Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

det med at han skulle lejes ud til Blackburn : jeg læste i en gratis avis som dages rygte.
Altså , jeg ville ikke have noget imod han blev udlejet til en spansk midterklub eller sådan.
Bare ikke England, tror han ville få tæsk
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:det med at han skulle lejes ud til Blackburn : jeg læste i en gratis avis som dages rygte.
Altså , jeg ville ikke have noget imod han blev udlejet til en spansk midterklub eller sådan.
Bare ikke England, tror han ville få tæsk
:wink: det gjorde jeg også:
24 Timer skrev: Barcelona-angriberen Bojan Krkic kan ifølge engelske The Sun være på vej til Blackburn på en lejeaftale.

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

Ift. næste sæson, så håber jeg at Bojan bliver brugt meget mere. Jeg har på fornæmmelsen at han har gået og ladet op til fremtiden i denne sæson. Nu har han været på holdet i 2 sæsoner, og det er vidst på tide vi får ham noget mere at se. De gange han har fået chancen i år, synes jeg bestemt ikke han har skuffet. Især ikke i 2. halvdel af sæsonen, hvor han scorede et ekskvisit mål mod Athletic i pokalfinalen.

Dog tror jeg ikke at han er klar til at være fast spiller i angrebet endnu, emn om et par sæsoner tror jeg at han er klar. Jeg har gode anelser om Bojans fremtid. Publikummet er i hvert fald på hans side :)

Hellyear

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hellyear »

Bojan skal til at vise hvad han virkelig kan. Det går ikke at det potentiale går til spilde.
Synes godt Guardiola kan foretage nogle flere indskiftninger, af ham, i de sidste 30 minutter af en kamp, så drengen kan få noget mere spilletid.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Han er 18 år, rolig nu...
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hævneren »

Jo mere jeg ser Bojan jo mere synes jeg han minder om Iniesta. Tror egentlig mere på han er en fremtidig offensiv midt eller wing end at han bliver den der Raul type som han var spået

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Flax_Generous »

Apropos Bojan:

The Daily Mail har en lille artikel (m. video) om Bojan og nogle af de andre spændende spillere som skal spille til U-21 EM.

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af JBN »

Jeg forstår ikke helt tankegangen med, at omskole Bojan til at spille offensivmidt, som Iniesta. Jeg synes den helt store forskel ligger i, at Bojan er langt mere målfarlig, end fx Iniesta. Han har spillet angriber hele sit liv og har scoret masser af mål, så jeg er ikke helt med på hvordan man vil få mere ud af Bojan ved at rykke ham længere væk fra målet.

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

Nej, og så vil der jo være mindre chance for spilletid, da vi jo allerede har unge Iniesta... Du har fuldstændig ret - Bojan ér angriber!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Flax_Generous »

Toure skrev:Nej, og så vil der jo være mindre chance for spilletid, da vi jo allerede har unge Iniesta... Du har fuldstændig ret - Bojan ér angriber!
Ja, Bojan er ikke offensiv midtbanespiller eller kantspiller. Han er angriber. Han er muligvis dygtig i sammenspil og kan drible fornuftigt, men det kan David Villa også - det ændrer ikke på, at de begge er angribere og deres styrke er at afslutte.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hævneren »

Synes ikke det handler om omskoling, han har jo allerede kompetencerne - det gælder vel om at spille i den position, hvor man bidrager mest til holdet..

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Det handler jo om spilletid. Om han skal spille højre, venstre eller central angriber må han leve med indtil den dag hvor han faktisk kan gøre krav på hans yndlingsposition. 2-3 år. Så kan blomstrer han!

Rocco

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Rocco »

Jeg har læst mig frem til at Bojan skulle være nøglen til Barca's køb af Villa. Altså at Valencia vil have Bojan i et år på en låneaftale (samt Caceres), for at vi kan få lov til at købe Villa.
Syntes nu egentlig det er en meget god deal. Ligemeget hvad så går Barca for at hente en ny angriber, så Bojan vil få begrænset spilletid igen til næste sæson. Så ville det være bedre at leje ham ud til Valencia, en klub som jo er i spanien, og som normalvis spiller med om de sjovere pladser i tabellen. Det ville helt sikkert være med til at udvikle Bojan som spiller, og så kan Barca jo altid kalde ham tilbage fra lån når de mener han kan få mere spilletid. Samtidig får vi en klassespiller i Villa, en mand der er garant for mål.

Mes Que Un Club

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Rocco skrev:Jeg har læst mig frem til at Bojan skulle være nøglen til Barca's køb af Villa. Altså at Valencia vil have Bojan i et år på en låneaftale (samt Caceres), for at vi kan få lov til at købe Villa.
Syntes nu egentlig det er en meget god deal. Ligemeget hvad så går Barca for at hente en ny angriber, så Bojan vil få begrænset spilletid igen til næste sæson. Så ville det være bedre at leje ham ud til Valencia, en klub som jo er i spanien, og som normalvis spiller med om de sjovere pladser i tabellen. Det ville helt sikkert være med til at udvikle Bojan som spiller, og så kan Barca jo altid kalde ham tilbage fra lån når de mener han kan få mere spilletid. Samtidig får vi en klassespiller i Villa, en mand der er garant for mål.
Ja.. Men hvis vi sælger Eto'o og låner Bojan ud, hvem skal så spille hvis Villa bliver skadet? Henry kan spille pladsen, men hvem skal så spille på Henrys plads? Ja, så kan man rykke iniesta op osv. osv. Men det bliver noget bøvl i længden. Hvis vi skal låne Bojan ud, så kræver det at vi også køber, efter min mening, Ribery.

Ribery/Henry---Villa/Henry---Messi

Så kan Villa, Ribery, og Henry lave noget rotationsværk, som Pep også har vist at han er glad for at gøre.. Så der vil stadigvæk være masser af spilletid til alle, plus at vi også skal spille en masse kampe. Mener det er den bedste løsning hvis vi sælger Eto'o og køber Villa, og låner Bojan ud.

Rocco

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Rocco »

Altså hvis vi sælger Eto'o, så syntes jeg bestemt at man skal satse på Bojan som 2. valg. Men det kræver nok også at man byder lidt ekstra på Villa, hvis Bojan ikke bliver inkluderet i buddet. Ellers kunne man håbe at Valencia ville acceptere et bud med Hleb på lån, i stedet for Bojan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 116 gæster