Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Jeg fatter ikke, hvorfor vi ikke købte Dede fra Vasco inden han skiftede. Muligvis den bedste CB i den brasilianske liga. Enorm fysisk, hurtighed og fine evner med bolden. Han kostede Cruzeiro omkring 5 mil euro + 2 middelmådige spillere i anparts-handel. Det er begrænset, hvad han kunne have kostet os. Det er simpelthen for vildt, at vi ikke har haft følerne ude efter sådanne spillere, hele vores forsvarssituation taget i betragtning.

Min teori er, at ledelsen og Rosell, i deres storhedsvanvid, har været skråsikre på at de kunne hente Thiago Silva. Derfor har de ikke fået kigget andre steder. Det er simpelthen for dumt.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Så lukkede Tata den vidst mere eller mindre.... Ingen CB her til sommer.

Martinbo: "Puyol is recovering as planned. We're waiting for him to join us. We expect him to be able to play in September."
Martino: "Last year's defensive problems were linked to injuries. If all players are fit, we have options."
Martino: "We have Puyi, Pique, Mascherano, Bartra, even Adriano. If there's an injury, January transfer window is only a few months away."

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Argh, vi har ikke engang spillet sæsonens første kamp og småskaderne er allerede begyndt. CB! CB! CB!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Jeg forstår ikke det der med at vente til januar. Jeg går ud fra, at de vil vente til januar, fordi det er for dyrt lige nu at købe en CB, men folk bliver kun dyrere, hvis man køber dem midt i sæsonen, så det giver ingen mening.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Flere angribere! Så spiller vi bare 2-3-5.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Alternativt, lidt numerologi: Carc Bartra, Carles Buyol, Cerard Biqué? Jeg vil så gerne have skruet op for CB.

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Adriano skal man simpelthen stoppe med at nævne i CB sammenhæng... så kan alle jo, med bare de mindste defensive egenskaber være et alternativ som CB. Den går sgu ikke i en klub af vores kaliber. Det er for amatøragtigt!

Vi har 3 CB's, hvoraf den ene er totalt grøn, den anden i en alder, hvor det er begyndt at volde ham store problemer og den sidste i et niveau-fritfald. Det er de 3 CB's vi har, alt andet er løgn!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dani Alves »

Kom nu bare med Hummels!

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Det lige meget! vi har dem her

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Afellay99 skrev:Det lige meget! vi har dem her
;-)
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

2-3-5!!!!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg er mere til 2-5-3, og er Puyol skadet så 1-1-4-1-3 ! Allez!
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Afellay99 skrev:Så lukkede Tata den vidst mere eller mindre.... Ingen CB her til sommer.

Martinbo: "Puyol is recovering as planned. We're waiting for him to join us. We expect him to be able to play in September."
Martino: "Last year's defensive problems were linked to injuries. If all players are fit, we have options."
Martino: "We have Puyi, Pique, Mascherano, Bartra, even Adriano. If there's an injury, January transfer window is only a few months away."
Fup og fiduser. Ikke mindst troen på, at det så kan reddes i januar måned. Galehuset is back

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:
Afellay99 skrev:Så lukkede Tata den vidst mere eller mindre.... Ingen CB her til sommer.

Martinbo: "Puyol is recovering as planned. We're waiting for him to join us. We expect him to be able to play in September."
Martino: "Last year's defensive problems were linked to injuries. If all players are fit, we have options."
Martino: "We have Puyi, Pique, Mascherano, Bartra, even Adriano. If there's an injury, January transfer window is only a few months away."
Fup og fiduser. Ikke mindst troen på, at det så kan reddes i januar måned. Galehuset is back

Ideen bag det er, at hvis det går godt (hvis puyol holder sig skadesfri, pique rammer sit gamle niveau, og Bartra viser højt niveau), så vil det sænke prisen på CB's. Så vil Luiz ikke koste €40M men måske €30M. Men vil nu også mene at det er meget risky, især fordi sandsynligheden for at alle de tre ting skulle gå i opfyldelse på samme tid, synes at være meget usandsynlig..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev: Ideen bag det er, at hvis det går godt (hvis puyol holder sig skadesfri, pique rammer sit gamle niveau, og Bartra viser højt niveau), så vil det sænke prisen på CB's. Så vil Luiz ikke koste €40M men måske €30M.
Jeg tror ikke på det ræsonnement. Som jeg forstår det handler man ikke nu, fordi priserne bliver skruet op, i og med forventningerne er kørt derhen, at vi mangler en midterforsvarer ganske hårdt. Holder den nuværende konstellation, kan vi købe en midterforsvarer i januar til en mindre opskruet pris; det er i hvert fald hensigten. Det tror jeg ikke på, fordi så vil konkurrenterne selvfølgelig reagere sådan, at et fortsat stærkt og succesfuldt Barca må betale mere for forstærkningerne. Fører vi ligaen og står stærkt i CL, vil ingen selvfølgelig sælge "ammunition" til os. I en konkurrence-situation vil Chelsea, f.eks., så næppe sælge os David Luiz til favørpris.

Det er ren catch 22, for jeg ser intet alternativ til at handle og handle nu. Vi må finde en løsning, og selvfølgelig kan der findes en løsning. Der er masser af gode muligheder på markedet. Klubledelsen har bare stirret sig blind på tre, tilsyneladende meget komplicerede løsninger - Thiago Silva, David Luiz eller Daniel Agger.

Men vi er jo enige om, at være skeptiske overfor de udtalelser. Med god grund.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster