Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev:Hvis Benatia vælger City (eller Roma) frem for os, ser jeg ikke noget problem i at hente Laporte.
Måske bortset fra prisen? At indfri klausulen - vistnok på 36 mio. - for en spiller på 19 år med 1½ sæson bag sig, er forhåbentlig udelukket.

Som jeg har skrevet før: Et af de værste forløb hen over sommeren kunne være, hvis vi bruger 2 x 35 mio. på kæmpeforstærkninger, når det efterhånden bør står klart, at det - foruden kvalitet - også er en vis mængde bredde vi har brug for. Særligt på vores egen banehalvdel, om man så må sige.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er ikke i en situation hvor vi kan tænke på penge. Forsvaret SKAL forstærkes. Om det så bliver laporte, benatia eller en anden er ligegyldigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Vi er ikke i en situation hvor vi kan tænke på penge. Forsvaret SKAL forstærkes. Om det så bliver laporte, benatia eller en anden er ligegyldigt.
Anders Møller fra OB er fri på markedet. 36 og i sin livs form, siger det bare...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Haps!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:Vi er ikke i en situation hvor vi kan tænke på penge. Forsvaret SKAL forstærkes. Om det så bliver laporte, benatia eller en anden er ligegyldigt.
Det er vel ikke helt ligegyldigt. Hvis vi kan få Benatia el. Subotic plus Loic Perrin el. Marcos Rojo for samme pris, som vi skal give for at indfri Laportes klausul, er jeg ikke i tvivl om hvilken løsning jeg foretrækker.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvem siger vi kan det? Der bliver snakket om en pris på 35 mio for benitia alene. Rojo har jeg ingen anelse om hvad koster. Perrin og Subotic bliver ikke nævnt. Hvis vi ikke kan få benitia så er laporte klart at foretrække fremfor feks luiz som også bliver nævnt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:Men hvem siger vi kan det? Der bliver snakket om en pris på 35 mio for benitia alene. Rojo har jeg ingen anelse om hvad koster. Perrin og Subotic bliver ikke nævnt. Hvis vi ikke kan få benitia så er laporte klart at foretrække fremfor feks luiz som også bliver nævnt.
Ingen. Det bliver måske noget ordkløveri, men du skrev at løsningen på forsvarsproblemerne er ligegyldig, blot det sker. Jeg skitserede så blot to eksempler på forskellige handler, hvor et af alternativer er at foretrække, fordi vi får to forstærkninger i stedet for en. Hvilket jeg mener vi godt kan trænge til.

Jeg er dog enig i, at Laporte klart er at foretrække mod David Luiz. Men vi bør ikke betale 35 mio. for nogen af dem. Jeg nævnte forresten blot Perrin som et eksempel på en spiller, som vi med fordel kunne se nærmere på. Rojo ligeså.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det var ment som prisen på en cb som reelt kan forstærke os er ligegyldig. Her tænker jeg på benatia og laporte. Men som jeg har forstået det så vil der blive hentet en starter cb og en reserve cb. En starter som benatia, laporte, luiz og en reserve som rojo, mathieu osv. Der kommer altså 2 ligemeget hvad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Fint nok, så var det til dels ordkløveri. Jeg er enig i, at når klubben skal have den store tegnebog af lommen vedr. en handel, så er pengene bedst givet ud i midterforsvaret.

Drake
Indlæg: 4337
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2606 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg kan ikke helt forstå hvis, man mener at Laporte kan være en mulighed som starter. Han er altså kun 19 år, og det er først kun i denne her sæson hvor han har slået i gennem.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:Jeg kan ikke helt forstå hvis, man mener at Laporte kan være en mulighed som starter. Han er altså kun 19 år, og det er først kun i denne her sæson hvor han har slået i gennem.
Er han overhovedet høj nok???? Det må være det vigtigste!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Laporte til den pris og som starter... ellers tak.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Drake
Indlæg: 4337
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2606 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Brombi skrev:
Drake skrev:Jeg kan ikke helt forstå hvis, man mener at Laporte kan være en mulighed som starter. Han er altså kun 19 år, og det er først kun i denne her sæson hvor han har slået i gennem.
Er han overhovedet høj nok???? Det må være det vigtigste!
Stop dig selv!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Barcelona are at the moment the first option of Levante goalkeeper Keylor Navas (27), who is expected to leave this summer. [cope]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis laporte spiller som han har gjort i år så vil han ikke bare gå direkte ind i vores backkæde men også forbedre den markant. Hvis vi ikke kan købe benatia så kan jeg simpelthen ikke se hvem udover laporte vi ellers skulle hente. Ja han er dyr men vi kan ikke være nærige nu. Benatia først og hvis det ikke går så helt klart laporte!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster