Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

Det kan sagtens være mig som overfortolker, jeg mindes blot at Scolari ved flere lejligheder har udtalt sig særdeles positivt omkring C. Ronaldo - Ikke dermed sagt at han ikke kan lide Barca - Det er vist mig som ser spøgelser.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Har han ikke også trænet CR mens han var landstræner for Portugal? Det mener jeg. Så vel derfra noget af rosen kommer.
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

Jeg måtte lige forbi min gode ven Google - Scolari har faktisk ikke udtalt sig negativt om Barca. Dermed må jeg gnave min gamle hat i smadder. Derimod har han udtalt at Messi har "ødelagt" Ronaldos succes, idet Messi jo netop har overgået Cristiano.

Jeg beklager! Jeg giver en is når det bliver sommer :cool:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Dytrax skrev:Jeg måtte lige forbi min gode ven Google - Scolari har faktisk ikke udtalt sig negativt om Barca. Dermed må jeg gnave min gamle hat i smadder. Derimod har han udtalt at Messi har "ødelagt" Ronaldos succes, idet Messi jo netop har overgået Cristiano.

Jeg beklager! Jeg giver en is når det bliver sommer :cool:
Det lyder lækkert. Ser frem til det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Scolari har da ret. Neymar er jo under alle omstændigheder en lottokupon, og hvis han skifter til Barca i år, og han ikke slår igennem, går det udover hans spil og dermed sætter sig selv i dårlig lys inden VM 2014.

Jeg er udemærket godt klar over, at Neymar har et talent, men så længe han spiller godt i Brasilien, og han failer i de landskampe, hvor de møder kompetente hold, så er Neymar stadig for mig en meget stor lottokupon. Bare kig Alexis. Han spillede i Udinese og Serie A, hvor han var stjernen, men han kom til Barca, og hans spil har på ingen måder fittet Barcas filosofi, og det har set Alexis et stykke tilbage, fordi hans selvtro og selvtillid er fuldstændig forsvundet. Og det her var en mand, der var bekendt med europæisk fodbold, og gjorde det godt mod kompentete hold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Omvendt skal Neymar vel ogsaa have en vis tiltro til egne evner? Det vil vaere kedeligt, at han i frygt for at miste sin landsholdsplads, skal give afkald paa at tage det sidste spring. I denne omgang i hvert fald.

Jeg gaar ud fra, at Neymar har tiltro til egne evner, troen paa at han kan klare sig i stoerre ligaer og paa stoerre og bedre hold. Det er derfor et lidt underlig argument, at han skulle udskyde sit skifte en saeson til.

Noget andet.
Ramalho (coach Santos): "If Neymar leaves, he should join Barça. Romario, Ronaldo and Rivaldo played there too and were the world's bests."
Ramalho (coach Santos): "The people close to him say Neymar will stay until 2014, but I think he will then join Barcelona." [la xarxa]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

TheOnlyOne

Re: Neymar da Silva

Indlæg af TheOnlyOne »

Sky Italia rapporterer, at vi er blevet enige med Santos om en overgang af 92m... håber det er løgn

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Medmindre Rosell selv har samlet flasker og solgt lidt af sig selv for at få de penge.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Mon ikke det er en stor fed løgn. Rosell har selv gang på gang henvist til vores dårlig økonomi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Enten må Rosell mangle realitetssans eller være fuldkommen blottet for fornuft, siden han punger 92 mio. euro ud for et uskrevet blad! Fuldkommen sygt i hovedet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Enten må Rosell mangle realitetssans eller være fuldkommen blottet for fornuft, siden han punger 92 mio. euro ud for et uskrevet blad! Fuldkommen sygt i hovedet.
Er det ikke en god idé at vente med alle de beskyldninger? Det er bare rygter. intet andet. Jeg er ret sikker på, det ikke passer, med tanke på hvordan den nuværende ledelse har ageret med hensyns til økonomien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Kan man virkelig beskrive en fast brasiliansk landsholdsspiller (og muligvis den største profil) som et uskrevet blad?
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Kan man virkelig beskrive en fast brasiliansk landsholdsspiller (og muligvis den største profil) som et uskrevet blad?
Hvis man kigger på, hvad han har opnået med landsholdet og ikke spiller i en europæisk klub, så kan man vel godt argumentere for, at han er et uskrevet blad. Han er jo vildt hypet, men mangler, at bevise sit værd på den store scene.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Ligegyldig hvad er 92 millioner euro alt for mange penge for ham. Det er også derfor, jeg tror det er en and.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

TheOnlyOne

Re: Neymar da Silva

Indlæg af TheOnlyOne »

Tror ikke selv den bliver på 92 millioner (7-9-13), men uanset hvor hovedrystende mange penge det er, så glem ikke, at der falder sindssygt med merchandise og andet lir. Barca bliver nok også den klare favorit i Brasilien, hvis ikke det allerede forholder sig sådan. Havde regnet med en pris på omkring de 40 millioner euro, men er jeg optimist?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster