Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Kassow-Rossing skrev: Tak. Jeg synes ofte på Madridista.dk at det bliver for meget, når vi alle sammen er enige. Jeg synes ofte på Bold.dk at det bliver til mudderkastning. Jeg kunne godt tænke mig at få en tredje indgangsvinkel på tilværelsen :) Og på debatterne der omhandler de to af de bedste fodboldhold i historien. På Madridista.dk har vi flere 'fjender' på siden, og de er velkomne så længe de bruger saglig snak, og jeg tænker at det kunne være interessant for jer også at have nogle 'fjender' blandt jer, så det ikke ender med at I alle sammen falder på knæ for den samme 10'er ;) Eller er jeg helt væk
Jeg vil dog mene, at især en 'fjende' på madridista holder særligt højt niveau :cool:

Du er velkommen herinde Kassow. Hvis jeg skal give dig et råd, så er det at vælge dine kampe med omhu. Jeg læser rigtig meget vrøvl på madridista, men jeg kommenterer kun på en brøkdel af det. Jeg ville f.eks. holde mig fra at kritisere Real Madrids indkøb af James, hvis jeg ikke havde rost indkøbet af Kroos i sin tid. Folk bliver hurtigt trætte af dig, hvis 90% af indlæggende er negative og kritiske.

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hejsa og velkommen! Kan du så skynde dig over i Real tråden og give dit mening om James og de 80mill. Er det et sportsligt køb eller er det mere et branding køb...?
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Evt kigge i tråden "Citater fra tosser".
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Piquénbauer skrev:Du skal selvfølgelig være velkommen. Men bliver nødt til at spørge dig om hvad du laver her? Du har ikke lavet andet end at svine barca og kaste om dig med diverse usandheder og løse rygter i den seneste tid på bold.dk. Sagt på en anden måde - det virker ikke til at du er særlig positiv overfor barca.
Var også min første tanke :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Jakob skrev:
Kassow-Rossing skrev:Hej alle Barcelonistaer :)

Mit navn er Patrick Kassow Rossing, og jeg er fra fjendens rækker. Jeg vil først og fremmest høre om man er velkommen her på debat forum, hvis man er Madridista eller om I kun accepterer jeres 'egne'?

Hvis jeg er ønsket her på hjemmesiden, så vil jeg så vidt muligt forsøge at diskutere sagligt.

Jeg synes vi går en spændende tid i møde. De sidste 10 år har bestemt været domineret af Barcelona mere end af Real Madrid, men sidste sæson gav en CHL titel til fjenderne fra hovedstaden, Tata smidt på porten, Luis Enrique er tiltrådt, nye spillere er købt ind og Barcelona står måske overfor et systemskifte (?) Derudover så ser Real Madrid fortsat stærke ud med købet af Kroos og James. Atlético Madrid er som sædvanlig ingen stor udfordring på papiret. Skal de to giganter frygte dem i den kommende sæson, som vi burde have frygtet dem i sidste?

Det her var mit første indlæg her på siden. Go easy on me ;) Fortæl mig i øvrigt også hvis jeg skriver i den forkerte tråd.
Velkommen til! Du er jo allerede lidt af en legende her på vores kære forum. ;-)
Det må man sige. En søgning på Kassow gav 181 hits :-)

En søgning på mit eget navn gav 198 hits til sammenligning.
EJ HVOR FEDT! Tillykke!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

[iAfter the player accepted a pay cut, Barcelona now offer 20M for Valencia defender Mathieu. Still discussion about instalments. [catradio]][/i]
:lol: :lol: :lol: :lol:

Jamen tillykke til os! God pris, han vaelger at gaa ned i loen! Det hele koerer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Stadig for meget men hvis det er sandt at han har sagt ja til en nedskæring på 3 mio euro af sin lån så er det imo ok. Fedt at få spillere til klubben som virkelig vil og er klar til at ofre sig for det.

Desuden burde 20 mio stadig efterlade en del penge til at klasse cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Evt kigge i tråden "Citater fra tosser".
hahaha

Kassow-Rossing

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kassow-Rossing »

Storken skrev:Jeg vil dog mene, at især en 'fjende' på madridista holder særligt højt niveau :cool:

Du er velkommen herinde Kassow. Hvis jeg skal give dig et råd, så er det at vælge dine kampe med omhu. Jeg læser rigtig meget vrøvl på madridista, men jeg kommenterer kun på en brøkdel af det. Jeg ville f.eks. holde mig fra at kritisere Real Madrids indkøb af James, hvis jeg ikke havde rost indkøbet af Kroos i sin tid. Folk bliver hurtigt trætte af dig, hvis 90% af indlæggende er negative og kritiske.
Jeg vil tage dine ord og tænke over dem hver gang jeg skriver herinde. Og ja det var netop Anders, som jeg tænkte på ;)
Heartbreaker skrev:Evt kigge i tråden "Citater fra tosser".
Haha :D
emo skrev:Hejsa og velkommen! Kan du så skynde dig over i Real tråden og give dit mening om James og de 80mill. Er det et sportsligt køb eller er det mere et branding køb...?
Jo, gerne.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er ved at være kritisk mht. signing af midterforsvarere, selvom der godt nok stadig er lidt over en måned til at transfervinduet smækker i. Det er også vildt, at man er villige til at give hele 20 mio. euro for Mathieu, selvom han skulle være villig til at gå ned i løn. Han er 30 og bliver 31 her til oktober. Desuden mener jeg ikke, at han er en klasse cb, men det havde ikke gjort noget, hvis man købte ham til bredden, men samtidig købte en klasse cb ved siden af, men det virker bare ikke sådan efterhånden, eller sådan virker det til i hvert fald, hvis man skal tro diverse rygter. Ledelsen kunne have signet ham sidste sommer for 12 mio. euro, men forspildte chancen og nu betaler man prisen, hvilket er dumt; nok også det, der irriterer mig ved prisen.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

20 mio for Mathieu er tosset, men vi var vel alle efterhånden klar over at ledelsen og LE havde stirret sig så blind på ham, at han ville ende med at blive for dyr.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

theKing1988 skrev:20 mio for Mathieu er tosset, men vi var vel alle efterhånden klar over at ledelsen og LE havde stirret sig så blind på ham, at han ville ende med at blive for dyr.
Ja han er dyr. Han har dog udviklet sig meget se senere år, og vi får måske en sulten spiller som er på toppen. Ligesom Abidal kan man sagtens være på toppen ind i 30'erne også. Vi skal passe på med at se os blinde på prisen/alder kombinationen .

Mathieu er et sikkert valg pga rutinen omend £5mio for dyr, men det tyder på, udfra hvad fcbarcelona.dk skrev i dag, at der er kompenseret for dette i hans løn, dvs. at han nærmest selv betaler difference. Det er godt på to måder, vi sparer penge og han udviser stor sult på at komme til klubben.

Allez Zubi, kom videre så vi kan få endnu en centerforsvarer. Der er fyringsgrundlag hvis vedkommende ikke hentes inden dette transfervindue(!)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Nogen der kender status til Benatia egentlig? Synes der virker helt dødt omkring ham

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Fedtmule skrev:Nogen der kender status til Benatia egentlig? Synes der virker helt dødt omkring ham
Rudi Garcia meddelte i går, at Roma ikke vil sælge ham.

Er ikke i tvivl om vi har forhørt os på ham, men også lavet en 180 da vi formentlig har fået stukket en pris på ca.450 mill. kr. lige i skærmen.

Han har fået fodlænke på i Roma.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster