at skyde sig selv i hovedet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen fuldstændig enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er derfor at jeg bare ''håber'' inde i mit hoved, at man kan hente en spiller som Hummels for OK penge. Og at Real så køber James for næsten det samme som Ronaldo, amen altså. Det er jo helt væk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster