Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt:

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror sgu heller ikke vi får Marquinhos. Kan overhovedet ikke se hvorfor PSG skulle sælge. Det ville kræve at Marquinhos skulle forlange et skifte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Men hvem siger at hummels overhovedet er på markedet (Ikke at jeg tror at marquinhos er det)? Dortmund har vel ikke brug for at sælge?

Som du selv skriver, det er heller ikke sikkert Marcos er på markedet. Hans klub og træner har i hvert fald sagt, at han skal ingen steder hen.

Der var forlydender om, at Hummels var nået til enighed med Barca om de personlige vilkår sidste sommer, Dortumund var villige til at sælge men så sagde Tata nej.

Dortmund har købt en mand der kan afløse ham, jeg tror godt man kan lokke Dortmund til at sælge, det virker som om Hummels gerne vil prøve noget nyt. Han er en komplet forsvarsspiller, stadig ung og kan udvikles men har samtidig kæmpe stor erfaring på absolut topniveau. Han har kæmpet med om mesterskaber, været en af de bærende kræfter bag mesterskabs vindende hold, har spillet flere store slutrunder med landsholdet.

Hos mig er der ikke nogen tvivl, hvis der er den mindste mulighed for at hente ham, skal man gå benhårdt efter ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg tror heller ikke på det - og tror slet ikke på at vi får en CB i kategorien: Verdensklasse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Enig i hummels kvalifikationer - fremragende spiller. Men tror simpelthen ikke at dortmund vil sælge. Det er hele problemet når det kommer til cb'er. Der er bare ikke særlig mange gode der kan købes. Tror vi køber et par cb'er men tvivler stærkt på at det bliver fra øverste hylde. Tror det bliver en ældre og et talent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Der var forlydender om, at Hummels var nået til enighed med Barca om de personlige vilkår sidste sommer, Dortumund var villige til at sælge men så sagde Tata nej.
Hvilket man så overhovedet ikke forstår.
Hos mig er der ikke nogen tvivl, hvis der er den mindste mulighed for at hente ham, skal man gå benhårdt efter ham.
Jeg er fuldt ud enig. Fantastisk spiller som besidder præcis de kvaliteter, som Barca går og magler.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Juventus villige til at smide Pogba afsted som del af en byttehandel for Di Maria.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det tror jeg sku ikke på. Ikke ligefrem en Di Maria de mangler imo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarcaRJ »

arg, men hvad sker der... matthieu virker i mine øjne som lidt en panikløsning..gider ikke flere af de der hovsakøb. forsvaret skal forstærkes og det skal være nogle kvallispillere.. hummels som er i rygtebørsen for tiden kunne være ret fed. marquinhos er interessant, men psg virker ret stædige ang et salg.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af abx »

Så må vi leve med platte bide-jokes i de næste 4 måneder. Vi ser nok også et kæmpe tænder-figur i vores første kamp med Suarez

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Fedt at han ikke engang kan skrive sætningen korrekt!
Allez...

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

zqa skrev:Det tror jeg sku ikke på. Ikke ligefrem en Di Maria de mangler imo.
Har læst det mange steder efterhånden. Ville slet ikke kunne forstå det, hvis der nu skulle være hold i rygterne. Man U skulle eftersigende også være parate til at smide "små" 500 millioner kroner for Di Maria. Er han virkelig så meget mere værd end Alexis? (Rygtet til alt mellem 25 og 40 mill. Euro) I don't get it.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

abx skrev:Så må vi leve med platte bide-jokes i de næste 4 måneder. Vi ser nok også et kæmpe tænder-figur i vores første kamp med Suarez

Billede
Ligesom vi skulle høre om Messi og hans "doping", "ulovlige hormoner" og hvad der ellers var. Vi skulle også høre en masse lort om Busi i en periode, lige indtil Neyney kom, så var det sgu hans tur. Nu er det næste slagtekvæg snart i klubben. Prebski får the time of his life!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg tænkte på når nu det lader til at vi ikke køber en CM mere (fordi ledelsen er helt væk!) Kunne det så tænkes at LE måske vil spille med to DM i de store kampe. Også mht hvis Masch skal op på midten og være backup for Busquets. Han skal jo også have noget spilletid, i forhold til hans klasse. Så Rakitić som ind skifter.

------Masch----Busquets-----
Messi----Iniesta-----Neymar
-----------Suárez---------------

Og i de mindre store kampe:

---------Busquets--------
----Rakitić---Iniesta----
Messi------------Neymar
---------Suárez-----------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Jeg regner så absolut med at Rakitic vil være i start opstilling til både de store og små kampe. Du undervuderer ham og hans evner imo.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster