Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ANDERS MØLLER C!!!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Jeg ser så ikke sådan på det. Det skal jo ikke være ligesom i Real, og kigger man rundt omkring, så er andenmålmænd i alle storklubber jo heller ikke på niveau med førstemålmænd. Kan godt forstå, at man går efter Bravo. Han er altså heller ikke en dårlig målmand.
Jeg ser ikke det store i bravo. Og slet ikke til 9 mio(!!!)... Det er en kæmpe fejl at give så meget for en middelmådig målmand. Så hellere gå efter en ældre billigere reserve (willy) eller en bedre og dyrere som kan tage kampen op om pladsen (navas).

Men lad os håbe at ter stegen slår igennem/ikke bliver skadet... Tør slet ikke tænke på bravo som målmand i en længere periode.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Arh, han spiller fast for Real Sociedad, har en masse erfaring, så helt dårlig er han ikke. At man vælger at give 9 mio. euro(i øvrigt rygter), er vel ledelsens fejl, og det er igen, det der med, at man er en købeklub. Han er tiltænkt reservetjansen, så det går nok. Hvis man ikke kan få Navas(hvilket er fair nok, da han sikkert vil være førstemålmand) eller Willy, så er det ikke helt skidt med Bravo.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Gazzetta dello Sport: City have reached an agreement with Roma defender Mehdi Benatia. Must now negotiate with Roma.
Det samme skulle også stå i MD. Meget tyder på at Benatia ikke bliver i Roma og City må vel siges at være store favoritter til at hente ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er det ledelsen (zubi) der er dumme her. Hvis man giver 9 mio (og ja det er rygter) for bravo så giver det ingen mening idet navas koster lidt over 10 og er interesseret i at komme til klubben (Keylor Navas: "Everyone would like to play at Barça, it's an honour that they're linking me to such a big club.").

Bravo er imo ikke særlig god men ville gå an som anden målmand. Til 9 mio er det dog fuldstændig sindssygt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ligesom det er vanvittigt at give 35 mio. euro for Marquinhos, men hey, han er jo kun 20, så det går an.. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

35 mio er alt for meget. Der er dog formildende omstændigheder som alder og markedet hvilket jeg også har været inde på.
Vi er vel alle enige i at prisen er for høj... Men man må også kigge på markedet. Når en elendig spiller som luiz kan gå for 50 så er det forståeligt at et af de største talenter går til 35.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jah, så længe det passer ind i billedet, så er det ok. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Næ egentlig ikke. Desværre har vores ledelse bragt os i en situation hvor vi er nødsaget til at bruge alt for mange penge på en cb. At denne cb så er ung og har talent er selvfølgelig positivt men det ændre ikke på at han er ALT for dyr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er da ikke formildende omstændighed så, eller(bort fordi han er 20 år, og markedet er vel ikke justeret efter PSG)? Hvordan kan det være det? 20 år og skal lede forsvaret sammen med Piqué. Har han vist det store i denne sæson? Han var vel tredje valget i PSG, og har kun en god sæson fra sin tid i Roma.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg siger intet om hans kunnen... Jeg siger at han er ung og har talent hvilket er en formildende omstændighed idet han ville kunne spille for os i mange år. 35 mio for 10+ år er immervæk bedre end for 3+ år feks. Og nej markedet er ikke bestemt af psg men de presser priserne godt op med at købe luiz for 50 mio. Når diverse klubber så ovenikøbet ved at vi SKAL have en cb så står vi skidt.

Resten kan jeg ikke svare på eftersom jeg har stillet samme spørgsmål:
Men nu kommer spørgsmålet: Er han god nok? Jeg var fortaler af ham sidste sæson men det var nok mere af ren desperation over de manglende cb'er. Har intet set til ham og ved derfor ikke om han har udviklet sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvem siger han kan indfrie potentialet? Han kunne ikke PSG, hvorfor så i Barca? En liga, der er (væsentlig) svagere end La liga. Det er ikke en formildende omstændighed, men tegn på denne ledelses desperation efter en CB samt dårlig forhandlingspolitik(eller sådan har det virket de senere år, med nogle få undtagelser).


Edit: Hvem er det, du taler om, når du siger 3+ år? Benatia f.eks. er lige fyldt 27 år, så der er forhåbentligt ikke tale om kun 3 år, men muligvis meget mere. Desuden går rygterne på, at Roma vil have 40 mio. euro for ham, hvilket "kun" er 5 mio. euro mere end Marquinhos. Selv med 45 mio. euro, ville jeg hellere satse på Benatia end Marquinhos til 35.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen men talentet er der. Han skal have tid præcis som pique feks skulle. Så selvfølgelig er det en formildende omstændighed at han er ung og har talent. Ingen handler er sikre - alle kan floppe. En lav aldre giver dog mere tid til udvikling og indlæring af systemet.

Edit: jeg snakker generelt. Og jeg har flere gange sagt at jeg meget hellere ville have benatia.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvordan kan du vide dig så sikker på, at talentet er der? Du siger selv, at du ikke har fulgt ham i denne sæson. Desuden har man Bartra, hvorfor ikke satse på ham så?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke blive ved med at rode rundt i det her. Han bliver omtalt som et kæmpe talent flere steder men det ændre ikke på at jeg hellere ser benatia i klubben. Det eneste jeg sagde var at hans alder og talent var en formildende omstændighed men at han stadig var alt for dyr.

Bartra skal fortsætte som rotationsspiller (præcis som marquinhos skulle da han skulle købes med en etableret spiller).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster