Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg påpeger mig bekendt også at der ikke har været nogen fremgang at spore, og at dette er det primære problem? Grundlæggende er min pointe blot den, at man simpelthen ikke kan dømme en 20-årig ude af spillet. Hvor mange tror du regnede Drogba for at være en kommende Premier League-topscorer, da han som 20-årig slog sine folder i den næstbedste franske række? Et slag på tasken? 1 - ham selv? Fremtiden ser immervæk stadig lys ud for Bojan. Han er 20 år og har allerede en fandens masse erfaring i form af adskillige sæsoner på et af verdens bedste fodboldholds førstehold. At fremtiden så måske ikke ser ligeså lys ud som den gjorde for 4 sæsoner siden er en anden historie. Hvorvidt Bojan kan have en rolle at spille hos os i fremtiden er i mine øjne simpelthen et umuligt spørgsmål at besvare. Det hele afhænger af hvilke valg han træffer.

DonIniesta

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af DonIniesta »

Det kunne jo skyldes, at han ikke havde tillid til Bojan, hvilket da om nogen underbygger mit argument og det faktiske hændelsforløb (altså at han ikke har rykket sig en meter siden sin debutsæson, som var den bedste).

Og som jeg husker det, så fik han sin andel af chancer, men han præsterede overhovedet ikke.

Blagrauna92:

Jeg dømmer ikke nogen ud af spillet, som du kalder det, men skriver at jeg har mine grunde til at mene, at Bojan ikke vil komme til at spille en væsentlig rolle for Barcelona for fremtiden. Jeg vil da være glad, hvis jeg tager fejl.

En ting er hvert fald sikkert og det er, at han ikke gennemgår nogen udvilkling, så længe han spiller andenviolin, som det pt. er tilfældet.
Senest rettet af DonIniesta lør jun 11, 2011 12:56 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Drake »

Det kan godt være at Bojan ikke har fået så meget spilletid i denne her sæson, men når han endelig fik, så bidragede han ikke med noget som helst, villa og Pedro gik i stå i en lang periode, men de bidrog i det mindste stadig med noget i kombinationsspillet.
Så der en en grund til at han ikke har fået mere spilletid.

Jeg synes også at han skal videre så han kan komme igang med sin udvikling igen.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Quaresma »

Jeg sidder med en lille følelse af, at det eneste Bojan behøver, er en sæson med regelmæssig spilletid. Et lejemål til Villarreal ville være ganske ideelt. Lige meget hvad synes jeg ikke, at man skal skille sig permanent af med Bojan - han har så fucking meget talent, og hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg, at han har potentiale til at blive bedre end fx David Villa. Han skal bare hjælpes via noget spilletid på højeste plan.

DonIniesta

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af DonIniesta »

Bojan har naturligvis talent, men at han ligefrem skulle have et større talent end Villa (eller potentiellet til det) tror jeg simpelthen ikke på. :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Quaresma »

Hvorfor egentlig ikke? Alle er bevidste om Bojans kæmpe talent, han har bare ikke formået at udnytte det endnu. Hvis han kan det, tror jeg, at han i hvert fald kan nå David Villas niveau. Hvor var Villa som 20-årig? Breddespiller på et Primera Divison-bundhold. Udviklingen kan tage fart på en enkel sæson.

Afellay99

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Afellay99 »

Er ret sikker på han var en utrolig vigtig spiller for sporting ^^

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Quaresma skrev:Hvorfor egentlig ikke? Alle er bevidste om Bojans kæmpe talent, han har bare ikke formået at udnytte det endnu. Hvis han kan det, tror jeg, at han i hvert fald kan nå David Villas niveau. Hvor var Villa som 20-årig? Breddespiller på et Primera Divison-bundhold. Udviklingen kan tage fart på en enkel sæson.
Hans udvikling kan selvfølgelig komme ret hurtigt, men gode træningsfaciliteter etc er bare ikke nok. Spilletid er ret essentielt, og det ser ikke umiddelbart ud til at han længere kan få det i Barcelona. Huske på, at han spiller på verdens (måske) bedste fodbodhold nogensinde.

Han bliver nød til at se sig selv i øjnene og finde ud af, hvorvidt han vil fremad i sin karriere, eller om han vil nyde tilværelsen i skyggen af den succes, der lige pt. er i Barcelona.

El Messias

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af El Messias »

Håber på at få en snak med Bojan i dag, efter Spanien-England kampen. :mrgreen:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Afellay99 skrev:Er ret sikker på han var en utrolig vigtig spiller for sporting ^^
Da Villa var 20 år gammel spillede han for Sporting Gijons B-hold. De 2 sæsoner efter scorede han 18 (40 kampe) og 20 (39 kampe) mål i Segunda Division, hvilket langt fra er imponerende. Han slog først til i Zaragoza i 03/04 sæsonen, hvor han altså var 23-24 år gammel.

Hvad forventer man af Bojan, når han kun får 9XX minutter hver sæson? Scoringsmæssigt var han jo klasse i denne sæson - overgår Pedro og Villa. Bojan scorer hvert 153. minut. Villa scorer hvert 154. minut og Pedro hvert 164. minut. Han har fået 9 kampe fra start og scoret 6 gange.. Så målene er i hvert fald ikke problemet.

De fleste gange, hvor han har fået rigeligt at spilletid to gange i træk, har han scoret. Tilfælde? Han fik spilletid mod Zaragoza - og scorede i sine 2 næste kampe. Han fik spilletid mod Deportivo, og scorede i den næste kamp mod Malaga. Han fik spilletid mod Rubin Kazan og scorede i næste kamp mod Sociedad. Og jeg kan blive ved. Får Bojan rigeligt spilletid, så er jeg ikke i tvivl om, at han kan slå til, og udvikle sig til den Bojan vi drømmer om.

Afellay99

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Afellay99 »

Siempre Barca skrev:
Afellay99 skrev:Er ret sikker på han var en utrolig vigtig spiller for sporting ^^
Da Villa var 20 år gammel spillede han for Sporting Gijons B-hold. De 2 sæsoner efter scorede han 18 (40 kampe) og 20 (39 kampe) mål i Segunda Division, hvilket langt fra er imponerende. Han slog først til i Zaragoza i 03/04 sæsonen, hvor han altså var 23-24 år gammel.

.

nu det heller ik fordi jeg havde forstand på det, var nu mere bare et skud i tågen ^^ men jeg vil da sige at 1 mål i hver anden kamp , som 20-22 årig, for et hold som sporting, er mere end bare godkendt.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Det vil sige, at han scorede (ca.) hvert 180. minut i Segunda Division. Bojan scorer hvert 150. minut for La Liga hold. Det fortæller, at Bojan er klart bedre nu, end hvad Villa var dengang, hvilket altså viser, at det er meget, meget muligt, at Bojan når (hvis ikke overstiger ) Villas niveau.

Jeg kan tage fejl, da jeg ikke har set Villas spil i Sporting. Og som man siger, statistikker er som en bikini - viser enorm meget, men ikke det vigtigste.

Som Quaresma meget fint forklarer, så kan udviklingen tage fart på en enkelt sæson - og det er altså mere end sandsynligt, at det sker med det potentiale Bojan har. KÆMPE stort spørgsmålstegn til DonIniesta's uforståelse for, hvorfor Bojan ikke når hans niveau.

LaMasia!

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af LaMasia! »

Hvorfor får Bojan ikk mere end ti min. mod England ? Jeg havde glædet mig til at se Bojan spille, men så kommer han ikk engang med fra start. Så troede jeg at han vil komme ind lige efter pausen men så endte det med at han kom ind i det 80. minut.

Det var derfor Spanien kun scorede 1 mål. :wink:

Hotnuk

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hotnuk »

Milla bruger åbenbart samme taktik som Pep - lade ham varme op hele kampen og få de sidste 10 minutter.

LaMasia!

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af LaMasia! »

Hotnuk skrev:Milla bruger åbenbart samme taktik som Pep - lade ham varme op hele kampen og få de sidste 10 minutter.
Pep lader ham bare få de sidste to minutter. :x

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster