Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Rivaldo10 skrev:Hehe ja, for de har OVERHOVEDET IKKE FEJRET VM-TITLEN og det eneste de har lavet er, at prøve at overtale Cesc en spiller de ikke for alvor har brug for og som er bænkevarmer for xavi, iniest og busquets. Seriøst, tag dig nu sammen, undskyld udtrykket. Ufatteligt med alle de arsenal fans, der har ondt et vist sted. Fodboldverdenen er sådan nu engang og bryder man sig ikke om tilnærmelser, så skulle man overveje at følge golf eller skak i stedet for.

FOrstå nu at kommentarer fra Xavi, Pique, Puyol og Messi ikke ændrer på noget som helst. Det er helt op til Arsenal og Fabregas. Hvad er problemet? ER det nu blevet forbudt at ønske sin barndomsven tilbage til hans barndomsklub - endda en katalaner.

Ufatteligt.
For det første er jeg ikke Arsenal fan, og for det andet så vil jeg ikke engang starte en diskussion med dig, da du får mig virker som en lille 12 årig dreng, som synes at det er herre sejt at Barca bare "tværer" Arsenal ud! Dette kan jeg konkludere på dine seneste indlæg i denne tråd om Fabregás!

Og ja, det er en joke, og ja det er spillerne som udfører den!

Men min kritik går bare på, at jeg ser en tendens til at forskellige præsidenter for de spanske klubber går ud og prøver at lægge pres på klubber, ved at komme med meget anstrengende udtalelser hele tiden! Og det bryder jeg mig ikke om!
Hvorfor kan man ikke bare tage det hele ved forhandlingsbordet!

Og jeg ved ikke om Pique er Fabregas' bedsteven, da jeg ikke kender dem personligt, og ALDRIG nogensinde har læst en artikel hvori det står! Så kan ikke tage stilling til, om han ved hvor Fabregas' grænser går!

Men endnu engang vil jeg gerne minde dig, Rivaldo10, om at jeg ikke har en intention om at starte en diskussion med dig, og vil derfor gerne bede dig om at ignorere mit indlæg! på forhånd tak ;)

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Hehe har du overvejet en karriere som psykolog?

At jeg finder tuderiet fra arsenal fansene morsomt er vist ikke overraskende, for det tror jeg de flerste barca fans gør. Det tuderi gælder i øvrigt også hos Chelsea og Man U fansene, og jeg mistænker dig for at holde med en af de to klubber.

Fint nok at du ikke bryder dig om det, men så lad være at læse om det? Længere er den vel ikke. Ellers må du indgive en klage til Den europæiske Menneskerettigheds Domstol.

Ville det ikke være en ide, at sætte sig ind i det så, inden man bliver harm over en joke, foretaget af en barndomsven? Min pointe er at jeg ikke fatter man kan blive foraget over det. For fanden de har lige vundet VM, er fulde, glade osv.

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Rivaldo10 skrev:Hehe har du overvejet en karriere som psykolog?

At jeg finder tuderiet fra arsenal fansene morsomt er vist ikke overraskende, for det tror jeg de flerste barca fans gør. Det tuderi gælder i øvrigt også hos Chelsea og Man U fansene, og jeg mistænker dig for at holde med en af de to klubber.

Fint nok at du ikke bryder dig om det, men så lad være at læse om det? Længere er den vel ikke. Ellers må du indgive en klage til Den europæiske Menneskerettigheds Domstol.

Ville det ikke være en ide, at sætte sig ind i det så, inden man bliver harm over en joke, foretaget af en barndomsven? Min pointe er at jeg ikke fatter man kan blive foraget over det. For fanden de har lige vundet VM, er fulde, glade osv.
Haha, du er simpelthen så sjov!
Jeg er Manchester United fan, ja!
Jeg har sat mig ind i sagen, og mit indlæg var derfor en hentydning til at jeg meget gerne vil se artikler eller lignende hvor jeres udtalelser kan understøttes, da noget af det bare virker som noget, som bare lige fyres af, uden man egentlig ved hvad man snakker om!

Og endnu engang må jeg sige, at jeg tror at du er en lille dreng på 12 år, da det virker som om at du ikke fatter særlig meget! Altså du bliver ved med at hænge fast i den episode, selvom jeg har prøvet at forklare, at det ikke er den episode som sådan, som jeg er forarget over!

Det er mere den måde som de forskellige præsidenter i spansk fodbold opfører sig på!

Men okay, så længe du får stiv *** over at andre holds fans bliver provokeret af at nogle mennesker ikke bare kan holde sin mund, og istedet lade det hele være op til de folk som er ansat til det, så er det også okay! Du er ikke til at diskutere med!

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Du er da en idiot af rang. Mon ikke du skal gå stille med dørene på et "fremmed" forum?

Ja, du har sat dig fantastisk ind i sagen, så godt, at du ikke engang vidste, at Pique og Fabregas var barndomsvenner. Cadeau til dig. Skal vi slutte her, før det bliver for pinligt for dig.

Hvad er det du skal have bevidst? Har du overvejet google?

Og endnu engang tror jeg at du er et fjols, nej jeg tror det ikke - jeg er rimelig overbevist om det faktisk.

Jeg forholdte mig til det du skrev om episoden i går ikke hvad du måtte mene om den generelle adfærd? Forstår du det nu? Og er det i orden?

Hehe hvad jeg finder morsomt og ikke rager egentlig ikke dig. Og du er sikkert et dobbeltmoralsk fjols, der selv fryder dig over nederlag til Liverpool, City mm. elller når klubber/spillere du ikke bryder dig om, klare det dårligt.

Ufatteligt,

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Rivaldo10 skrev:Du er da en idiot af rang. Mon ikke du skal gå stille med dørene på et "fremmed" forum?

Ja, du har sat dig fantastisk ind i sagen, så godt, at du ikke engang vidste, at Pique og Fabregas var barndomsvenner. Cadeau til dig. Skal vi slutte her, før det bliver for pinligt for dig.

Hvad er det du skal have bevidst? Har du overvejet google?

Og endnu engang tror jeg at du er et fjols, nej jeg tror det ikke - jeg er rimelig overbevist om det faktisk.

Jeg forholdte mig til det du skrev om episoden i går ikke hvad du måtte mene om den generelle adfærd? Forstår du det nu? Og er det i orden?

Hehe hvad jeg finder morsomt og ikke rager egentlig ikke dig. Og du er sikkert et dobbeltmoralsk fjols, der selv fryder dig over nederlag til Liverpool, City mm. elller når klubber/spillere du ikke bryder dig om, klare det dårligt.

Ufatteligt,
Hvorfor skulle jeg gå stille med dørene, når jeg er på et "fremmed forum"???
Jeg har da ret til at komme med min mening, og når jeg ser at en kæmpe idiot som dig kommer med den ene dumme udtalelse efter den anden, så mener jeg at min kritik af dig er berretiget!

Jeg ved udemærket godt, at Pique og Fabregas har spillet sammen gennem ungdomsrækkerne! Men derfor er det da ikke selvsagt, at de skulle være bedste venner og det ene og det andet??

Foresten er du altså ret sød, når konsekvent skriver ufatteligt efter hvert indlæg!

Men igen vil jeg gerne gøre dig opmærksom på, at jeg ikke har lyst til at diskutere med dig, da jeg ikke rigtig kan se nogen hjerne bag dine indlæg :) :) :) - Altså selvfølgelig bliver jeg da glad, hver gang et hold som er vores rivaler taber eller klarer sig skidt, men derfor kan jeg da stadig se det forkerte i, at diverse præsidenter skal gå og skabe uro i andre klubber! Så byd dog på spilleren istedet!

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Igen, du er en idiot af rank. Hvad jeg finder morsomt rager egentlig ikke dig. Fat nu, at ikke alle behøver at bryde sig om anglofile hold. Hvis du ikke kan kapere det, så find en anden legeplads.

Tosse igen. At DU synes det, er nødvendigvis ikke en universel sandhed. Og fat nu, at jeg forholder mig til det du har skrevet om episoden i går. Dine indlæg er tåkrummende pinlige.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bløddyret »

@Totti

Du virker rimelig pist over at Rosell/Laporta går ude til verdenspressen, og fortæller hvilke spillere de gerne vil have. Men er det ikke også det Ferguson gør? Nu er jeg ikke særlig meget inde i United, men en del af mine venner er United fans og de indrømme at han nogle gange bruge "mafia-metoder" (hvad det det så indebærer, ved jeg ikke).

Ellers syntes jeg ikke man skal ligge vildt meget i episoden igår, som tidligere skrevet er PIque en fantastisk prankster og spillerne var fulde.
I øvrigt ved jeg ikke om Pique og Cesc er bedstevenner, men det er uden tvivl rigtig gode venner. Hvilket man har kunnet se til diverse VM træninger, og forskellige udtagelser fra spillerne. Men prøv at google det, inden du konsekvent benægter det.

Til sidst lidt tyndt at gå ind på et debatforum, og så nægte at diskutere med Rivaldo10 fordi du syntes han virker som en 12-årig. Jeg syntes da ellers at Rivaldo10 plejer at have godt styr på sin viden.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Rivaldo10 skrev:Igen, du er en idiot af rank. Hvad jeg finder morsomt rager egentlig ikke dig. Fat nu, at ikke alle behøver at bryde sig om anglofile hold. Hvis du ikke kan kapere det, så find en anden legeplads.

Tosse igen. At DU synes det, er nødvendigvis ikke en universel sandhed. Og fat nu, at jeg forholder mig til det du har skrevet om episoden i går. Dine indlæg er tåkrummende pinlige.
Hahaha! :)
Det er netop problemet! At du ikke kan føre en diskussion, og hele tiden hænger fast i det ene, selvom jeg op til flere gange prøver at forklare, at det ikke er episoden som sådan, som jeg kritiserer, men hele håndteringen af sagen!
Har jeg sagt, at det er en universel sandhed? Nej vel makker?
Jeg har derimod sagt MIN mening, og hvis jeg ikke er helt gal på den, så er det også meningen på et forum!

Men okay, du kan åbenbart ikke få dine skyklapper af, og fokusere på andet end dig selv og dine idiotiske indlæg, så nu vil jeg lade diskussionen ligge!

Og ja, min indlæg er simpelthen så pinlige! Uha uha! Det er pinligt ikke at mene det samme som dig! - KLOVN!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Totti skrev:Og ja, det er en joke, og ja det er spillerne som udfører den!

Men min kritik går bare på, at jeg ser en tendens til at forskellige præsidenter for de spanske klubber går ud og prøver at lægge pres på klubber, ved at komme med meget anstrengende udtalelser hele tiden! Og det bryder jeg mig ikke om!
Hvorfor kan man ikke bare tage det hele ved forhandlingsbordet!

Og jeg ved ikke om Pique er Fabregas' bedsteven, da jeg ikke kender dem personligt, og ALDRIG nogensinde har læst en artikel hvori det står! Så kan ikke tage stilling til, om han ved hvor Fabregas' grænser går!
Jeg har jo heller ikke sagt, at det nødvendigvis er den bedste måde at håndtere en handel på (tydeligvis ikke, nu hvor Arsenal er blevet mere og mere trodsige). Jeg synes dog, at nogle Arsenal-fans hidser sig selv op over noget, man i værste fald kan ignorere. Cesc er vel ikke så viljesvag, at Laporta, Xavi, Piqué og alle de andre (hvor spillerne stadig udtaler sig som privatpersoner, der gerne vil spille sammen med Cesc) kan overtale ham til at skride fra Arsenal, hvis ikke han selv meget gerne vil? Det er jo ikke en 10-årig, men en voksen mand, der vel godt kan klare "gruppepres". Jeg vil personligt mene, at forskellen på Real Madrids flirten med Cronaldo, og Barcas ditto med Cesc, er, at Barca-spillerne ikke bare ønsker at tiltrække en god spiller til deres klub (ellers havde man jo lavet de samme udtalelser om Zlatan), men ønsker at spille sammen med deres ven i deres hjerteklub.

Angående Piqué/Cesc, så kender ingen af os dem, men de spillede jo sammen i Barcas ungdomssystem (sammen med Messi også), og ifølge dette er de bedste venner (i hvert fald af fodbold-vennerne, må man antage, de har jo nok også venner uden for fodbolden), og ifølge Victor Vázquez var de fire (Vázquez, Piqué, Cesc og Messi) et firkløver.

Jeg forventer naturligvis ikke, at du har tjek på "hvem er bedstestes venner med hvem" på det spanske landshold, jeg siger bare, at man nok ikke skal lægge meget mere i det end at det var en joke, udført af hans meget gode ven (og formentlig også udtænkt af ham, da Piqué vist altid har været lidt af en gøgler), da de alle var oppe at køre. Verdens undergang er det i hvert fald ikke.

EDIT: Se i øvrigt også disse billeder, der er ret sigende.

Billede

Billede

(øverste venstre hjørne/nederste højre hjørne)
Senest rettet af Mander tirs jul 13, 2010 10:43 pm, rettet i alt 1 gang.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Det der irriterer mig mest, er at Totti indledningsvist bliver personlig og beskylder mig for at være 12 år gammel. Sagt med hånden på hjertet, så tror jeg endnu ikke han er myndig, men det er en helt anden diskussion, når jeg læser hans sprog og generelle indlæg.

At han kommer ind på et FC Barcelona forum og kritiserer folk for at have nogle helt valide holdninger, samt morer sig over arsenal fansene tuderi er i mine øjne useriøst og mangel på situationsfornemmelse.

Når han så samtidig ikke kan forstå de mest simple sætninger, ja så er det svært at "diskutere". Jeg vil gætte på, at barnet stadig har ondt i røven over Rooney-diskussion tidligere hvor jeg skrev, at Rooney ikke var verdens bedste eller i top 3.
Senest rettet af Rivaldo10 tirs jul 13, 2010 10:47 pm, rettet i alt 1 gang.

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Bløddyret skrev:@Totti

Du virker rimelig pist over at Rosell/Laporta går ude til verdenspressen, og fortæller hvilke spillere de gerne vil have. Men er det ikke også det Ferguson gør? Nu er jeg ikke særlig meget inde i United, men en del af mine venner er United fans og de indrømme at han nogle gange bruge "mafia-metoder" (hvad det det så indebærer, ved jeg ikke).

Ellers syntes jeg ikke man skal ligge vildt meget i episoden igår, som tidligere skrevet er PIque en fantastisk prankster og spillerne var fulde.
I øvrigt ved jeg ikke om Pique og Cesc er bedstevenner, men det er uden tvivl rigtig gode venner. Hvilket man har kunnet se til diverse VM træninger, og forskellige udtagelser fra spillerne. Men prøv at google det, inden du konsekvent benægter det.

Til sidst lidt tyndt at gå ind på et debatforum, og så nægte at diskutere med Rivaldo10 fordi du syntes han virker som en 12-årig. Jeg syntes da ellers at Rivaldo10 plejer at have godt styr på sin viden.
Ferguson har så sent som i dette transfervindue været ude og benægte at kommentere på rygter omkring Wesley Sneijder, selvom familiemedlemmer omkring ham samt Arjen Robben har udtalt at de tror at han ender i Manchester United, så nej det er ikke noget som Sir Alex benytter sig af!
Der er stor forskel på at udtale en enkelt gang, at man beundrer en spiller og så at blive ved og ved og ved med at komme med udtalelser som pisser den pågældende klubs fans af!

Og hvis du læser mit indlæg igen, så skrev jeg det, da jeg lige læste de sidste par siden af tråden igennem, og så hans, i mine øjne, meget barnlige indlæg, hvor han blandt andet mener at man bare skal blive ved med at køre dette show, selvom man ikke skulle få Fabregas! Man skulle simpelthen køre showet, for at pisse Arsenals fans af! For de var jo bare en andenrangsklub!
Dette finder jeg meget barnligt!

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Lige for at afslutte diskussion for mit vedkommende, hvor barnet er involveret;

Hvor ser du, at jeg skriver, at du ikke må have dine holdninger. Min kritk går på, at du udtaler dig om noget, du ikke ved så meget om. Cesc-episoden igen. Jeg er ligeglad hvad du måtte mene om den generelle ageren i Spanien, når det kommer til transfers og havde jeg et ønske om at kommentere det punkt i dit indlæg, så havde jeg gjort det for længst. Indtil da, så tillader jeg mig at kommentere på det jeg har kommenteret i dit første indlæg - en kommentar der var malplaceret ovenpå lige præcis episoden i går.

Indtil videre er der alllerede en enkelt bruger, der har tilkendegivet at jeg evner det. Jeg kan ærlig talt ikke tage dig seriøst, når du øjensynligt ikke kender til mine indlæg, forummet her, eller nogle af diskussionerne. Men at du så alligevel føler, at du skal gøre dig klog på andre brugeres vejne herinde er dybt useriøst og pinligt. Håber jeg trods alt at du kan se.
Senest rettet af Rivaldo10 tirs jul 13, 2010 10:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Mander skrev:
Totti skrev:Og ja, det er en joke, og ja det er spillerne som udfører den!

Men min kritik går bare på, at jeg ser en tendens til at forskellige præsidenter for de spanske klubber går ud og prøver at lægge pres på klubber, ved at komme med meget anstrengende udtalelser hele tiden! Og det bryder jeg mig ikke om!
Hvorfor kan man ikke bare tage det hele ved forhandlingsbordet!

Og jeg ved ikke om Pique er Fabregas' bedsteven, da jeg ikke kender dem personligt, og ALDRIG nogensinde har læst en artikel hvori det står! Så kan ikke tage stilling til, om han ved hvor Fabregas' grænser går!
Jeg har jo heller ikke sagt, at det nødvendigvis er den bedste måde at håndtere en handel på (tydeligvis ikke, nu hvor Arsenal er blevet mere og mere trodsige). Jeg synes dog, at nogle Arsenal-fans hidser sig selv op over noget, man i værste fald kan ignorere. Cesc er vel ikke så viljesvag, at Laporta, Xavi, Piqué og alle de andre (hvor spillerne stadig udtaler sig som privatpersoner, der gerne vil spille sammen med Cesc) kan overtale ham til at skride fra Arsenal, hvis ikke han selv meget gerne vil? Det er jo ikke en 10-årig, men en voksen mand, der vel godt kan klare "gruppepres". Jeg vil personligt mene, at forskellen på Real Madrids flirten med Cronaldo, og Barcas ditto med Cesc, er, at Barca-spillerne ikke bare ønsker at tiltrække en god spiller til deres klub (ellers havde man jo lavet de samme udtalelser om Zlatan), men ønsker at spille sammen med deres ven i deres hjerteklub.

Angående Piqué/Cesc, så kender ingen af os dem, men de spillede jo sammen i Barcas ungdomssystem (sammen med Messi også), og ifølge dette er de bedste venner (i hvert fald af fodbold-vennerne, må man antage, de har jo nok også venner uden for fodbolden), og ifølge Victor Vázquez var de fire (Vázquez, Piqué, Cesc og Messi) et firkløver.

Jeg forventer naturligvis ikke, at du har tjek på "hvem er bedstestes venner med hvem" på det spanske landshold, jeg siger bare, at man nok ikke skal lægge meget mere i det end at det var en joke, udført af hans meget gode ven (og formentlig også udtænkt af ham, da Piqué vist altid har været lidt af en gøgler), da de alle var oppe at køre. Verdens undergang er det i hvert fald ikke.

EDIT: Se i øvrigt også disse billeder, der er ret sigende.

Billede

Billede

(øverste venstre hjørne/nederste højre hjørne)
Godt indlæg! og ja jeg kan sagtens følge dig i det meste du siger!
Men derfor kan jeg jo stadig mene, at det er en usmagelig måde at håndtere en handel på, at gå ud og gøre folk usikre hele tiden!
Og at det er usmageligt at nogle mennesker udelukkende synes at man skal blive ved for at pisse folk af!

Totti

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Totti »

Rivaldo10 skrev:Lige for at afslutte diskussion for mit vedkommende, hvor barnet er involveret;

Hvor ser du, at jeg skriver, at du ikke må have dine holdninger. Min kritk går på, at du udtaler dig om noget, du ikke ved så meget om. Cesc-episoden igen. Jeg er ligeglad hvad du måtte mene om den generelle ageren i Spanien, når det kommer til transfers og havde jeg et ønske om at kommentere det punkt i dit indlæg, så havde jeg gjort det for længst. Indtil da, så tillader jeg mig at kommentere på det jeg har kommenteret i dit første indlæg - en kommentar der var malplaceret ovenpå lige præcis episoden i går.

Indtil videre er der alllerede en enkelt bruger, der har tilkendegivet at jeg evner det. Jeg kan ærlig talt ikke tage dig seriøst, når du øjensynligt ikke kender til mine indlæg, forummet her, eller nogle af diskussionerne. Men at du så alligevel føler, at du skal gøre dig klog på andre brugeres vejne herinde er dybt useriøst og pinligt. Håber jeg trods alt at du kan se.
Din arrogante måde at agere på gør ikke, at det du siger er rigtigt, og at det er pinligt at komme med kritik imod dig!
Nu begynder du at sige, at jeg ikke ved noget om Cesc-episoden og det ene og det andet? Selvfølgelig gør jeg da det? Jeg læser det som står i medierne, og derfor burde jeg da vide det samme som dig makker? - med mindre du har kontakter i Barcelona ;)

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvorfor er det du tror, at du kan gøre dig klog på andres holdninger herinde? Burde du ikke være ligeglad? Dine indlæg er grinagtige, undskyld jeg siger det.

Forstår du ikke hvad jeg skriver til dig? Jeg siger at dit indlæg var MALPLACERET. (slå ordet op i ordbogen, hvis du ikke ved hvad det betyder). Dit indlæg kom jo, som en konsekvens af episoden i går. Dernæst forklarede jeg dig, at episoden nok skal tages med et gran salt, da spillerne lige har vundet VM, er fulde, fejrer sejren ufattelig meget og enkelte er endda barndomsvenner. Pique/Cesc. Dernæst kommer du også ind på den generelle måde, hvorpå man agerer når det kommer til transfers i Spanien. NOGET JEG VÆLGER IKKE AT KOMMENTERE PÅ. Forstår du det nu?
I øvrigt har mange Barca fans en rivalisering med Arsenal og hvis/når Fabregas skifter/bliver omtalt, så glæder det rigtig mange Barca fans, da Fabregas skiftede kvit og frit til Arsenal i en alder af 16 år. Derudover er mange Barca fans utrolig trætte af, at høre på Arsenal fansenes tuderi, INKLUSIV MIG SELV. At du ikke kan forstå det, er ærlig talt ikke mit problem, ej heller hvad du måtte mene om det.
Senest rettet af Rivaldo10 tirs jul 13, 2010 10:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster