Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

TheOnlyOne skrev:Tror ikke selv den bliver på 92 millioner (7-9-13), men uanset hvor hovedrystende mange penge det er, så glem ikke, at der falder sindssygt med merchandise og andet lir. Barca bliver nok også den klare favorit i Brasilien, hvis ikke det allerede forholder sig sådan. Havde regnet med en pris på omkring de 40 millioner euro, men er jeg optimist?
Spot on! Vi kommer til at tjene boksen på trøjesalg i bra... Han er jo lige typen som alle de 10-15 årige vil elske med hans smarte hår og gejl på banen. Vi kommer til at tjene pengene ind igen på trøjesalg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Overvej hvor dominerende vi vil være i Sydamerika med hensyn til merchandise generelt! Messi og Neymar...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Kan man virkelig beskrive en fast brasiliansk landsholdsspiller (og muligvis den største profil) som et uskrevet blad?
Jep. Robinho var jo også den ih og åh næste superstjerne og verdens kommende bedste, og han var alt andet end det.

Igen, jeg kan godt se talentet, men fodbold er ikke kun talent. Det er også, hvor stærk du er mentalt. Det skulle ikke undre mig, at der derude i verden har været talenter, som har langt større talent end Messi, Ronaldo, Maradona, men som aldrig blev til noget, fordi hovedet ikke var der til det, der kræves at blive en world-beater.

Neymar har spillet lort, så snart han har mødt kompetente hold. Da han mødte Barca, var han helt anonym. Da han her senest mødte England med landsholdet (Engelsk fodbold har altid en dygtig organisation og dygtige midterforsvar), der var Neymar helt væk.

Igen, jeg hopper først helt med på denne Neymar-bølge, når han kommer til Europa og beviser sin værd her. Inden da så anser jeg alt det der snak med, at han allerede som en af verdens bedste, på Messis niveau og jeg ved ikke hvad, som en omgang fis.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

At Neymar var anonym mod Barca, kan man ikke bruge til meget. Selv Cristiano var i mange af de første kampe mod Barca total anonym og lukket ned af Alves og han er vel en OK spiller alligevel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Uanset hvor meget potentiale der skulle være i merchandise salg, er det vanvittigt at give 92 millioner euro for Neymar eller hvem som helst anden spiller. Det er et forkert signal vi sende, hvis vi giver så mange penge, vil andre klubber vi skal købe spillere hos, automatisk kræve enorme summes.

Jeg håber og tror derfor, at ledelsen selvfølgelig ikke laver så hjernedød en handel. Jeg tror ikke engang vi kommer i nærheden af det beløb, hvis hans køb bliver en realitet. VI har været ret gode til at forhandle prisen på en spiller ned, jeg regner med at de kan få ham til mellem 45-50 millioner euro. Ellers tror jeg man dropper ham, og det er også det eneste rigtige at gøre. Især med tanke på, hvor meget den nuværende ledelse har plapret løs om vores økonomi, økonomisk ansvarlighed, og har kritiseret nogle af Laporta stabs handler, deriblandt Ibras handel.

#23

Organistaion og Engelsk fodbold lyder hult i mine ører. At du skriver engelsk ligefrem er kendt for det og altid har været det, er endnu mere uforståeligt. Engelske fodbold er blevet kritiseret for at spillerne spiller naivt og glemmer alt om taktik og organisation, men det er en anden diskussion. Jeg synes du er alt for hård ved Neymar, knægten har et åbenlyst talent, og den sidste tid har vist, at han også har hjerne, viljen og motivation, der skal til at for blive en verdensstjerne. Han er blevet meget mere uydmyg, han brokker sig ikke nær så meget som før, han arbejder for sit hold og de fleste af hans dårlige ting, har han lagt på hylden.

Jeg er ret sikker på, at han vil være en succes i Europa, når han kommer hertil. Jeg kan heller ikke forstå, at du tager skrækeksemplet Robinho, som heller ikke valgte klogt ved at skifte til en klub som Real, hvor han skulle være den store frelser, og hvor man ikke får en lang snor. Hvorfor ikke nævne de store brasilianske talenter, som faktisk har klaret springet og har fået en stor karriere i europæisk fodbold, Ronaldo, Ronnie, Romario, Kaka og sådan kan jeg blive ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Hvorfor alt den snak? Fcb KAN ikke købe en spiller for 92 mio. Så lad os nu komme over det
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig! Det kommer jo ikke til at ske at vi giver de penge for ham. Regner personligt med en pris på mellem 30 og 40 mio euro og selv det vil være dyrt for barca. Men salget af trøjer osv vil helt klart hjælpe barca i længden. Neymar er jo hele bra's kæledægge og dette vil betyde en masse kids der render rundt i neymar/barca trøjer i sydamerika.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Hvor 90% er fake..

Jeg kunne dog godt forestille mig, at Nike ville smide nogle penge efter den transfer. Rosell er tidligere Nike ansat, Barcelona er nok Nike's største "salgs-kilde" (eller hvad det hedder) og Neymar er en af Nike's største stjerner.. Det kan kun være en god deal for Nike.
#jesuisSheep

TheOnlyOne

Re: Neymar da Silva

Indlæg af TheOnlyOne »

zqa skrev:Hvor 90% er fake..

Jeg kunne dog godt forestille mig, at Nike ville smide nogle penge efter den transfer. Rosell er tidligere Nike ansat, Barcelona er nok Nike's største "salgs-kilde" (eller hvad det hedder) og Neymar er en af Nike's største stjerner.. Det kan kun være en god deal for Nike.
Hvorfor skulle Nike smide penge efter en transfer, som alligevel kommer til at ske?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

+ at de - ifølge rygterne - skulle have en finger med i Uniteds tilbagekøb af Ronaldo (Hvilket selvfølgelig også bare er et rygte..). Så vil det da i hvert fald være RIGTIG mange penge de lige pludselig skulle punge ud :grin:

Men okay, deres interesser ligger jo selvfølgelig i salg af trøjer og merchandise, hvilket de tjener en formue på!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Som Nyhuus siger, så har de klar interesse i, at få en af deres største stjerner til en af verdens største klubber - og måske den største af dem de sponsorere.
#jesuisSheep

Khanghah7

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Khanghah7 »

Har lige læst, at Neymar ikke forlænger med Santos. Tror I, at han har evnerne til at være fast mand i start 11'eren, hvis han kom til Barca??

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Khanghah7 skrev:Har lige læst, at Neymar ikke forlænger med Santos. Tror I, at han har evnerne til at være fast mand i start 11'eren, hvis han kom til Barca??
På sigt ja. Han skal dog lige slå vores egne af først, altså Pedro, Alexis, Villa, Tello. Nogen måske nemmere end andre. :grin:
Allez...

Khanghah7

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af Khanghah7 »

emo skrev:
Khanghah7 skrev:Har lige læst, at Neymar ikke forlænger med Santos. Tror I, at han har evnerne til at være fast mand i start 11'eren, hvis han kom til Barca??
På sigt ja. Han skal dog lige slå vores egne af først, altså Pedro, Alexis, Villa, Tello. Nogen måske nemmere end andre. :grin:
Neymar - Messi - Villa/Alexis! Av av av...

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Thomas_Smart skrev:
Khanghah7 skrev:Har lige læst, at Neymar ikke forlænger med Santos. Tror I, at han har evnerne til at være fast mand i start 11'eren, hvis han kom til Barca??
For mig ligner han en fremtidig City spiller.
Wauw, min bror er en velopdragen 12-årig, men han har aldrig formuleret sig så...... voksent. Imponerende...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 87 gæster