Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Man kan sige, Dortmund bærer også noget af skylden for deres kontraktarbejde, hvilket jeg også har været efter Barca for. Klausuler og kontrakter der snart udløber fører jo til, at man har mindre kontrol over spilleren.

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Fedtmule skrev:Man kan sige, Dortmund bærer også noget af skylden for deres kontraktarbejde, hvilket jeg også har været efter Barca for. Klausuler og kontrakter der snart udløber fører jo til, at man har mindre kontrol over spilleren.
Enig. Dog smuttede Thiago ikke til Real Madrid i sommers. Modsat hvad Götze gjorde og nu også Lewandowski gør. Det er den sammenligning jeg prøver at drage.

Det er da virkeligheden yderst sjældent at man ser nøglespillere skifte til den direkte konkurrent, men det er så lige sket 2 gange på et år for Dortmund nu. Det er alligevel en lidt vild tendens og selvom jeg godt er klar over at det er pengene der taler i fodbolden, så flyder bægeret simpelthen bare over for mig.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Tror ikke, at rivalisering imellem Dortmund og Bayern er den samme, som imellem Barca og Real.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan slet ikke forstå, at man begynder at klandre Bayern for noget som helst. Som Luis Enrique påpeger, Barca køber også spillere fra konkurrenter, hvilket er med til at svække dem. Hvorfor? Fordi der ganske enkelt er tale om dygtige spillere, som Barca har/havde brug for, spillere der kunne forstærke holdet. Det samme er Bayern igang med, hvad er problemet?

Lewandowski har ikke lagt skjul på, at han ønsker at skifte til Bayern. Han har via sin agent meddelt Bayern, at han vil skifte til dem, har afvist at forlænge sin kontrakt med Dortmund og har afvist et skifte til andre klubber. Skal vi forvente og nærmest kræve, at Bayern siger, denne spiller, en af verdens bedste angribere vil skifte til os, men vi vælger ikke at gå efter ham, af respekt for Dortmund? Det ville være langt ude, hvis de gjorde.

Dortmund har jo vidst hvad de gik ind til. De kunne have fået gode penge af Bayern i sommerens transfervindue, penge de kunne erstatte ham med og lidt til, de valgte så at beholde ham, lade hans kontrakt løbe ud, i stedet for at lade ham skifte denne sommer. Det er et valg Dortmund har taget, nok med tanke på hvad de vurderer er det bedste at gøre, for at tjene klubbens interesser bedst muligt. Det samme gør Bayern München, kan ikke se noget problem i det, slet ikke at det skulle være Bayerns skyld.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

sonnybarca skrev: Det er da virkeligheden yderst sjældent at man ser nøglespillere skifte til den direkte konkurrent, men det er så lige sket 2 gange på et år for Dortmund nu. Det er alligevel en lidt vild tendens og selvom jeg godt er klar over at det er pengene der taler i fodbolden, så flyder bægeret simpelthen bare over for mig.
For det første er jeg ret enig med Kubala. Er rivaliseringen så klar mellem de to klubber? Den er undervejs, bestemt, men ikke så veludviklet endnu.

For det andet skal man - jf. det jeg skrev - virkelig huske at se indad. Hvor kom Marco Reus fra til Dortmund, f.eks.? Fra en historisk set noget mere velfunderet rival (Borussenderby, du ved). Hvor har klubben fået Gündogan og Sokratis fra, monstro?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Exactly. Bayern er måske en direkte konkurrent men Dortmund har større rivaler end dem, den største er nok Schalke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Vi mangler en tråd til talenter. Vidste ikke hvor jeg skulle skrive det henne, det sker så her.

Sidder herhjemme og ser noget youtube. Jeg fandt en video om en spiller jeg aldrig havde härt om før, hans navn er Hachim Mastour og er han spiller for AC Milan. Youtube videoen hed, The best 14 year old footballer in the world, efter at have søgt på google er der mange artikler, der omtaler ham som den bedste 14 årig, bedste 15 årig osv. osv.

Nogen der kender noget til ham? Hvordan er hans situation i AC Milan, har han skrevet en kontrakt. Er han ligeså god og spændende som nettet og youtube mener, han er?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Visca El Barca skrev:Vi mangler en tråd til talenter. Vidste ikke hvor jeg skulle skrive det henne, det sker så her.

Sidder herhjemme og ser noget youtube. Jeg fandt en video om en spiller jeg aldrig havde härt om før, hans navn er Hachim Mastour og er han spiller for AC Milan. Youtube videoen hed, The best 14 year old footballer in the world, efter at have søgt på google er der mange artikler, der omtaler ham som den bedste 14 årig, bedste 15 årig osv. osv.

Nogen der kender noget til ham? Hvordan er hans situation i AC Milan, har han skrevet en kontrakt. Er han ligeså god og spændende som nettet og youtube mener, han er?
Jeg læste om Hachim Mastour for omkring 3 år tilbage. Jeg så nogle videoer og artikler med ham. Han var langt bedre end alle de andre, allerede dengang. Han har fodboldhjerne, hvilket er sjældent set i den alder. Han forstår fodbold. Og så dribler han fantastisk.. Et kæmpe kæmpe talent. Mener i hvert fald, at man bør holde øje med ham. Jeg har dog ikke set så meget til ham det seneste års tid, ved ikke hvordan udviklingen er gået for ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Min kammerat, som er Milan-fan, hyper ham helt vildt. Han ser også ganske sindssyg ud dog, men det er der mange der kan gøre i den alder.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Ok, tak for info. Ja han virker ret fodboldklog, fedtmule, hvilket er imponerende. Jeg synes dog Zqa også har ret, man kan nemt komme til at se rigtig god ud, når man er i den alder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Punto Pelota is claiming there's a top Barcelona player that offered himself to Real Madrid & it's not Victor Valdes.
Aah... så er han næppe top-player !
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
Punto Pelota is claiming there's a top Barcelona player that offered himself to Real Madrid & it's not Victor Valdes.
Aah... så er han næppe top-player !
100 på det er Messi! Stensikker. Oddser på det nu.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dytrax »

# 23 skrev:
emo skrev:
Punto Pelota is claiming there's a top Barcelona player that offered himself to Real Madrid & it's not Victor Valdes.
Aah... så er han næppe top-player !
100 på det er Messi! Stensikker. Oddser på det nu.
Punto Pelota overså blot lige en ret så væsentlig detalje i den henvendelse:

Det var underskrevet Messi1987


:mrgreen:

Drake
Indlæg: 4333
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.bold.dk/nyt/Alves-Forster-vi ... -for-Barca

Alves vil gerne have Forster, men er han god nok med fødderne til at spille i Barca?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:http://www.bold.dk/nyt/Alves-Forster-vi ... -for-Barca

Alves vil gerne have Forster, men er han god nok med fødderne til at spille i Barca?
Nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster