Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Drake skrev:Hvad skal vi med Daley Blind. Han spiller DM og venstre back! Nu skal vi ikke til at omskole flere spillere!

CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB!!!!!!!!!!!!!!
Hellere Daley Blind end Marquinhos - også selv om han ikke er en traditionel CB. Er efterhånden træt af at høre om, at vi er så desperate efter Marquinhos. Ja, han er et ungt talent, men Bartra er bedre, imo. Den pris der også nævnes for ham, føj. Plus PSG har været ude og afvise os i flere omgange, hvorfor bliver vi så ved?

Mathieu til 20 - hvilket er overprice - men vi er desperate, vores situation taget i betragtning. Blind til hvad? 15-20? Og Hummels for 30-35? Havde vi ikke 70 mill euro tilbage til indkøb cirka? Så passer det jo sådan cirka. I stedet for at give 40 og opefter for Marquinhos..

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af maba »

Blind er totalt overvurderet - forstår slet ikke folk er så vilde med ham.

Vi har Grimaldo, og Adriano som back up.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fint med kroos til real. Han er ikke en dynamisk spiller og det kommer til at gå udover deres system. Desuden betyder det et farvel til di maria og khedira hvilket i den grad svækker real. Nu mangler de bare lige at hente james og derved pisse isco i hovedet. Så kan vi vel forhåbentlig hente ham fri eller man har vel lov til at drømme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Matthias Ginter, forsvarsspiller fra Freiburg.. Skifter til Dortmund.. Måske det åbner for Hummels salg?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dani Alves »

Køøøb nu Hummels!!

Vi skal satme ikke give 20 millioner euro for en 30 årig franskmand fra Valencia? Det vil være helt skudt i hovedet..

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Skydefinten skrev:Kroos til Real på 6 årig aftale. 24 mio euro.
Fantastisk køb. Alonso, Modric og Kroos. Satans.

Så ryger DI Maria vel også med Khedira.
Fantastisk køb af Real!!!

Det irritere mig voldsomt, at de har fået ham!!!! :mad: Ud over at vi mangler en som ham, og han ville passe perfekt ind. Så lige til Rea. Fy for den!!!

Der har ledelsen godt nok dummet sig igen!!!!! Med mindre at Kroos hellere vil til Real. Denne her handel kommer til at irritere mig i lang tid! :sørgelig: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:
Skydefinten skrev:Kroos til Real på 6 årig aftale. 24 mio euro.
Fantastisk køb. Alonso, Modric og Kroos. Satans.

Så ryger DI Maria vel også med Khedira.
Fantastisk køb af Real!!!

Det irritere mig voldsomt, at de har fået ham!!!! :mad: Ud over at vi mangler en som ham, og han ville passe perfekt ind. Så lige til Rea. Fy for den!!!

Der har ledelsen godt nok dummet sig igen!!!!! Med mindre at Kroos hellere vil til Real. Denne her handel kommer til at irritere mig i lang tid! :sørgelig: :mad:
Hvornår er du IKKE irriteret af et eller andet?

DEr er ikke så meget at gøre ved det. Vi ved ikke engang, om vi virkelig har været ude efter ham, og der er stadig tid endnu.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:
Drake skrev:
Skydefinten skrev:Kroos til Real på 6 årig aftale. 24 mio euro.
Fantastisk køb. Alonso, Modric og Kroos. Satans.

Så ryger DI Maria vel også med Khedira.
Fantastisk køb af Real!!!

Det irritere mig voldsomt, at de har fået ham!!!! :mad: Ud over at vi mangler en som ham, og han ville passe perfekt ind. Så lige til Rea. Fy for den!!!

Der har ledelsen godt nok dummet sig igen!!!!! Med mindre at Kroos hellere vil til Real. Denne her handel kommer til at irritere mig i lang tid! :sørgelig: :mad:
Hvornår er du IKKE irriteret af et eller andet?

DEr er ikke så meget at gøre ved det. Vi ved ikke engang, om vi virkelig har været ude efter ham, og der er stadig tid endnu.
Stort set aldrig. Har svært ved at acceptere noget, hvis jeg er meget uenig. Men det meste er jo selvfølgelig gætværk og fornemmelser. Det er svært at se alle spilere, og følge med i alt. Igen af os er vel fodboldeksperter. Der er vel også derfor at man har et forum, så alle kan komme med deres synspunkter.

Nej der er ikke noget at gøre ved det. Jeg mener bare at et køb af Kroos, eller for den sags skyld Koke ville være logisk! Men selvfølgelig hvis Kroos hellere vil til Real, så må vi jo "nøjes".

Men jeg håber at jeg kommer til at tage godt grundigt fejl, og Rakitic bliver et verdensklasse køb, og de unge som Deulofeu, Rafinha, Roberto, Montoya og Bartra slår helt igennem. Så vores bredde ikke ser så tynd ud som den gør nu.

Også lige to CB's tak. En til start 11'eren, og en til backup.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Dani Alves skrev:Køøøb nu Hummels!!

Vi skal satme ikke give 20 millioner euro for en 30 årig franskmand fra Valencia? Det vil være helt skudt i hovedet..
En 30 årig franskmand der er ginger. Det er uimodståeligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men drake... Hvis du fulgte lidt med i hvad der sker i klubben så ville du vide at LE i år vil have en smal førsteholdstrup. Denne skulle så suppleres med unge fra b-holdet. Desuden er man tilfreds med midtbanen og derfor har et køb af kroos aldrig været på tale.

Og de 2 cb'er kommer. Det er blevet sagt flere gange. Så ingen grund til at være nervøse.

Det er forresten sport der melder at vi har droppet interessen i hummels. Sport! Det kan man ikke bruge til noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
Dani Alves skrev:Køøøb nu Hummels!!

Vi skal satme ikke give 20 millioner euro for en 30 årig franskmand fra Valencia? Det vil være helt skudt i hovedet..
En 30 årig franskmand der er ginger. Det er uimodståeligt.
Plus han ryger..

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Men drake... Hvis du fulgte lidt med i hvad der sker i klubben så ville du vide at LE i år vil have en smal førsteholdstrup. Denne skulle så suppleres med unge fra b-holdet. Desuden er man tilfreds med midtbanen og derfor har et køb af kroos aldrig været på tale.

Og de 2 cb'er kommer. Det er blevet sagt flere gange. Så ingen grund til at være nervøse.

Det er forresten sport der melder at vi har droppet interessen i hummels. Sport! Det kan man ikke bruge til noget som helst.
Følger skam lidt med. Der for kan jeg vel godt være uenig i, at vi skal bruge for "mange" unge som backups. Også selv om at LE vil have en smal trup. Jeg vil ikke være tryk, hvis vi stiller med Rakitic og Rafinha i de store kampe, når Iniesta bliver skadet. Og så Roberto som direkte backup til dem.

Vi får allerede her i starten en smagsprøve på, hvordan vi kan risikerer at stille op i angrebet, når nu Neymar er skadet og Suarez har karantæne. Pedro-Messi-Deulofeu, den vil jeg heller ikke være tryk ved.

Men det kan jo selvfølgelig også være ar de uge slår igennem, og kan bærer at være direkte backup. Men synes bare at det er et for stort sats.

But please prove me wrong Lucho!!!!!!

Mht til at de 2 CB'er kommer. Synes der bliver nævnt at vi går efter en eller to CB'er, så det er vel ikke sikkert at vi henter 2? LE har jo også nævnt at Masch kan spille i forsvaret, det kommer an på hvor man har brug for ham. Jeg har lidt på fornemmeren at vi køber Mathieu, og så stadig bruger Masch som CB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tolquhon »

Drake skrev: Mht til at de 2 CB'er kommer. Synes der bliver nævnt at vi går efter en eller to CB'er, så det er vel ikke sikkert at vi henter 2? LE har jo også nævnt at Masch kan spille i forsvaret, det kommer an på hvor man har brug for ham. Jeg har lidt på fornemmeren at vi køber Mathieu, og så stadig bruger Masch som CB.
"To eller tre forsvarere" sagde Bartomeu... http://www.totalbarca.com/2014/news/bar ... re-coming/ - der spekuleres i at den tredje er en erstatning for Alves, hvis han smutter, og at de to andre er CB'er, men det vil tiden vise.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Tolquhon skrev:
Drake skrev: Mht til at de 2 CB'er kommer. Synes der bliver nævnt at vi går efter en eller to CB'er, så det er vel ikke sikkert at vi henter 2? LE har jo også nævnt at Masch kan spille i forsvaret, det kommer an på hvor man har brug for ham. Jeg har lidt på fornemmeren at vi køber Mathieu, og så stadig bruger Masch som CB.
"To eller tre forsvarere" sagde Bartomeu... http://www.totalbarca.com/2014/news/bar ... re-coming/ - der spekuleres i at den tredje er en erstatning for Alves, hvis han smutter, og at de to andre er CB'er, men det vil tiden vise.
Jeg håber det er rigtig! Det er ikke til at finde hoved og hale i det der bliver sagt. Den ene dag det ene, den anden dag det andet.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Valencia defender Jeremy Mathieu (31) has released a public statement asking his club to start transfer talks with Barcelona. [via efe]
Mathieu (Valencia): "Valencia have a bid from an important club. This would be a step forward for me and a reward for all my hard work."
Mathieu: "I was told I could leave when there's a good bid. That bid has come. This is beneficial for all, I hope to leave in a good way."
Mathieu (Valencia): "I can join the biggest club in the world. I hope Valencia and the president understand my situation and start talking."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster