Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:Müller, nej tak. Ter Stegen er vel stort set på plads. Hummels har en stor stjerne hos mig. Han er ikke verdens hurtigste CB, men ellers har han alle de egenskaber der skal til. Han er i stand til at agere lederen i forsvaret, han har overblik, han kan tackle, han kan spille hårdt (hvis det kræves), han er meget stærk i hovedspil og så har han teknik i orden. Mange af de egenskaber som Puyi har.
Hummels minder langt mere om Pique end Puyol. Jeg bliver helt skræmt ved tanken om to Piques i midterforsvaret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Himmels virker dog som en mand, der generelt har noget lettere ved at holde koncentrationen over samtlige 90 minutter.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes ikke han minder om Piqué så meget. Jo begge er teknisk dygtige spillere, men så stopper sammenligning også der efter min mening. Hummels er stærkere i luften, eller rettere sagt, mere kontant. Jeg synes Piqué ofte har det med at placere sig forkert, når det kommer til luftdueller.

Som Blau skriver, Hummels er en spiller, der er god til at holde koncentration i samtlige 90 minutter, det kan man ikke just sige om Piqué. Hummels har vist, at han kan styre en forsvarslinje, det mener jeg bestemt ikke Piqué kan, dette kommer tydeligt til udtryk, når han danner par med Masch f.eks. Piqué kaster sig bare i en glidende tackling, hvor vi ofte herinde undrer os over det, Hummels er meget bedre til at bedømme situationen. Puyi er selvfølgelig unik, men jeg synes Hummels sagtens kan gå hen og udfylde hans rolle, tilsat egne ting.

Jeg er nået dertil, hvor jeg ikke vil blive ked af det, hvis Piqué smutter til sommer. Det er måske en kontroversiel holdning herinde, men hvis en klub er villig til at betale 35+ millioner euro for ham til sommer, skal vi seriøst overveje det. 40+ og så er det no-brainer. Han er katalaner og alt det der, men jeg synes manden har det med at spille ustabilt, oftere end det burde være muligt, taget hans erfaring i betragtning. Hummels spillede lidt skidt under C.L finalen, jeg mener den kamp har gjort at man er ekstra hård ved ham. Han er ikke desto mindre en fantastisk CB, en mand med stort potentiale og alle de egenskaber der skal til, for at spille en svær position, som det er at være CB i Barca.

Hummels ind, Piqué videre for 35+ millioner euro. Så kan Bartra spille ved siden af Hummels, samt en CB til, en i samme kategori som Mangala og de andre vi er linket sammen med. Dette vil betyde, at vi har 3-4 naturlig CB i truppen, og så kan folk fra B-holdet supplere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

A deal on the renewal of centre back Gerard Pique (27) is close. One final meeting left. The Catalan player will renew until 2017. [md]

Tror ikke du skal forvente at pique bliver solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Nej deværre, men det havde nu været godt hvis han blev sendt videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

With Barcelona interested in Fiorentina right back Cuadrado and Fiorentina interested in Alves, there are rumours about a swap deal. [md]

Kender ikke det store til Cuadrado men troede at han var kant?

Eder Balanta (River Plate): "Barça want to sign me? Hopefully... I'd be delighted to play at Barcelona." [via efe]

KØB HAM!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmm. Cuadrado er nok en rigtig dygtig wingback, men defensivt tror jeg desværre at han er alt, alt for svag sammenlignet med Alves (som, contrary to popular belief, faktisk er rigtig stærkt i defensiven). Offensivt er det tydeligt at han er fantastisk dygtig. Men vores backspillere er altså dygtige defensivt. Alle sammen faktisk. Selv Alba og Adriano er jo dygtige defensive spillere. Desuden ville det bryde vores streak med A-spillere. Abidal, Alves, Adriano, Alba (ja ja, Montoya og hvad så).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Måske kan han lære det? Personligt vil jeg dog også hellere have en mere defensiv højreback. Så kan alba være vores alves og den nye højreback vores abidal (hvis det giver mening).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Umiddelbart virker Cuadrado som en alsidig spiller, men han har ikke spillet en eneste kamp som højre back for Fiorentina denne sæson.


http://www.whoscored.com/Players/44868/

http://www.transfermarkt.co.uk/en/juan- ... 91970.html

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Centre back options Barcelona for summer window: Laporte, David Luiz, Inigo Martinez, Hummels, Vertonghen, Musacchio, Schar, Fazio [md]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Hvad siger folk til Laporte?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Hvad siger folk til Laporte?
Kunne være rigtig spændende! Ham der schar skulle også være god - har dog ikke set ham. Lidt underligt at balanta ikke er på listen. Tror dog stadig at vi går efter ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jakob »

Kunne være rart med 1-2 meget luftstærke midterforsvarere, så man ikke behøver holde vejret ved enhver dødbold som skal forsvares.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Hvad siger folk til Laporte?
Kender ikke så meget til ham. Nogen der kan give en kort beskrivelse af ham?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:
Brombi skrev:Hvad siger folk til Laporte?
Kender ikke så meget til ham. Nogen der kan give en kort beskrivelse af ham?
Kender ham ikke videre godt, ved kun han er 19 år og har spillet en del kampe for Bilbao. Laporte ankom Athletic Bilbao i en alder af 15 i 2010 fra en lokal fransk klub Aviron Bayonnais. Hans frikøbsklausul er på 36 millioner euro.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster