Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Arrrrrhh "sælge sin sjæl". Xavi tog trods alt til Qater.
Hvilket var endnu dummere. Det vil dog ikke ændre på at det vile blive set som et meget "negativt" skifte hvis pedro rykker til chelski og mou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Raman93 »

Jeg ser overhovedet ikke noget galt i det. Topspillere vil til topklubber. Chelsea er nok også den eneste klub, der vil betale hans frikøbsklausul. Messi flirtede vist også med Chelsea tidligere på året.

Set fra et sportsligt perspektiv tror jeg ikke Pedro er en spiller, vi kommer til at savne. Udover sporadiske aktioner denne sæson har han ikke været særligt i øjnefaldende. I mine øjne har han ikke været sådan virkelig god, siden Pep forlod os. Han var virkeligt et produkt af et system.

Messi, Suarez og Neymar sidder tungt på de tre forreste pladser. Denne sæson bliver lang, ja, men vi har også Munir/Sandro, der snart skal vise mere end "lovende takter", Turan, der spiller begge kanter og Vidal som naturligt er kant.

Jeg havde frygtet Pedros transfersum ville ende på 15-20 millioner euro, men hvis de 30 millioner euro passer, er det fremragende. Vi har udskiftet Pedro med Turan for 4 millioner euro. Godt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Jeg ser overhovedet ikke noget galt i det. Topspillere vil til topklubber. Chelsea er nok også den eneste klub, der vil betale hans frikøbsklausul. Messi flirtede vist også med Chelsea tidligere på året.

Set fra et sportsligt perspektiv tror jeg ikke Pedro er en spiller, vi kommer til at savne. Udover sporadiske aktioner denne sæson har han ikke været særligt i øjnefaldende. I mine øjne har han ikke været sådan virkelig god, siden Pep forlod os. Han var virkeligt et produkt af et system.

Messi, Suarez og Neymar sidder tungt på de tre forreste pladser. Denne sæson bliver lang, ja, men vi har også Munir/Sandro, der snart skal vise mere end "lovende takter", Turan, der spiller begge kanter og Vidal som naturligt er kant.

Jeg havde frygtet Pedros transfersum ville ende på 15-20 millioner euro, men hvis de 30 millioner euro passer, er det fremragende. Vi har udskiftet Pedro med Turan for 4 millioner euro. Godt.
Jeg er fuldstændig enig når det kommer til din bedømmelse af pedro. Og muligvis lader jeg mit had til chelski "snakke" når det kommer til et evt skifte dertil. Men for pokker hvor hader jeg den klub.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Jeg kan egentlig godt forstå skiftet. Chelseas profil passer Pedro, altså spillestilen. De kan godt lide arbejdsomme kantspillere. Desuden kunne det tænkes, at Chelsea ville ham mere end de andre klubber?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Nå men så skal Adama op..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Af fuldstændige uforståelige årsager ser det ud til at adama enten bliver lejet ud eller solgt. Så tror ikke du skal sætte dine forhåbninger for meget op...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Det er vildt, at man kasserer spillere i en alder af bare 19(Adama), 20(Dongou) og 19(Grimaldo), muligvis kasserer.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af A$AP »

Jeg ser personligt heller ikke nogen grund til at man skal prøve at få Pedro solgt, tværtimod, så må han hellere end gerne blive. Men kommer der et bud på 30+ mio, så bør det overvejes, han har været meget middelmådig de seneste to sæsoner, selv da han havde et par måneder med fast spilletid under Suarez' karantæne, så kunne man bare ikke vente på at få Suarez ind i stedet for Pedro. Pedro er helt klart meget elskværdig både af fans og holdkammerater, men jeg ser ikke nogen grund til at afvise 30 mio. Det ville så bare betyde at man skulle ud og finde en kompetent angriber/wing som er tilfreds med at sidde på bænken, det er nok ikke umuligt at en af de tre forreste kan komme ud for en skade, især med sådan et kampprogram vi har. Der er langt ned fra MSN til Munir, Sandro osv lige nu. Virkelig ærgerligt at vi ikke slog til og hentede Vietto. Ved godt at Turan også kan bruges på de pladser, men jeg ville foretrække en ung spiller der er vant til at spille på de pladser, være god for os, og samtidigt være en langsigtet signing. Måske det bedste ville være at holde på Pedro endnu en sæson.

gygfo

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af gygfo »

Hvor finder du de rygter, Bauer?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

gygfo skrev:Hvor finder du de rygter, Bauer?
Hvilke?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Drake »

Jeg synes vi skal sælge Pedro, hvis vi får 30 mil for ham, både for hans og vores skyld. Han kommer måske til at spille fast, i hvert fald meget mere. Og vi får 30 mil, og så har han ikke lige frem spillet godt i en del år nu. Vi kommer så godt nok til at ende med Munir og sandro som backup til MSN, i hvert fald det første halve år.

Men så jeg tænkte enlig på at, Turan er jo naturlig en Wing type, selv om han også har kvaliteterne til at spille CM.
Så han kunne blive backup for MSN, og for den meste offensive af vores CM's. (Iniesta/Pogba)

Som meget tyder på, så henter vi Pogba næste sæson. Og så har vi Iniesta, Rak, Pogba, Turan, Rafinha og Roberto til de to CM pladser. Så at lade Turan blive backup for MSN. Det ville give ham nogle flere kampe, og lidt mindre rotation til resten. Turan er trods alt også en dyr spiller, hvis han skal være reserve. Så kan han i det mindste få lidt flere kampe.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:Det er vildt, at man kasserer spillere i en alder af bare 19(Adama), 20(Dongou) og 19(Grimaldo), muligvis kasserer.
Men hvad vil du have klubben skal gøre? Spillerne ønsker ikke at spile i 3. division og er ikke i nærheden af førsteholdet. Man må skille fårene fra bukkene.

Med Alba i klubben kommer Grimaldo nok ikke til at få pladsen som vb de næste 5-6 år.

Der er heller ikke plads til Munir, Sandro, Dongou og Adama på samme tid. Man har gjort det rigtige i at vælge Munir/Sandro.

Sælg med en købsoption. Jeg kan ikke se andre muligheder, der både tilgodeser klub og spiller. Kam du?

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:Det er vildt, at man kasserer spillere i en alder af bare 19(Adama), 20(Dongou) og 19(Grimaldo), muligvis kasserer.
Men hvad vil du have klubben skal gøre? Spillerne ønsker ikke at spile i 3. division og er ikke i nærheden af førsteholdet. Man må skille fårene fra bukkene.

Med Alba i klubben kommer Grimaldo nok ikke til at få pladsen som vb de næste 5-6 år.

Der er heller ikke plads til Munir, Sandro, Dongou og Adama på samme tid. Man har gjort det rigtige i at vælge Munir/Sandro.

Sælg med en købsoption. Jeg kan ikke se andre muligheder, der både tilgodeser klub og spiller. Kam du?

Man kunne leje, og ja, købsoptioner er også en mulighed, men man har jo negligeret talentarbejdet, altså man satser ikke rigtigt på egne talenter og tålmodigheden er også kort med en del af dem.

gygfo

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af gygfo »

Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:Hvor finder du de rygter, Bauer?
Hvilke?
At adama er på vej ud af klubben, og siger rygterne noget om hvorfor?

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bløddyret »

gygfo skrev:
Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:Hvor finder du de rygter, Bauer?
Hvilke?
At adama er på vej ud af klubben, og siger rygterne noget om hvorfor?
Mit gæt er Twitter (Barcastuff sandsynligvis). De tweetede det her igår.
The agent of B winger Adama (19) is talking with the club about a move this summer. Normally it will be a loan, but not yet decided. [md]
Samt det her lørdag.
Barcelona B left back Alejandro Grimaldo (19) and winger Adama (19) are expected to leave the club this summer, probably on loan. [md]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster