Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Siempre Barca »

Tw Alves: "It's a sad day because of the decision of PEP, someone who has always treated us as a son."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Alves: "Because they told me once when I was a kid that football was about having a good time!! Besides that, great job by the team!!"


Tw Alves: "I want to apologize to the Rayo fans who felt offended by the dance. Didn't want to offend at any moment, just have a good time!"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Jeg har ikke forstået hvorfor det ikke måtte fejres med en dans...

Det er da noget som er sket før, uden at Puyol har afbrudt det og Pep har undskyldt det.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Måske tidpunktet og stillingen i kampen gjorde at det ikke var nødvendigt at fejre det på den måde, som kunne anses for at være nedladende, selvom det helt klart ikke var deres hensigt. Jeg er helt på højde med Puyol, fanme noget af en anfører rolle han påtager sig der.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor kan man se dansen henne?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Hvor kan man se dansen henne?
Her:
[youtube]sH381XnQmpI[/youtube]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Jeg har ikke forstået hvorfor det ikke måtte fejres med en dans...

Det er da noget som er sket før, uden at Puyol har afbrudt det og Pep har undskyldt det.
På et tidspunkt havde de en ekspert i studiet ( efter Cristiano havde lavet en aflevering med ryggen mod Atleti, hvos Real i forvejen førte med 3-4 mål), og han snakkede om kulturen i Spanien. At man tager det ilde op, og anser det for at værende respektløshed, når man fejrer så vildt, når modstanderen allerede ligger nede.

Det samme skete i øvrigt i håndbold VM finale, hvor Hans Lindberg lavede en smart ting, scorede mål og derefter fejrede vildt, de spanske spillere gik helt amok, fordi kampen var næsten slut og DK førte med 4-5 mål. Lindberg kunne ikke forstå det, men de danske spillere som havde spillet i Spanien, kunne udemærket godt forstå reaktionen.

Jeg tror også Thiago og Dani ved at man tager det ilde op, men de glemte det vidst lige øjeblikket. Det var godt at Puyi var der til at tage fat.

Derudover, (og her snakker jeg kun for mig selv, og hvordan jeg ser på tingene), hvis jeg var anfører så havde jeg også taget fat i de to gutter, selvom det ikke var respektløs. For mig ville der ikke være noget formål med at danse så vildt og fejre en scoring, efter en uge hvor vi har smidt både ligaen, C.L, samt træneren er stoppet.

Fint at score mål, og være glad for at score mål, men i sidste ende var det mål idt ligegyldigt, og derfor ville jeg som anfører også sige, kom nu videre. I mine øjne er det dejligt, at Puyi trækker dem væk, og jeg håber ikke han gøre det lun fordi tilskuerne synes det er provokerende, men også fordi han er en stor vinder og lidt indebrændt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af vamosbarca »

Visca El Barca AMEN i jesu navn amen :glad:

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Måske tidpunktet og stillingen i kampen gjorde at det ikke var nødvendigt at fejre det på den måde, som kunne anses for at være nedladende, selvom det helt klart ikke var deres hensigt. Jeg er helt på højde med Puyol, fanme noget af en anfører rolle han påtager sig der.
Det var nedladende, og det er ikke overraskende, at det er Alves, der er med til det. Jeg er ved at være træt af hans attitude på banen. Han burde vide, at han er i Barcelona og ikke i Real Madrid.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Hvorfor var det nedladende? Com' on.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Måske nedladende, men definitivt ekstremt gay, så thumps up til Puyol for at stoppe det.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

:lol: True.
#jesuisSheep

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

zqa skrev:Hvorfor var det nedladende? Com' on.
Når man står og danser foran modstandernes fans, når man er foran 7-0, så er det ret provokerende. Måske ikke vanvittigt i Danmark, men kulturen er meget anderledes i Spanien på det punkt.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

De gjorde det ikke for at være nedladende, det er jeg enig i. De er brassere, de gør sårn noget, men det er stadig IMO forkert at fejre et mål til 5-0 eller 6-0 eller 7-0 på den måde, imod et tydeligvis demoraliseret hold der intet kan give. Var bare barnligt og ikke gennemtænkt, men det er vel det der sker når man er Brasser, scorer sit sjældne mål og har en medspiller som Alves hvis liv er en dans.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Jbninc skrev:
emo skrev:Måske tidpunktet og stillingen i kampen gjorde at det ikke var nødvendigt at fejre det på den måde, som kunne anses for at være nedladende, selvom det helt klart ikke var deres hensigt. Jeg er helt på højde med Puyol, fanme noget af en anfører rolle han påtager sig der.
Det var nedladende, og det er ikke overraskende, at det er Alves, der er med til det. Jeg er ved at være træt af hans attitude på banen. Han burde vide, at han er i Barcelona og ikke i Real Madrid.
Slap dog af. Hvis det er en kultur i Spanien, altså ikke at fejre sine mål, hvorfor skulle han så vide han var i Barcelona og ikke Madrid? Er det noget man konsekvent gør i Madrid?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster