Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Jep, 2-3 gange har jeg. Kan dog se at andre også har nogle BOOM tweets :) indlæg, blandt andet også Brombz.

Senest var citerede jeg ham for Gundogan til United, jeg tror stadig på den, hvis ikke Klopp ryger til Bayern og tager Gundogan med. ;-)
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Altså hvis vi er oppe i de priser så burde vi måske bakke ud? Kæmpe talent men hvis vi kunne købe verratti for det halve så ville det være fremragende. Her tænker jeg selvfølgelig på FFP og PSG. De må skulle sælge ud hvis de køber så dyrt.

Desuden har gundogan været ude og snakke positivt om os på det sidste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Cavani er rygtet væk, og det er Zlatan også, så tror godt at de ville kunne dække noget af et Pogba køb, rent transfer-midler-mæssigt.

Rygterne siger også at vores 80mill bud blev afvist, det håber jeg fanme at det gjorde, og et eller andet sted håber jeg slet IKKE at vi har budt så meget.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er rigtigt. De burde kunne dække det ved at sælge dem.

Men så ved jeg sgu ikke hvad vi skal gøre. Gundogan kunne klart være en mulighed og han ville ikke være dyr. Ved dog ikke om han er klar på at vente og hvordan han egentlig er kommet sig over sin skade?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Koke skal man gå efter, hvis Pogba ikke er en mulighed. Koke ville også passe fint ind i Luis Enriques spillestil.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af kklaus »

Altså, nu kan vi jo foreløbigt slet ikke købe spillere...
Hvis vi er ude i at skulle betale klubber for ikke at sælge til andre, men vente til januar, hvor vi kan købe igen, samt undlade at registrere spilleren til CL, så tror jeg det bliver dyrt. Sådan meget dyrt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Koke bliver også sindssygt dyr. Kommer til at koste 60+ mio. Især hvis ATM som forventet kommer under et transferban.

Og synes faktisk ikke han har været særlig god i denne sæson. I hvert fald ikke i de kampe jeg har set. Men ja han ville fungere godt i luchos system.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Jo, vi kan godt købe. Der er intet for at vi ikke kan købe Pogba eller andre til sommer. Vi kan blot ikke registrere dem, før til Januar. Så enten skal de sidde i et halvt år og slappe af, eller så udlejer man dem i et halvt eller helt år til den samme klub man har købt dem af, eller en helt tredje klub.

Så vi er ikke ude i, at betale klubberne for ikke at sælge, for så senere hen at købe dem, for det ville blive dyrt, ja.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis. Og derfor kunne gundogan være en mulighed. Dortmund spiller ikke cl (han kan spille for os) og hans kontrakt udløber i 2016 så han kan vise god stil overfor dortmund ved at blive til der er et halvt år tilbage og så smutte mens de kan få penge for ham.

Verratti, koke og pogba bliver svære (det gør gundogan også) da det er en underligt situation for en spiller at blive i klubben selvom de er solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af kklaus »

emo skrev:Jo, vi kan godt købe. Der er intet for at vi ikke kan købe Pogba eller andre til sommer. Vi kan blot ikke registrere dem, før til Januar. Så enten skal de sidde i et halvt år og slappe af, eller så udlejer man dem i et halvt eller helt år til den samme klub man har købt dem af, eller en helt tredje klub.

Så vi er ikke ude i, at betale klubberne for ikke at sælge, for så senere hen at købe dem, for det ville blive dyrt, ja.
Så vidt jeg har forstået, så er det ikke muligt at udleje en spiller uden først at registrere ham som værende vores - og det kan vi ikke,
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

The ban stops Barcelona signing players to join their first team until January 2016, though a loophole in the order allows the club to still agree transfers for incoming transfers - so long as they aren't registered as Barcelona players before the turn of the year.

According to the latest report, Barcelona are so desperate to land Pogba the Catalans are willing to do a deal with Juventus now that allows the French star to remain in Turin on a season-long loan.
Hvordan det rent administrativ vil forgår ved jeg ikke, men muligheden er til stede, og mener at både klubben og flere medier har talt og skrevet om det "hack" eller "workaround".
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville godt nok være nederen hvis vi købte en spiller som skulle være væk en hel sæson. Det skal helst være en som kan komme til efter årsskiftet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
The ban stops Barcelona signing players to join their first team until January 2016, though a loophole in the order allows the club to still agree transfers for incoming transfers - so long as they aren't registered as Barcelona players before the turn of the year.

According to the latest report, Barcelona are so desperate to land Pogba the Catalans are willing to do a deal with Juventus now that allows the French star to remain in Turin on a season-long loan.
Hvordan det rent administrativ vil forgår ved jeg ikke, men muligheden er til stede, og mener at både klubben og flere medier har talt og skrevet om det "hack" eller "workaround".
Det der forstår jeg ikke rigtig. Det viser endnu engang, hvor uduelig og fuldstændig hjerneblæst Bartomeu er, såfremt det skulle passe.

Først og fremmest er der prisen, hvis man virkelig har budt 80 millioner euro, så er det absurd. Selvom det er Pogba vi snakker om. Men det mest absurde er, at Bartomeu vil købe en så dyr spiller, uden at han på nogen som helst måde er sikker på at blive genvalgt. Ja, hvis tingene er som det er, så risikerer han at ryge i fængslet. Derudover har vi en karantæne på transfermarked.

Hvad nu hvis der kommer en anden ledelse til, en sportsdirektør som slet ikke mener Pogba er det, der skal til? Hvad så? Jeg kunne godt forstå det, hvis Bartomeu og den nuværende ledelse havde endnu en sæson eller to, at gøre godt med, men det har de sådan set ikke. De skal ud i en valgkamp. Vil de bare smide en så dyr spiller, som potentielt ikke er en Barca spiller (hvis nu den nye ledelse vælger a skifte træner)?

Det giver ikke rigtig nogen mening, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Heldigvis er det træneren som efterspørger spilleren, og ikke ledelsen. Det andet findes visse steder og er idiotisk.

Men er der ikke valg i slut Juni, dvs. en ny ledelse er med fra 1. juli, så i løbet af juli og august ved man om LE er manden og hvad/hvem man vil satse på.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Mht. Koke, så er billedet det modsatte: At han har spillet rigtig godt. Det er i hvert fald det indtryk, jeg har af ham. Whoscored.com har ham som den bedst spillende spiller for Atleti, hvis jeg ikke tager fejl. Dog bliver han ikke billig at erhverve(billigere end Pogba, ikke sikkert om de 60 mio. euro). Verratti ryger til RM, hvis de får Pogba. Det skal nok blive spændende til sommer mht. transfers.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster