Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LyngbyBlaugrana

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

Hvis det passer, er det perfekt for os. Han har kvaliteterne til at komme i startopstillingen og udvikle sig bedre end lige nu. Fino fino

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Brombi skrev:
Jbninc skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 575773.ece

Efter eb.dks viden så bliver han solgt til 10 millioner euro med en tilbagekøbsklausul på 15 millioner euro.
Det håber jeg er en omgang hø.. det er der jo absolut ingen logik i ?
I min bog giver det meget god mening med et evt. tab på 5 millioner euro for så til gengæld at få en Bojan tilbage med masser af selvtillid og videreudviklet.

BarçaDK

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af BarçaDK »

Det kan altså være en rigtig god handel for Barça! Om 2 sæsoner kan Bojan være uhyggeligt god og stadig kun 22 år! Og hvis han alligevel ikke bidrager med det store i Barça, så er der ingen grund til at betale hans løn ;)

FORZA BOJAN KRKIC!!!!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jønde »

Brombi skrev:
Jbninc skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 575773.ece

Efter eb.dks viden så bliver han solgt til 10 millioner euro med en tilbagekøbsklausul på 15 millioner euro.
Det håber jeg er en omgang hø.. det er der jo absolut ingen logik i ?

Hmmm, sjovt så forskelligt man kan se en situation. Som jeg ser det er det den absolut mest logiske løsning, på Bojan`s situation, især set i lyset af hvem Roma lige har ansat som træner.

Hvad havde været mere logisk for dig?
At han forsatte med at side på bænken, miste selvtillid og lyst/motivation og hvad der ellers høre med til at være en konstant bænke varmer.
At han bliver lejet ud til et bundhold i spanien, der spiller defensiv bold, hvor han måske vil få 5-6 aktioner per kamp.
?????

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

Jønde skrev:
Brombi skrev:
Jbninc skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 575773.ece

Efter eb.dks viden så bliver han solgt til 10 millioner euro med en tilbagekøbsklausul på 15 millioner euro.
Det håber jeg er en omgang hø.. det er der jo absolut ingen logik i ?

Hmmm, sjovt så forskelligt man kan se en situation. Som jeg ser det er det den absolut mest logiske løsning, på Bojan`s situation, især set i lyset af hvem Roma lige har ansat som træner.

Hvad havde været mere logisk for dig?
At han forsatte med at side på bænken, miste selvtillid og lyst/motivation og hvad der ellers høre med til at være en konstant bænke varmer.
At han bliver lejet ud til et bundhold i spanien, der spiller defensiv bold, hvor han måske vil få 5-6 aktioner per kamp.
?????
rolig, jeg er bare ikke enig. Jeg havde måske foretrukket et lån til Roma i stedet.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jønde »

Jeg er helt rolig, jeg spørger bare.

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Jønde skrev:Hvad havde været mere logisk for dig?
At han forsatte med at side på bænken, miste selvtillid og lyst/motivation og hvad der ellers høre med til at være en konstant bænke varmer.
At han bliver lejet ud til et bundhold i spanien, der spiller defensiv bold, hvor han måske vil få 5-6 aktioner per kamp.
?????
Nu skal vi huske, at der ikke er nogen form for statsgaranti for, at hans situation bliver markant bedre i Rom. Han skal alligevel kæmpe imod etablerede spillere dernede, og i Italien er han, højest sandsynlig, ikke publikums yndling fra start af.

Men nu må vi se. Det bliver vanvittig spændende at følge alle catalaners lille dreng på eventyr.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Roma har skrevet en permanent kontrakt med Borriello. Nu lyder angrebs-konkurrenter sådan: Totti, Vucinic og Borriello.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

emo skrev:
Brombi skrev:
Jbninc skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 575773.ece

Efter eb.dks viden så bliver han solgt til 10 millioner euro med en tilbagekøbsklausul på 15 millioner euro.
Det håber jeg er en omgang hø.. det er der jo absolut ingen logik i ?
Hvorfor ikke? Roma vil vel gerne have en aftale som de kan tjene penge på. Forstil dig at han slår til og hans værdi stiger meget, så går de glip af gode penge. Imo er det en dårlig deal for Roma, Bojan slår jo selvf. til.
Hvis Bojan slår til, så er det vel os der gør en dårlig handel i at sende ham til Roma? ;)

Bojan skal sælges med en tilbagekøbsklausul. Roma lyder godt med Luis Enriqué. 10 i salg og 15 i klausulen lyder godt.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Bager skrev: Hvis Bojan slår til, så er det vel os der gør en dårlig handel i at sende ham til Roma? ;)

Bojan skal sælges med en tilbagekøbsklausul. Roma lyder godt med Luis Enriqué. 10 i salg og 15 i klausulen lyder godt.
Netop ikke en dårlig handel når der er en tilbagekøbsklausul. Hvis vi antager at han ikke slår igennem ved at sidde på bænken i Barca, er det eneste rigtige at sælge ham og leve med et tab på 5 mill euro, hvis chancen er større for at han slår igennem i Roma end at beholde ham og risikere at han aldrig slår til i Barca.

Sådan ser jeg på det.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Pieyanthikos »

Enig med emo - spørgsmålet er så, om det overhovedet vil blive muligt for Bojan at kæmpe sig tilbage i Barca efter en periode på måske to år i Roma. Det kan blive en pænt stor udfordring.. faktisk mindes jeg ikke nogen udlejede spillere, der har formået at kæmpe sig tilbage. Til den tid har vi måske endda en ny træner, der ikke har det store kendskab til hr. Krkic.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Elbarca »

Det farlige ved det her salg,som jeg ser det, er at Bojan godt kunne risikere at ende på bænken i Roma. Fordelen er naturligvis at træneren kender ham og derfor vil give ham lidt flere chancer end en anden træner måske ville.

Og hvis han får kampe i benene regelmæssigt så tror jeg på en positiv udvikling.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Nidzo7 »

Er der nogle der ved om at Bojan kan serbisk?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at han kan sige hej på serbisk da hans far er serber men fock det.
Jeg har allerede glemt ham og håber han aldrig kommer tilbage.
Mors dreng har aldrig slået igennem fordi han har ikke talentet.
Det ved vi og det ved Pep.
Da jeg mødte ham i Herning så jeg det samme fortabte fjæs som i alle de kampe han har skuffet for Barca.

Endelig kan jeg sige farvel og tak!

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Alchemist »

Jeg læste et interview med hans far, hvor han sagde at Bojan ikke kan tale sproget, men kan godt forstå det. Kan desværre ikke finde artiklet nu, men det var fra dengang, hvor der var lidt tvivl om Bojan skulle spille for Spanien eller Serbien.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster