Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes egentlig ikke om Thiago med nummer 11. Så havde jeg hellere set ham i nummer 18.

Er det sikkert han spiller med 11 resten af sæsonen?

KasperH

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af KasperH »

BarçaDK skrev:Jeg synes egentlig ikke om Thiago med nummer 11. Så havde jeg hellere set ham i nummer 18.

Er det sikkert han spiller med 11 resten af sæsonen?
Jeg har læst mit til at han er blevet tildelt trøjenummer 11 af Pep.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Hvad er der lige præcist der gør, at du ikke synes om det?

BarçaDK

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes ikke nummer 11 passer til hans position og så synes jeg simpelthen ikke nummer 11 passer til hans navn og udseende. Det lyder måske lidt mærkeligt, men sådan er det! :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Ha ha. Ja okay :wink:

BarçaDK

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

Men det har samtidig hjulpet mig i valget af trøje - nu kan jeg skære muligheden der hedder en Thiago-trøje fra :D

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Kan en mod tilføje hans trøjenr. til overskriften? Og gøre det samme for Fontàs, hvis han har fået sit faste nr.

teemuss

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af teemuss »

jeg frygter for thiago nu fabregas er kommet,med det jeg så fra thiago i går mener jeg han burde stå foran fabregas i køen,thiago var efter min mening sammen med sanches barcas bedste i går.den knægt har overblik og teknik som en 19 årig slet ikke burde kunne have.jeg fastholder at om 3 år er thiago blandt verdens 3 bedste spillere.
se på ham venner han er jo simelthen formidabel,en spiller af så høj kaliber så jeg næsten mangler ord.
HAN ER 19 ÅR!!! det er jo vanvid. :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Han er 20 år. Cesc kan det samme, bare bedre..

teemuss

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af teemuss »

ok jeg troede han var 19.thiago er bedre end fabregas i mine øjne,men derfor må du naturligvis godt mene noget andet :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Ej, det er han altså ikke. Han kan forhåbentligt blive det, men er det altså ikke endnu.. Han har meget at lære endnu, og meget erfaring at skulle have.

teemuss

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af teemuss »

hehe zqa du skal se vi nok brug for dem begge i løbet af sæsonen,der er mange kampe hovedsagen er at vores midtbane er stærkere end nogensinde før,lad os glæde os over det trods alt :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

... Øm, ja? Det er jeg enig i. Jeg håber lidt, at vi i en eller anden kamp får Iniesta, Xavi, Cesc og Thiago at se sammen på banen. Midfield overkill!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Jeg håber lidt, at vi i en eller anden kamp får Iniesta, Xavi, Cesc og Thiago at se sammen på banen. Midfield overkill!
Hæhæ, det kunne være sejt. Hvis vi kommer foran i en vigtig kamp, og har udskiftninger nok til at have alle fire på banen, så kommer modstanderne i hvert fald ikke til at se bolden ved egne fødder resten af kampen.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Elbarca »

BarçaDK skrev:Men det har samtidig hjulpet mig i valget af trøje - nu kan jeg skære muligheden der hedder en Thiago-trøje fra :D
Thiago var mildt sagt ikke heldig i går. Man kan godt se at han ikke er vant til den helt store scene og at kampe som den igår kræver noget mere rutine. Men ingen tvivl han kan blive en af de allerbedste, men Cesc kan også udvikle sig endnu. Cesc er dog allerede verdensklasse og har været det i et stykke tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 101 gæster