Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Mander skrev:Er zqa ikke 17?
Ehhhhhhhhhhhhhhh, badabiiiing!

@visca. Ha ha, okay. Men nej, ikke mig.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev: @visca. Ha ha, okay. Men nej, ikke mig.
He he cool cool, så har vi fået opklaret det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det var mig der var dagens mand!

Fellows... det var mig der viste mig frem i bar overkrop med store muskler ... desværre fejlede jeg da pigen spurgte mig om hvad 2 plus 2 er.

Jeg sagde 7!

Men, jeg kommer stærkt igen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

Jeg synes egentlig godt det kunne ligne et salg af verdens bedste højreback. Han starter ikke inde de sidste par kampe, og det er som om, at hvis man virkelig skal have value for ham, så er det ved at være tid.

Men han bliver svær at erstatte... Kan ikke rigtig mindes andre af hans type.. one of a kind.

35 mill euro.. eller over, så skal han sælges. Hvad mener i?
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Der skal fandeme mange penge på bordet hvis han skal sælges!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

...hvilket han fan'me ikke skal!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Jeg håber så sandelig at se ham spille ping-pong med Messi i næste sæson også!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Squix

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Squix »

Daluigi skrev:Jeg synes egentlig godt det kunne ligne et salg af verdens bedste højreback. Han starter ikke inde de sidste par kampe, og det er som om, at hvis man virkelig skal have value for ham, så er det ved at være tid.

Men han bliver svær at erstatte... Kan ikke rigtig mindes andre af hans type.. one of a kind.

35 mill euro.. eller over, så skal han sælges. Hvad mener i?
Gareth Bale?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Bale på højrebacken? That's a no go. Dani Alves skal ingen steder, heller ikke selvom vi bliver tilbudt et enormt beløb. Han kan ikke erstattes. Om så vi havde penge nok til at købe Javi Martínez og Jordi Alba for det han bragte ind, ville jeg ikke bytte.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Jeg synes egentlig godt det kunne ligne et salg af verdens bedste højreback. Han starter ikke inde de sidste par kampe, og det er som om, at hvis man virkelig skal have value for ham, så er det ved at være tid.

Men han bliver svær at erstatte... Kan ikke rigtig mindes andre af hans type.. one of a kind.

35 mill euro.. eller over, så skal han sælges. Hvad mener i?
35 millioner euro er ikke nok, synes jeg. Jeg mener også, ligesom dig, at han med afstand er verdens bedste højreback. Han er vel også på toppen af sin karriere lige nu, en stor og afgørende del af vores spil, og selvom vi har en meget talentfuld højreback i Montoya, så er han langtfra Danis niveau lige nu.

Jeg er enig med Blau og Jonas, han skal ikke sælges, om vi så fik 50+ millioner euro for ham. Jeg er dog bange for, at klubben kunne være fristet til at sælge ham, hvis de fik tilbudt så mange penge. Jeg håber dog at Rosell holder sit ord, når han siger det her;
Rosell (president): "Messi is not for sale, no matter how much money they offer. Barça is not a public company that looks to make profits."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dani skal under ingen omstændigheder sælges, punktum!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Han skal fandeme ikke sælges! men hvis han skal , så skal det være rigtig mange penge, også skal vi købe Philipp Lahm.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af # 23 »

Drake skrev:Han skal fandeme ikke sælges! men hvis han skal , så skal det være rigtig mange penge, også skal vi købe Philipp Lahm.
Jeg er næsten tilbøjelig til at sige, at det vil være nemmere at købe Messi af Barcelona, end det er for en udenlandsk klub at købe en tysk landsholdsspiller som Lahm fra Bayern. De tyskeres nationalfølelse er ufatteligt stærkt, og Bayern vil hellere sluge deres tunge end at sælge deres tyske spillere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af rummenigge »

Drake skrev:Han skal fandeme ikke sælges! men hvis han skal , så skal det være rigtig mange penge, også skal vi købe Philipp Lahm.
Den er jeg næsten med på.

Følelserne siger klart nej da hans ankomst nærmest har markeret den mest successfulde periode for noget fodboldshold i historien.

Tilgengæld er Philips Lahm nok min favorit back overhovedet sammen med Alves. Lahm kan ivørigt også spille venstreback ligesom Motoya også kan det, så det giver en ret vild fleksibilitet.

#23 - Nu er Lahm nok så respekteret i Bayern at hans ønsker realistisk kan efterkommes selv af stædige Bayern. Jeg tror mere at Lahm nok ikke vil forlade for enhver pris og med en gnier som Rossell ved styrepinden så er det nok en usandsynlig transfer.

Summerum - Alves og Montoya på back pladsen til næste år ER en killercocktail som der ikke burde røres ved.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mander »

Alves har været absurd vigtig for vores spillestil siden 2008. Skal ikke sælges, nej.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster