Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan ikke passe at man satser på at hente en cb til januar! Det er notorisk svært at hente spillere i januar vindet pga de store klubber ikke vil sælge deres bedste (kort tid til at hente en ny). Desuden er flere af de bedste låst i cl til januar.

Jeg tror at den rigtige plan er at man venter til sommeren igen! Og det er simpelthen at gå full retard fra vores ledelses side!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:
Brombi skrev: Ideen bag det er, at hvis det går godt (hvis puyol holder sig skadesfri, pique rammer sit gamle niveau, og Bartra viser højt niveau), så vil det sænke prisen på CB's. Så vil Luiz ikke koste €40M men måske €30M.
Jeg tror ikke på det ræsonnement. Som jeg forstår det handler man ikke nu, fordi priserne bliver skruet op, i og med forventningerne er kørt derhen, at vi mangler en midterforsvarer ganske hårdt. Holder den nuværende konstellation, kan vi købe en midterforsvarer i januar til en mindre opskruet pris; det er i hvert fald hensigten. Det tror jeg ikke på, fordi så vil konkurrenterne selvfølgelig reagere sådan, at et fortsat stærkt og succesfuldt Barca må betale mere for forstærkningerne. Fører vi ligaen og står stærkt i CL, vil ingen selvfølgelig sælge "ammunition" til os. I en konkurrence-situation vil Chelsea, f.eks., så næppe sælge os David Luiz til favørpris.

Det er ren catch 22, for jeg ser intet alternativ til at handle og handle nu. Vi må finde en løsning, og selvfølgelig kan der findes en løsning. Der er masser af gode muligheder på markedet. Klubledelsen har bare stirret sig blind på tre, tilsyneladende meget komplicerede løsninger - Thiago Silva, David Luiz eller Daniel Agger.

Men vi er jo enige om, at være skeptiske overfor de udtalelser. Med god grund.
Priserne på de forsvarspillere er ikke skruet i vejret fordi de er enormt gode, men fordi efterspørgslen fra Barcas side er ekstrem. Det er tydeligt for enhver, at Barca mangler en forsvarspiller for at brillere og derfor kan man tillade sig at skrue prisen i vejret; for det første fordi Barca er desperate og for det andet fordi det netop ville give dét ammunition vi skal bruge for at blive succesfulde. Derudover glemmer du også en anden faktor, nemlig om spillere har lyst til at spille for Barca, og dermed kunne presse et salg igennem :)

Hvis det går godt, køber man nok ikke ind i januar-vinduet, og dermed kan man godt droppe ræsonnementet om salg i konkurrence-sitationer. :)

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev: Det er tydeligt for enhver, at Barca mangler en forsvarspiller for at brillere
Tilsyneladende bortset fra Gerardo Martino ;-)
Brombi skrev: Derudover glemmer du også en anden faktor, nemlig om spillere har lyst til at spille for Barca, og dermed kunne presse et salg igennem
Bestemt. Man burde netop se sig om efter spillere, der helt sikkert gerne vil spille for klubben. Toby Alderweireld, Eliaquim Mangala eller Marcos Rojo vil nok alle gerne, som eksempler.
Brombi skrev: Hvis det går godt, køber man nok ikke ind i januar-vinduet, og dermed kan man godt droppe ræsonnementet om salg i konkurrence-sitationer.
Det er bare det Martino siger - uanset hvordan det går, kan vi købe ind til januar. Man kan udlede to tolkninger heraf: 1) Konstellationen holder ikke, og så må vi håbe vi ikke mister for mange point på den konto. Det tager Martino stille og roligt. 2) Konstellationen holder, men vi forstærker os først til januar -- fordi spillerne er billigere, markedet mere roligt eller et eller andet...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Martino: "Last year's defensive problems were linked to injuries. If all players are fit, we have options."
Men det er de jo ikke?!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
Martino: "Last year's defensive problems were linked to injuries. If all players are fit, we have options."
Men det er de jo ikke?!
Haha præcis!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Vi får ingen CB i år. Det startede så godt med Neymar, men vi får endnu ikke hentet forstærkning til den plads, vi har haft så mange problemer med.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:Vi får ingen CB i år. Det startede så godt med Neymar, men vi får endnu ikke hentet forstærkning til den plads, vi har haft så mange problemer med.
Jep! Det er utroligt at et transfervindue hvor man henter neymar kan betegnes som en fiasko. Men dette transfervindue har været en KÆMPE fiasko! Må indrømme at jeg er i chok over ledelsens dumhed ved først at lade abi gå for derefter ikke at hente en cb!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af abx »

Pressen må da være ekstrem sultne efter forklaring på hvorfor man ikke køber en cb? Over 1 mia. fodboldinteresserede verden over ved at Barca mangler mindst en cb.

Hvad får ledelsen til at modsætte sig den meget almindelige opfattelse af Barcas trup?

Jeg mener at der MÅ ligge noget dybere bag det her. Det er ikke normalt . Det er meget mystisk.
Journalisterne må lige tage sig sammen og få afmystificeret det her
Próxima Estación.... Parallel!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Vi kan bliver nød til at veksle imellem at spille sådan her:

----------------Valdes-----------------
------Alves-----Pique-----Alba------
-------------Bus----Masch-----------
------------Xavi----Iniesta----------
Alexis-----------------------Neymar
----------------Messi----------------

----------------Valdes----------------
------Alves-----Pique-----Alba------
------------------Bus------------------
------------Xavi------Cesc-----------
Alexis---------Iniesta-------Neymar
-----------------Messi----------------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Den nederste opstilling bliver med statsgaranti aldrig spillet. Tror jeg ikke på. Man stille jo reelt op med kun én forsvar så.

Men man kan selvfølgelig godt stille med 3-forsvarere, og så med Alves i en fløjrolle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Vi kan bliver nød til at veksle imellem at spille sådan her:

----------------Valdes-----------------
------Alves-----Pique-----Alba------
-------------Bus----Masch-----------
------------Xavi----Iniesta----------
Alexis-----------------------Neymar
----------------Messi----------------

----------------Valdes----------------
------Alves-----Pique-----Alba------
------------------Bus------------------
------------Xavi------Cesc-----------
Alexis---------Iniesta-------Neymar
-----------------Messi----------------
Hvorfor 3 i forsvaret? Der er intet der tyder på at tata vil spille med 3. Vi kommer til at spille som vi plejer...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:Den nederste opstilling bliver med statsgaranti aldrig spillet. Tror jeg ikke på. Man stille jo reelt op med kun én forsvar så.

Men man kan selvfølgelig godt stille med 3-forsvarere, og så med Alves i en fløjrolle.
Nej det ved jeg godt. Den var også mere for sjov ;-) Er bare så skuffet over at vi ikke får en CB :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Vi kan bliver nød til at veksle imellem at spille sådan her:

----------------Valdes-----------------
------Alves-----Pique-----Alba------
-------------Bus----Masch-----------
------------Xavi----Iniesta----------
Alexis-----------------------Neymar
----------------Messi----------------

----------------Valdes----------------
------Alves-----Pique-----Alba------
------------------Bus------------------
------------Xavi------Cesc-----------
Alexis---------Iniesta-------Neymar
-----------------Messi----------------
Hvorfor 3 i forsvaret? Der er intet der tyder på at tata vil spille med 3. Vi kommer til at spille som vi plejer...
Ja det ved jeg godt. Det var også mere for at udtrykke min utilfredshed over at vi ikke får en CB ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Hvorfor har vi ikke budt på Rami endnu? Billig og super god backup.
Ronaldinho Gaúcho

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Og med en sprint som en vinbjergsnegl i brunst. Hvilket i øvrigt er ligesom min yndlings nuværende Barça-spiller Sergio Busquets...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster