Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Kvoller »

Det ville næsten være typisk Barca at leje ham ud et par sæsoner for til sidst at lade ham gå gratis eller annullere hans kontrakt. Jeg er enig med Bager, at det er latterligt at leje en 26-årig ud, i stedet for at sælge ham. I det mindste kan man få nogle penge for ham, og muligvis mere end hvad vi har givet for ham. Jeg håber mere på et salg end en lejeaftale.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tottenham have made contact over Afellay loan. Liverpool, Arsenal and Newwcastle also interested. Barcelona could ask 5M. [metro]
Det var satme ikke mange penge..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Daluigi »

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der sker med Ibi! Manden har spandevis af potentiale, og hvis man ikke kan finde plads til ham, så burde man nemt kunne sælge ham for 10+ mill !
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Drake »

Jeg synes at Tito havde sagt at han var med i han planer, men hvorfor spiller Tello så i stedet for :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af fidanho »

Forstår virkelig ikke at man ikke satser på Ibi. Tito tager f.eks. B-holdspillere (S.Roberto & Tello) med på bænken i stedet for ham. Så sælg da manden noget før, og la' vær med at sige, at han er med i planerne i sæsonoptakten. Synd for Ibi..
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have agreements with Tottenham, Liverpool, and Schalke on a loan of Ibrahim Afellay (26). Player will make the final choice. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Afellay has asked the club not to travel to Madrid tomorrow. Permission has been granted. Loan deal would be close. #fcblive

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Afellay met with Vilanova today and asked him not to travel to Madrid so he can make a decision on his future #fcblive

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

fidanho skrev:Forstår virkelig ikke at man ikke satser på Ibi. Tito tager f.eks. B-holdspillere (S.Roberto & Tello) med på bænken i stedet for ham. Så sælg da manden noget før, og la' vær med at sige, at han er med i planerne i sæsonoptakten. Synd for Ibi..
Helt enig. Hvorfor vil man sælge ham med begrundelsen af at hans tid i Barcelona er blevet besværliggjort af en skade på syv måneder? Jamen, manden er vel klar nu? Manden har været klar i tre måneder. Hvordan kan hans skade have noget at sige nu? Hvis han har fået permanent fysisk nedsættelse - hvilket INTET tyder på ud fra hans spil at bedømme - så bliver han jo ikke bedre af at blive lejet ud.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.totalbarca.com/2012/news/afe ... to-madrid/

Han har fået lov til at blive hjemme og rejser ikke med holdet. Han bliver Spurs eller Liverpool spiller meget snart, tror jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Quaresma »

Jeg begriber simpelthen ikke at spillere som Tello og Cuenca, bliver foretrukket fremfor Afellay. Bevares, de er spændende talenter, men Afellay har altså præsteret kontinuerligt på topniveau de seneste mange, mange år.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Heldt (sports director Schalke): "Afellay loan? Details left, but talks are well-advanced. There will be a buy option of less than 10M."
Tw Huntelaar (Schalke): "I want to welcome Ibrahim Afellay at #S04.!! Tomorrow training at 16.00.. Don't forget ;)" [@kj_huntelaar] #fcblive
Jeg synes ikke det er en god beslutning at sælge/låne ham ud. Jeg mener han på nuværende tidpsunkt kan tilføje mere til vores spil, end Tello f.eks. Tello er en god løber, og så laver han forudsigelige driblinger, hans afslutninger er ikke altid i top, her mener jeg Ibi har flere facetter i sit spil. Han kan gå indenom sin modspiller og udenom, han er god med begge ben, og så kan han sparke udefra plus han er en rigtig god afslutter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg mener også det er en skidt disposition, at lade Afellay gå - og af alt, så på en lejeaftale.

Vores to nyindkøb - Jordi Alba og Alex Song - skal såmænd nok vise sig som kloge dispositioner; men min samlede vurdering af klubbens ageren i sommerpausen bliver altså noget middelmådig, dels når vi lader en frisk og formentlig motiveret Afellay rejse, dels hvis (når) det viser sig, at vi har lavet en alvorlig fejldisposition ved ikke at forstærke bagkæden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique skrev:Jeg mener også det er en skidt disposition, at lade Afellay gå - og af alt, så på en lejeaftale.

Vores to nyindkøb - Jordi Alba og Alex Song - skal såmænd nok vise sig som kloge dispositioner; men min samlede vurdering af klubbens ageren i sommerpausen bliver altså noget middelmådig, dels når vi lader en frisk og formentlig motiveret Afellay rejse, dels hvis (når) det viser sig, at vi har lavet en alvorlig fejldisposition ved ikke at forstærke bagkæden.
Ja jeg er enig, det er nogle mærkelige dispositioner synes jeg. Jeg håber jeg tager fejl, men det er virkelig underligt at vi ikke har købt en forstærkning til forsvaret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Ponte »

Forstår det heller ikke rigtig... men Ibi er nu på en lejeatale i Schalke... :sad:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster