Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Farvel Bojan. :cry: Håber han gør det godt i Roma og kommer tilbage til Barça og bomber løs!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede
Bojan på vej til pressekonference.


Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Oversættelsen af Bojans pressekonference tidligere idag.
"It's a bittersweet situation for me, I was at this club for a long time. A new era starts. It was not possible to stay here, so I'm happy another club believes in me. Returning to Barcelona? You never know, it will depend on me and how I perform. I take the positive things with me, I feel privileged to have been part of this club. "Best memories? A lot, especially the day-to-day with the group, the cup final in 2009, my debut, my first goal... The last year, there wasn't much belief in me, but I'm proud to have been part of a group that became the best team in the world. Not playing at the CL final, for the second time in a row, has been one of the reasons to leave. I will miss the team-mates, the city, playing at the Camp Nou, wearing the shirt I've always worn. I hope to recover enjoying football, something I had lost, especially this last year. Luis Enrique has been crucial in my choice. I'm grateful to him. It's a privilege to play with Totti. Guardiola is the best coach in the world, but of course I don't agree with some of the decisions he has made. I want to thank all my coaches, starting with those at the youth teams, all people at the Masia, the press, the fans. I want to thank Puyol and Xavi, who are here, and who have been an example for me. Of course I'm sad to leave, but I'll always be a Barcelona fan. Visca el Barça y visca la Roma"

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mander »

Kan godt forstå, at han gerne vil spille mere (har han også brug for), men han er simpelthen ikke god nok til at spille bare én af de to CL-finaler (endnu).

Jeg ved ikke, om jeg tror på ham - som Pieyanthikos siger, hans psyke virker forholdsvis letpåvirkelig, og det er vel mest der, at problemet ligger.

Håber dog alt det bedste for ham, og det er simpelthen over min fatteevne, hvis Roma har indvilget i at betale € 28 mio. mere, helt uden nogen form for variabel til at afgøre beløbet, hvis de vil beholde ham efter 12/13. Godt forhandlet hjem af Rosell, Zubi & Co.

LaMasia!

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af LaMasia! »

Komme sgu til at savne ham! :cry:

DonIniesta

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af DonIniesta »

I mine oejne en helt fantastisk handel fra Rosell og kompagni. Som jeg skrev i Sánchez traaden, saa synes jeg det er tydeligt at se, at man ikke vil tillade at blive loebet rundt om hjoerner med, som Txiki og Laporta desvaerre havde en tendens til. Hellere langtrukne handler, fremfor hurtige og dyrere handler, der ofte ender i fiasko.

Jeg kan ikke se, hvad vi kan miste paa den handel overhovedet. Bojan faar formodentlig den spilletid han ikke kan faa hos os og derved udvikler sig yderligere, forhaabentlig tilpas meget, til at vi kan have en flyveklar Bojan til sommeren 2013 for soelle 1 mio euro (husk nu paa, at Roma ene og alene betaler hans loen, saa i princippet vil vi have overskud paa handlen). Skulle han tilgengaeld preastere helt vildt, jamen saa kan vi indkassere 40 mio euro for ham. Situationen vil selvfoelgelig vaere en anden, hvis han flopper, men det har jeg for det foerste svaert ved at se og for det andet, saa vil det ikke vaere et oekonomisk problem for os og det vil hoejst vaere status quo, da Bojan umuligt kan vaere mere anonym, end han var i netop den overstaaede saeson.

Jeg er alt i alt glimrende tilfreds med handlen, naar det endelig skulle vaere.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Official: AS Roma confirm the transfer of Barcelona forward Bojan Krkic (20), who signs a contract until 2015
Official: Roma will pay Barcelona 12M on 1 July 2013. Barcelona can buy Bojan back for 17M in 2012 and has to buy him back for 13M in 2013.
Official: If Barcelona decide to buy Bojan back, Roma can still keep him by paying an extra 28M in 2013 and 2014

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Lidt bitre udtalelser bojan kommer med forud for hans skifte... Faktum er dog blot, at den manglende tillid kan han kun takke sig selv for! Knægten svigter alt for ofte foran mål, og alt for ofte har han været usynlig på banen. Barca er verdens bedste klub, og her kan man ikke efter sin 4 sæson på 1. Holdet forvente man fortsat kan blive båret frem på ren sympati.

Han skal have held og lykke i Roma, hvor man kan håbe på han bliver ordentlig voksen

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Nu er hans statistik ifølge sport, at han har samme antal minutter mellem målene, som Villa og Pedro. Lidt bedre end Pedro og lidt ringere end Villa, så ren sympati er det nu ikke.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ladislau skrev:Nu er hans statistik ifølge sport, at han har samme antal minutter mellem målene, som Villa og Pedro. Lidt bedre end Pedro og lidt ringere end Villa, så ren sympati er det nu ikke.
Men der er himmelvid forskel på hvordan Pedro og Villa spiller mellem målene og så Bojans spil. Han har været direkte dårlig i denne sæson.

Jeg håber på det bedste for knægten... og jeg tror at han virkelig kan udvikle sig når han får spilletid + prøver noget HELT andet end Barca.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8388
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 640 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Kan kun give Bojan ret i at Pep ikke gav ham nok chancer. Vi ses om nogle år igen Bojan!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Lopezzz »

Vi ses aldrig mere Bojan.
Tag hjem til Serbien haha

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Reevenge »

Vi ses aldrig mere Bojan.
Tag hjem til Serbien haha
Hvor lavt kan man synke, manden er erklæret catalaner på trods af sine serbiske rødder og er mere blaugrana end du (og jeg, for den sags skyld) nogensinde bliver.

teemuss

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af teemuss »

Lopezzz HOLD DIN KÆFT. :x

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster