Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Det er ikke fordi, at Bojan efterlader et stort hul.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Det kan man ikke just påstå nej...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Jbninc skrev:Det er ikke fordi, at Bojan efterlader et stort hul.
Det var ikke ment præstationsmæssigt, men mere, hvilke ulemper det kan have på vores angriber-køb (Sanchez). Udinese kan jo være snu, og kræve et større beløb.

groenvall

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af groenvall »

der er masse af spillere der er over Bojans niveau så tror ikke han er det store tab for os!

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Han efterlader da lige nøjagtig ikke noget hul. Det er nogle helt ukendte, halvdårlige marginalspiller, som der er i kikkerten til at afløse ham. Til gengæld skulle de være pisse billige...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona don't want to finalize the transfer of Bojan to Roma until after they've signed Udinese attacker Alexis Sanchez. [rac1]

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Siempre Barca skrev:
Jbninc skrev:Det er ikke fordi, at Bojan efterlader et stort hul.
Det var ikke ment præstationsmæssigt, men mere, hvilke ulemper det kan have på vores angriber-køb (Sanchez). Udinese kan jo være snu, og kræve et større beløb.
Hvorfor skulle Udinese kunne forlange et højere beløb, fordi at Bojan bliver solgt?

Squix

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Squix »

Jbninc skrev:
Siempre Barca skrev:
Jbninc skrev:Det er ikke fordi, at Bojan efterlader et stort hul.
Det var ikke ment præstationsmæssigt, men mere, hvilke ulemper det kan have på vores angriber-køb (Sanchez). Udinese kan jo være snu, og kræve et større beløb.
Hvorfor skulle Udinese kunne forlange et højere beløb, fordi at Bojan bliver solgt?
er det ikke oplagt?

Fordi, Udinese, så tror Barcelona er "tvunget" til at skulle købe en ny angriber, når de nu sælger en, Og vi er jo gået all-in på Sanchez, eftersom det er kommet frem at forhandlingerne med Rossi er stoppet, og ikke bliver aktuelt.
Ligeledes går rygtet på at Napoli nu har budt på Sanchez, hvilket nok kan betragtes som en aftale mellem Udinese og Napoli, for at Udinese kan trække prisen op på Sanchez, nu hvor City mfl. har opgivet at hente ham, fordi han har udtalt han ikke vil til de klubber.
Dog virker det urealistisk, hvorfor skulle han pludselig skifte til Napoli, når han er blevet enig med Barcelona - Dette kommer blot til at trække forhandlingerne endnu længere ud.. suk.

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Der kan jo ikke være pres på at hente Sanchez, fordi at man sælger en angriber, der overhovedet ikke har præsteret eller været en signifikant del af holdet. Der er absolut intet pres på Barcelona i det perspektiv. Jeg kan i hvert fald ikke se det. Havde han haft regelmæssig spilletid, og været en væsentlig del af det nuværende hold, kunne jeg forstå det.

Klubber, der byder på Sanchez kan vel først tages seriøst i det sekund, hvor spilleren selv melder sig interesseret i at skifte til den. Ellers er buddet jo fuldstændig irrelevant. Måske er han kæmpe Napoli-fan, men hvis ikke det, så tvivler jeg på, at man skal få en forhøjet puls mht. dem.

Squix

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Squix »

Jbninc skrev:Der kan jo ikke være pres på at hente Sanchez, fordi at man sælger en angriber, der overhovedet ikke har præsteret eller været en signifikant del af holdet. Der er absolut intet pres på Barcelona i det perspektiv. Jeg kan i hvert fald ikke se det. Havde han haft regelmæssig spilletid, og været en væsentlig del af det nuværende hold, kunne jeg forstå det.

Klubber, der byder på Sanchez kan vel først tages seriøst i det sekund, hvor spilleren selv melder sig interesseret i at skifte til den. Ellers er buddet jo fuldstændig irrelevant. Måske er han kæmpe Napoli-fan, men hvis ikke det, så tvivler jeg på, at man skal få en forhøjet puls mht. dem.
Udfra hvad vi hører i medierne - Så tog handlen først fart, dengang de andre klubber som City osv. meldte fra.
Nu hvor Napoli melder sig ind - vil Udinese med garenti prøve at forlange mere.
Som jeg skrev før, tror jeg dog ikke Barcelona vil give mere af den årsag, så det eneste der sker, er at hele handlen trækker ud.

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Jeg kan ikke rigtig se, hvad Udinese får ud af sådan af trække handlen i langdrag. De har vel også en interesse i at få handlen afklaret, så de kan se sig om efter en efterfølger. Din teori med at Udinese og Napoli skulle danne trop for at få Barcelona til at byde højere, er fra mit perspektiv ret usandsynlig. Hvad i Guds navn skulle Napoli få ud af den aktion? At Udinese - en konkurrent - kan få flere penge for deres handel?

Umiddelbart så må man da grine lidt af Udinese, hvis det virkelig finder sted, hvad vi naturligvis ikke ved, men at Barcelona skulle føle sig presset til at byde højere, kan jeg virkelig ikke se. Jeg tror, de fleste ved, at skulle Sanchez vælge mellem Barcelona og Napoli, er valget nok ret så tydeligt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mander »

Jo længere handlen kan udsættes, jo længere tid har Sánchez til at præstere ved Copa América, og så kan Pozzo igen-igen smække € 5-10 mio. på prislappen...

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Mjah. Nu kender jeg ikke Udineses økonomiske situation, men det forlyder allerede, at der vil blive betalt en ganske solid pris for Sanchez. De må næsten også have en interesse i at få ham solgt, og bliver de konstant ved med at forhøje, mister de måske de interesserede.

Manchester City vil nok altid kunne matche deres økonomiske krav, men det kunne være, at Sanchez kun vil ét sted hen, og så nytter det ikke noget at spænde ben for sig selv.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Nyhuus »

Mander skrev:Jo længere handlen kan udsættes, jo længere tid har Sánchez til at præstere ved Copa América, og så kan Pozzo igen-igen smække € 5-10 mio. på prislappen...
Altså Sanchez handlen har jo ifølge rygterne allerede en værdi på € 40-50m .. Hvis de smækker 5-10 ekstra oveni .. Så er Sanchez jo latterligt dyr !

Synes ikke engang han er 40-45m værd .. Nu skal man selvfølgelig også tage hans potentiale i betragtning. Men alt over 40m er meget for en spiller der ikke har spillet de helt store opgør mm.

Nu vi er i Bojan's tråd: http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... bojan.html

Lige før jeg overvejer at smide 100kr på at barca står med Bojan fordi at Roma har trukket sig, og sanchez er smuttet til City.. Det må give odds 2.10 på bet365, hvis de lavede det bet.........

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Ronaldinho »

Har lige et spørgsmål.

Hvis Bojan bliver solgt til Roma, med en tilbagekøbs-klausal der er gældende i 2 sæsoner, og han bliver soglt fra Roma efter én sæson til en anden klub, vil der så stadig være mulighed for at købe ham tilbage, når nu hans reelle kontrakt indeholder en tilbagekøbs-klausal på 2 sæsoner?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 107 gæster