Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Afellay will today at 12:30pm be presented as new Schalke player at a press conference in Gelsenkirchen, Germany #fcblive
Official: Ibrahim Afellay ("20" at Barcelona) will wear shirt number "11" at Schalke #fcblive
Afellay: "Any way you look at it, Schalke is a top club. They always compete for the league title, and they play the Champions League" [s-p]
Afellay: "The stadium looks fantastic, every home game is sold out. The atmosphere should be great, looking forward to play here." [s-p]
Afellay: "I would have played at Barcelona, but not so much. I agreed with the coach a loan would be the best option." [sport-promotion.nl]
Afellay: "I had a good chat with my new coach. He believes in me. I would play around Huntelaar, I like that." [s-p]
Afellay: "Not playing with favourite number 20 at Schalke? No big deal. I will play with shirt number 11 now. Also nice."
Senest rettet af FCBarcelonaChr fre aug 31, 2012 12:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Afellay: "I would have played at Barcelona, but not so much. I agreed with the coach a loan would be the best option." [sport-promotion.nl]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Afellay: "Debut against Augsburg tomorrow? There's still a lot of paperwork to do, but I'd be delighted if I could play. I sure am ready."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Afellay i Schalke trøjen:
Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Skydefinten »

Flot fyr. Må han få en kanon sæson i Schalke - uden skader! Give'em hell.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Jeg tror ikke Afellay kommer tilbage til Barcelona og spiller. Hvis ikke man kunne bruge ham nu, så kan man heller ikke om et år. Næste sæson er Tello nok mere indspillet på holdet, Deulofeu er et år tættere på førsteholdet og Neymar kommer muligvis. Jeg frygter at Afellay bliver endnu en spiller vi sæson efter sæson kommer til at udleje indtil hans kontrakt udløber. Heldigvis kostede han ikke mere end 3-4 mio euro i sin tid. Jeg synes egentlig det er synd ikke at satse på ham, da han efter min mening er en udemærket spiller uden på nuværende tidspunkt at være verdensklasse. Gad vide hvad han kunne have udviklet sig til med regelmæssig spilletid. Ærgeligt. Held og lykke i det tyske.
Senest rettet af Bager fre aug 31, 2012 4:06 pm, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

klink

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af klink »

Håber han ikke ender som Hleb, hvor han bliver lejet ud til hele europa..
En trøst er dog hans vigtige indkøbspris..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kluivert (assistant NED): "Afellay going on loan is a good decision, he needs to play. I am sure he will come back to triumph." [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Afellay: "I felt fantastic making my debut. The fans are among the best in Europe, I already knew that. The atmosphere was unique." #fcblive
Afellay: "I don't see any problem to adapt. Football is the same game around the world, and I already know the coach and some players" [s04]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Huntelaar (Schalke): "Everyone is happy about Afellay's transfer. We have a good squad, but it's always nice a quality player joins." [s04]

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af mathi »

Jeg er enig med de af jer der ikke mener, at udlejningen af Ibi var den bedste disposition. Jeg synes han er en fantastisk eksplosiv spiller, der virkelig kan bringe noget power i vores angreb. Frygter at han ender som Hleb.

TheOnlyOne

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af TheOnlyOne »

mathi skrev:Jeg er enig med de af jer der ikke mener, at udlejningen af Ibi var den bedste disposition. Jeg synes han er en fantastisk eksplosiv spiller, der virkelig kan bringe noget power i vores angreb. Frygter at han ender som Hleb.
Sådan har de fleste det vel. Problemet er bare, at vi ikke kan regne med, at en kvalitetsspiller som ham er tilfreds med at få en håndfuld minutter om måneden og derfor er det forståeligt. Set i lyset af, hvor meget tid Afellay har fået under TIto, kan man da godt forstå ham - og klubben for den sags skyld.

TheOnlyOne

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af TheOnlyOne »

Fantastisk basse af Ibi mod Dortmund

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Drake »

http://onside.dk/primera-division/afell ... -til-barca

Forhåbentlig vender han ikke tilbage, synes ikke at han er adræt nok til at spille i de små rum, så vil jeg heller have Tello permanent op.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af emo »

Schalke sporting director Horst Heldt: "Afellay will not be purchased at the end of the season, instead we have already signed Bastos".
Ham ser jeg som et objekt vi ønske og kan sælge, desværre kom der en slem skade i vejen for ham da han skulle vise sig frem i Barcelona. Blev aldrig det man regnede med... :(

Glemmer ikke hans assist til Messi i El Clasico... wuff!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster