Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Som sagt, så ved jeg ikke, hvad man skal gøre. De seneste tre sæsoner har dog vist, at noget går galt omkring december-januar. Pep fik aldrig det optimale ud af Cesc, hvilket Cesc også snakkede om efterfølgende, Tito ligeledes(dog lidt bedre) og det samme er tilfældet med Tata(synes, at Tata har fået mest ud af Cesc af de tre). Jeg er enig i Championes betragtninger, da han nævner nogle af de ting, som er kendetegnende for Cesc. Jeg mener at man må tage et valg: Enten skal man satse på Cesc og finde den endelige løsning på problemet(at han kan levere igennem en hel sæson) eller måske skille sig af med ham.


De navne jeg nævnte, var nogle, der kunne være interessante, fordi de to spillere har nogle egenskaber, som passer til profilen, men du har selvfølgelig ret i, at det også er et sats. Du har også fat i noget af det rigtige. Kan godt se problematikkerne omkring et eventuelt salg.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

I forhold til Xavi og Iniesta er Cesc mere direkte. Han er ikke lille og væver som de er. Han er ikke så mobil som de er heller. Til gengæld har han lidt mere fysisk. Hans teknik er dog hvor den skal være. Cesc ligner klart mest Xavi af ham og Iniesta. Cesc er lidt mere en klassisk spilfordeler ligesom Xavi, frem for Iniesta, der er mere en dribler. Problemet med Cesc er at, hvor Xavi får hele holdet til at spille, så får Cesc kun angrebet til at spille. Cesc orienterer sig meget vertikalt, mens Xavi er mest horisontalt. Iniesta kan lidt begge dele samtidig med at han kan udfordre sin direkte modstander.
Selvom der muligvis er spillere, der ville passe profilen bedre end Cesc, så kunne jeg ikke forestille mig, at man vil skille sig af med ham. Xavis rolle er aftagende, og ledelsen har satset på Cesc indtil videre. Det kan være han først folder sig helt ud, når Xavi sætter støvlerne på hylden.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

VI KAN KØBE SPILLERE! KØB ALLE!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/artik ... til-sommer


SÅ DET KRAFT EDME NU. 11 NYE til start 11'eren!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Piquénbauer skrev:VI KAN KØBE SPILLERE! KØB ALLE!
Vi starter i Østeuropa!
Barcelona have signed Puskas Akademia midfielder Matyas Tajti (16). The Hungarian player will join the club's academy this summer. [sport]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Ponte skrev:Til dem der mener Cesc skal væk:
Hvem skal han erstattes af?, begrund gerne jeres valg.
Måtte jo lige svare på udfordringen her..
Vil sige at den perfekte arvtager, kunne være en Ilkay Gündogan - set bort fra hans netop forlængede kontrakt og hans enormt skadesprægede år.
Men han ligger dybere naturligt i banen end de andre namedrops, Kroos og Pjanic - som er mere Iniesta-agtige.. De har afgjort evner - men er vertikale i pasningerne.
Gündogan er som Xavi mere horizontalt orienteret.

Og så tror jeg faktisk at den kære Thiago Alcantara kunne være blevet udviklet til at være den perfekte arvtager.

Ærgrer mig stadig over han strøg afsted.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

KØB HELE SUPERLIGAEN! Eventuelt giv Leo i bytte!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

I hvert fald skriver den katalanske avis Sport i dag, at kun seks af de nuværende spillere kan føle sig sikre på fortsat at være en fast del af Barcas ideelle startopstilling.

Ifølge avisens oplysninger er de "sikre" spillere Lionel Messi, Andrés Iniesta, Neymar, Jordi Alba, Sergio Busquets og Gerard Piqué.
http://onside.dk/primera-division/avis- ... a-fremover
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jakob »

B-Freak skrev:
I hvert fald skriver den katalanske avis Sport i dag, at kun seks af de nuværende spillere kan føle sig sikre på fortsat at være en fast del af Barcas ideelle startopstilling.

Ifølge avisens oplysninger er de "sikre" spillere Lionel Messi, Andrés Iniesta, Neymar, Jordi Alba, Sergio Busquets og Gerard Piqué.
http://onside.dk/primera-division/avis- ... a-fremover
Spændende. Jeg er enig i der skal en del nye til startopstillingen for at tilbagebringe sult og motivation.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Sådan, vi kan købe spillere, hvor er det vigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Billede

Billede

Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Haha Neymar. Det er i hvert fald ikke baseret på præstationer så. Ja, hvem har egentlig bestemt det? Hvordan er de kommet frem til det, især hvis Tatas afgang er sikkert? Har den nye træner noget at sige?

At skifte så mange ud i startopstilling virker panikagtigt. 2-3 stykker er fint nok, men det her er til grin. At skifte hele 5 spillere ud i startopstilling er underligt. Det er også underligt at der overhovedet findes denne regel i en klub som Barca. Hay busquets, Messi, Neymar,. Pique, bare rolig, i kan være sikker på jeres plas i startopstilling, lyder det latterligt?

Med andre ord, det er bare nogle journalister som spiller dømme. Eller det håber jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ledelsen sælger næsten hele holdet. Det er meget offensivt og voldsomt, men jeg tager rygtet med et grant salt. Man skal også kunne finde spillere, der skal kunne erstatte de spillere, der bliver solgt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:36.5! Amen så hellere en ung god en hvis det er de penge vi skal af med.
Ja vi sælger Alexis for 25 og køber Luiz for 36.5. Bliver det realitet?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Seneste rygte er at Barca vil hente Özil for 30 millioner euro.

Kunne være et klassekøb, selvom det nok er lidt usandsynligt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Visca El Barca skrev:Haha Neymar. Det er i hvert fald ikke baseret på præstationer så. Ja, hvem har egentlig bestemt det? Hvordan er de kommet frem til det, især hvis Tatas afgang er sikkert? Har den nye træner noget at sige?

At skifte så mange ud i startopstilling virker panikagtigt. 2-3 stykker er fint nok, men det her er til grin. At skifte hele 5 spillere ud i startopstilling er underligt. Det er også underligt at der overhovedet findes denne regel i en klub som Barca. Hay busquets, Messi, Neymar,. Pique, bare rolig, i kan være sikker på jeres plas i startopstilling, lyder det latterligt?

Med andre ord, det er bare nogle journalister som spiller dømme. Eller det håber jeg.
Jeg er sikker på at der menes at de nævnte spillere er såkaldte "fredet" spillere.
Og vi kunne lokkes til at sælge andre - er jo hverken er garanti for spilletid, eller andet. Klart at det tal også øges, des flere bud der lander, er tiltalende og ender med at blive en realitet til sommer..

Men tror nu at vi ender med at sende en del folk videre..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster