Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af teemuss »

http://www.totalbarca.com/2011/opinion- ... more-82829

HELT ENIG. :( jeg kommer til at savne ham.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

Han har jo fået fortalt at det er smartest at finde et sted, hvor han får mere spilletid. At han træner uden for truppen imidlertidig hører med. Ingen tvivl om at holdet og trænerne er glade for Bojan. Det er nok mere for at holde fokus på holdtræningen at man beder ham om at træne alene. Bojans skifte går sikkert igennem idag eller imorgen alligevel. Synes Barca har behandlet ham fair, givet ham mange chancer, men på et tidspunkt er man nødt til at sige hertil og ikke længere, hvilket godt kan gøre desto mere nas når det sker. Held og lykke i Roma Bojan. Kunne være fedt hvis han foldede sig helt ud der, omend jeg personligt har svært ved at se en fremtid i Barca for knægten. Vi får se.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Pieyanthikos »

Så er det officielt.

Håber det bedste for ham, det er lidt som at lade sin søn rejse hjemmefra.

EDIT: €12 mio., tilbagekøbskausul på €13 mio. indtil 2013. Tænk sig at Roma går med til det.
Senest rettet af Pieyanthikos fre jul 22, 2011 12:11 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af abx »

Så er det officielt. Bojan er solgt til Roma med øjeblikkelig virkning.

Roma betaler 12 millioner for Bojan. Og Barca kan købe ham tilbage for 13 millioner ved slutning af sæson 2013.

Om 1 time holder Bojan pressekonference ved Camp Nou. mon ikke der kommer noget stream til det, til de som sidder og ikke har noget at lave på arbejde :p

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

:cry:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Skydefinten »

barcastuff barcastuff
Official: Roma can block the buy-back clause in 2013 when they pay another 28M for Bojan, and make it a total transfer fee of 40M #fcblive
2 minutes ago
»

barcastuff barcastuff
Official: Roma pay Barcelona 12M for Bojan. The deal includes an obligatory buy back clause of 13M in the summer of 2013 #fcblive
Så hvis han er skarp i Roma i den kommende sæson, kan Roma beholde ham, hvis de betaler yderligere 28 mio euro...'

Nå, men godt for knægten! Håber sgu han slår til i Roma! Dejligt for ham at Luis Enrique tager i mod ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Det er godt nok en grum pris (altså de 28 ekstra).. Godt forhandlet af Zubi og co.

Åh, men det er da sørgeligt han skifter. HELD OG LYKKE !

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af klogfyr »

ja endelig en god handel, når det kommer til at sælge spillere. Håber han bliver en succes og får den selvtillid, der skal til og kommer hjem, når David Villa er for gammel.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af klogfyr »

fcbarcelona.com skrev:The Italian outfit will pay 12 million for the player and the agreement includes an obligatory repurchase clause to be exercised by FC Barcelona at the end of the 2012/13 season, for a cost of 13 million.
Skal vi købe Bojan tilbage om 2 år eller forstår jeg det helt forkert? Det virker som om at det er obligatorisk at vi skal købe ham tilbage om 2 år lidt ligesom Ibra-handlen

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Det står der lidt, agtigt..

Men det virker underligt. Så er det bare en lejeaftale der koster Roma 1€ mil.

Edit; nej, omvendt. Os 1€ mil.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

Det tror jeg. Om 2 år er han vores igen, medmindre Roma betaler yderligere 28 mio euro. Havde dog håbet på at genkøbsklausulen ikke var obligatorisk.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Pieyanthikos »

Virkelig en mærkelig handel. Jeg kunne forstå den, hvis et tilbagekøb netop ikke var obligatorisk.

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg det bliver utrolig svært for Bojan at få succes i Barca i fremtiden. Det er ikke særlig tit, at udlån gavner spillerens chancer ved tilbagekomsten, og Bojan virker ret påvirkelig psykisk. Jeg håber ham alt det bedste, han er utrolig sympatisk, men jeg tror dybest set det var en fejl, at Rijkaard hev ham så tidligt op på førsteholdet i sin tid og på den måde forcerede ham til mere, end han egentlig kan magte.

EDIT: (Fra pressekonferencen) "The last year, there wasn't much belief in me, but I'm proud to have been part of a group that became the best team in the world."

Første gang jeg hører ham lange lidt ud efter klubben.

EDIT2: Bojan: "Guardiola is the best coach in the world, but of course I don't agree with some of the decisions he has made."

Bojan taler lidt mere fra leveren nu, men tør alligevel ikke sætte spørgsmålstegn ved Pep. Hvis han virkelig synes Pep er verdens bedste, så må han vel også have så meget selvforståelse, at han forstår, hvorfor Pep bænkede ham. Han virker lidt bitter.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Visca El Barca »

Held og lykke til Bojan, det jeg ville sige, har Pie allerede skrevet, så ingen grund til at gentage det hele.

Det er dog lidt trist, at se ham forlade klubben. Jeg håbede til det sidste på, at han ville slå igennem. Men som Pie skriver, han blev nok forfremmet lidt for hurtigt. Nårh, jeg håber han får succes i Rom, han fortjener det.

SuperPedro

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af SuperPedro »

Her er en udpensling af Bojan handelen.
Jeg synes personligt det er en genistreg af dimensioner af ledelsen. Endelig!

Mart Perarnau breaking down Bojan deal: 1) sell > receive 12M as a loan for 2 years. In 2013 pay 13 amortizable! Only lose 1M installment.
Marti Perarnau: (2) Having Bojan in Roma will cost 1 million (over). You save 6 million on wages. You recover player in similar amount.
Marti Perarnau: 3) If Bojan shines, Roma has to pay 28M more. If not, you have a 22year old fwd back having saved 5 million in two seasons.
Marti Perarnau: 4) operation is interesting for Roma, an opportunity for Bojan and an extraordinary wisdom of management by Barça

Håber i forstår nu hvor genialt det her er!
og farvel til en spiller som iflg. min mening har bedst af at komme videre... Og vi kan bruge pengene til at finansiere det dersens Cesc-køb...

Squix

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Squix »

Altså skåret ud i pap;

Roma har købt Bojan for 12 mio. Euro.

Om 2 år skal der så tages stilling;

Enten køber Barcelona ham for 13 mio. Euro (udgangspunkt)
Eller også skal Roma købe ham fri, for 28 mio. euro

Ergo er det nærmest ikke et køb af Roma, man nærmere et lån - hvor de dog har givet os en masse penge for at låne ham, som vi så skal give tilbage, hvis de ikke vil have ham om 2 år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster