Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes faktisk at han kom rigtig fint efter det. Han startede meget tøvende og tilbageholdende, og lavede en del fejl til at starte med. Da han først lige fandt fodfæste synes jeg han var imponerende. Han har virkelig et fantastisk godt drive frem ad banen. Og så hans teknik. Nøj, da han rullede Marcelo og Xabi Alonso eller hvem det nu var, fuldstændig - jeg mener endda at der var en til. Det var ren Ronaldinho!

Fandt det her:

[youtube]lTuRvAXx1zk[/youtube]

Khedira, Alonso og Marcelo ... hej hej!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Jeg synes faktisk at han kom rigtig fint efter det. Han startede meget tøvende og tilbageholdende, og lavede en del fejl til at starte med. Da han først lige fandt fodfæste synes jeg han var imponerende. Han har virkelig et fantastisk godt drive frem ad banen. Og så hans teknik. Nøj, da han rullede Marcelo og Xabi Alonso eller hvem det nu var, fuldstændig - jeg mener endda at der var en til. Det var ren Ronaldinho!

Fandt det her:

[youtube]lTuRvAXx1zk[/youtube]

Khedira, Alonso og Marcelo ... hej hej!
Thiago har en fantastisk teknik! :)

teemuss

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af teemuss »

onside taler om ar barca måske vil leje ham ud ALDIG SIGER BARE ALDRIG NEVER EVER. :(
håber dælme det er en and.

Squix

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

teemuss skrev:onside taler om ar barca måske vil leje ham ud ALDIG SIGER BARE ALDRIG NEVER EVER. :(
håber dælme det er en and.
Tror jeg simpelthen ikke på.

Bartomeu har været ude flere gange og siger, man ikke ønsker at Thiago skulle nogen steder - desuden siger rygtet også at Milan igår forsøgte sig, og blev pure afvist.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er blevet hevet op i førsteholdstruppen, har fået nummer og fik lov til at starte inde i El Clásico. At leje ham ud efter alt det, giver absolut ingen mening - også selvom Fàbregas er kommet.

El Messias

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af El Messias »

Men hvor meget spilletid tror I han får? I tilfælde af at en plads er ledig på den centrale midtbane, kan Keita jo også blive valgt. Jeg synes godt nok der er lang udsigt til spilletid for Thiago. Pep elsker jo Keita.
Spørgsmålet er hvem der er 4. valg på den centrale midtbane, eller om Thiago og Cesc deler 3. valget, hvilket jeg tvivler på.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Læste at Thiago gav Fabregas lov til at få trøje nr 4. Den dreng er ren klasse.

Håber og tror at Thiago nok skal få en del spilletid. Xavi får flere pauser, Iniesta bliver i højere grad rykket ud på kanten, Fabregas skal spilles til, mens Keita nok får lidt længere til spilletid. Thiago er klar til at spille. At Pep valgte ham mod Madrid forleden fortæller også hvor Thiago befinder sig pt.

Squix

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

Bager skrev:Læste at Thiago gav Fabregas lov til at få trøje nr 4. Den dreng er ren klasse.

Håber og tror at Thiago nok skal få en del spilletid. Xavi får flere pauser, Iniesta bliver i højere grad rykket ud på kanten, Fabregas skal spilles til, mens Keita nok får lidt længere til spilletid. Thiago er klar til at spille. At Pep valgte ham mod Madrid forleden fortæller også hvor Thiago befinder sig pt.
Medmindre Thiago har valgt at ikke få et nummer, for at vente og se om Fabregas kom til, så han kunne få nummer 4.
Så kan jeg ikke se Thiago har noget at skulle bestemme i den sag - som om, at han var blevet lovet nummeret på forhånd.

Tror også Thiago skal få noget spilletid - tror dog vi finder ud af Onsdag hvem der står forrest.
Tror Pep går all-in imorgen, og lader Xavi og Iniesta + Busquets starte inde, for at komme ud, og vise de faktisk vil vinde det her trofæ. Tror Busquets starter inde, fordi Macherano startede inde sidste kamp - og for mig virker de stadig lige tæt på start 11'eren. Kan ikke vurdere hvem jeg syntes er bedst på den defensive midt - hvor jeg dog ikke er i tvivl om jeg hellere vil have Masch end Bus på CB hvis den står imellem de 2.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Squix skrev:Medmindre Thiago har valgt at ikke få et nummer, for at vente og se om Fabregas kom til, så han kunne få nummer 4.
Så kan jeg ikke se Thiago har noget at skulle bestemme i den sag - som om, at han var blevet lovet nummeret på forhånd.
Nu spillede han jo godt nok med nr. 4 i hver eneste kamp i forsæsonen, så mon ikke han var udset til at overtage nummeret, hvis Cesc ikke kom? På den måde kunne han jo godt have valgt at skabe sig (selvom det ville være barnligt over et trøjenummer).

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Guardiola »

Og i sidste ende, vil det altid være klubben der bestemmer, hvilke numre spillerne skal have. Kan ikke se, hvad spillerne har at skulle have sagt i den henseende, før end den officielle list med numre er sendt til forbundet. Herved ikke sagt, at spillerne selvfølgelig ikke kan ytre ønske om et nummer. I sidste ende, tror jeg Thiago ville have skudt sig selv gevaldigt i foden, hvis han havde gjort en sag ud af at få nummer 4. Det var nok blevet flået af ham af sportsdirektøren i sidste ende.

Den ægte 4'er vil i øvrigt altid være Guardiola for mig.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Guardiola skrev:Den ægte 4'er vil i øvrigt altid være Guardiola for mig.
Ja, sådan har jeg det også..

Jeg ser i øvrigt slet ikke Thiago som 4'er.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af rummenigge »

zqa skrev:
Guardiola skrev:Den ægte 4'er vil i øvrigt altid være Guardiola for mig.
Ja, sådan har jeg det også..

Jeg ser i øvrigt slet ikke Thiago som 4'er.
Han skal da ha' 6'eren efter Xavi - no doubt! Det kræver tilgengæld en modenhed har nok først har om 4-5 år, så indtil da kan han får 11'eren og være offensiv minded :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Den er jeg tilgengæld helt med på!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

rummenigge skrev:
zqa skrev:
Guardiola skrev:Den ægte 4'er vil i øvrigt altid være Guardiola for mig.
Ja, sådan har jeg det også..

Jeg ser i øvrigt slet ikke Thiago som 4'er.
Han skal da ha' 6'eren efter Xavi - no doubt! :wink:
Det skal han nemlig ;)

Squix

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

Aaarh ...

Nu er Xavi min ubetinget ynglings spiller - så måske derfor jeg er uenig.
Men, Thiago skal virkelig vise fremskridt, og nå Xavi's niveau i mange kampe, for jeg syntes han fortjener at overtage den.
Ikke dermed sagt den skal være reserveret til nogen - men så lige så godt en ny spiller komme til og få nummer 6 - ikke mindst fordi, hvis en spiller skifter fra nummer x til nummer 6 - så er det fordi han er vurderet til at være direkte afløser - har stadig ikke helt bestemt mig for, om han har det rigtige sind til det. - hvor hvis der kommer en ny spiller og får nummeret, er det bare fordi det var ledigt, og personen formentelig er en sikker starter i start 11'eren.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster