Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff
Jansen (agent Afellay): "Transfer of Afellay is totally excluded? This is of course the world of football, but it is highly unlikely." [vi]
barcastuff ‏@barcastuff
Jansen (agent Afellay): "Leaving Barça is not an option now. Ibrahim feels good at Barça and he's playing. There's no reason to leave." [vi]
barcastuff ‏@barcastuff
Jansen (agent Afellay): "Exit rumours? I wouldn't take those reports too serious. Clubs are interested but it has always been like that."
Visca el Barca

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Elbarca »

Det irriterer mig Afellay 9 ud af 10 gange spiller bolden bagud. Det er som om han ikke tør spille den fremad. Til EM spillede han mere fremad banen og virkede som en offensiv spiller. Hos os er han mest en boldflytter. I wonder why

BarçaDK

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af BarçaDK »

Elbarca skrev:Det irriterer mig Afellay 9 ud af 10 gange spiller bolden bagud. Det er som om han ikke tør spille den fremad. Til EM spillede han mere fremad banen og virkede som en offensiv spiller. Hos os er han mest en boldflytter. I wonder why
Sært, det har jeg overhovedet ikke tænkt over. Jeg har dog kun set ham mod Raja Club, der var han da fint offensivt indstillet, flot assist til Messi med en stikning bl.a.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Drake »

Elbarca skrev:Det irriterer mig Afellay 9 ud af 10 gange spiller bolden bagud. Det er som om han ikke tør spille den fremad. Til EM spillede han mere fremad banen og virkede som en offensiv spiller. Hos os er han mest en boldflytter. I wonder why
Ja det har jeg lagt mærke til, han virker lidt nervøs når spiller for os :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af abx »

Det er klart et af de problemer jeg ser med affe. Han spiller det sikre og ikkf særlig værdifulde kort. Han tør ikk tag turen selv. Måske kombination for frygt for at skyde selv fordi det er uskikke på
Holdet, og at miste/brænde når man "som andre på holdet" nøjes med at lede efter afleveringen.

Manglende selvtillid er et sort hul - særligt når man spiller i barca. Vi så det med ibra, villa, affe og til dels alexis
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

abx skrev:Vi så det med ibra, villa, affe og til dels alexis
Jeg har nu aldrig set det som noget gennemgående træk hos hverken Villa eller Alexis. Selv da Villa bare overhovedet ikke kunne score, fortsatte han jo med at prøve og hjalp stadig holdet på en helt masse andre kanter og leder. Alexis kan jeg overhovedet ikke nikke genkendende til. I den forgangne sæson har han da sprudlet af selvtillid. Han vil være med, have bolden og lave flotte og frække ting med den, og taber han den skal han fandengalemig nok få den igen, om så han skal løbe ned i den anden ende af banen. Selvtillid tror jeg overhovedet ikke at Alexis mangler.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Elbarca »

Jeg er lidt nervøs for at de øvrige angribere bevidst eller ubevidst tænker at de kun kan dumme sig og at de lige så godt kan søge Messi. Måske sat lidt på spidsen men det har været en tendens forrige sæson at gennembrudene ikke så ofte kommer uden Messi er med i opspillet.

Jeg mener dog ikke villa og alexis lider af affelays syndrom, da de begge prøver. At de ikke sættes lige så meget i scene som de bør er en anden snak.

Hvis affelay skal have succes hos os må han komme ud af skabet og forsøge sig lidt. Det kan ikke være rigtig at uritinerede Tello og cuenca viser mere tro på egne evner. Affe har et større talent end de to men mangler vist noget psyke.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:
abx skrev:Vi så det med ibra, villa, affe og til dels alexis
Jeg har nu aldrig set det som noget gennemgående træk hos hverken Villa eller Alexis. Selv da Villa bare overhovedet ikke kunne score, fortsatte han jo med at prøve og hjalp stadig holdet på en helt masse andre kanter og leder. Alexis kan jeg overhovedet ikke nikke genkendende til. I den forgangne sæson har han da sprudlet af selvtillid. Han vil være med, have bolden og lave flotte og frække ting med den, og taber han den skal han fandengalemig nok få den igen, om så han skal løbe ned i den anden ende af banen. Selvtillid tror jeg overhovedet ikke at Alexis mangler.
Jeg er ikke enig i det med Alexis, det kan godt være at han vil have bolden, lave flotte og frække ting (nogle gange)
Men der er jo slet ikke den sammen Alexis man så i Udinese, han udfordre jo næsten aldrig, og hvis han så endelig gør, så lykkes det ikke så tit :roll: :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Heartbreaker »

Klasse mål. Tak for gif
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så lidt du. ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Spalletti (coach Zenit): "We're holding talks with Nani, Hulk and three other players. If you want one more name: Afellay." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

Yeees yes ... og jeg forhandler i øvrigt med Rooney.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jansen (agent Afellay): "He'll probably leave on loan. Talks are ongoing with several clubs. There's concrete interest from England." [nos]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Hvis de udtalelser holder vand, så synes jeg det er tåbeligt at leje en 26-årig spiller ud. Man skal sgu finde ud af om man satser på manden eller ej. Hvis ja, så behold ham, giv ham spilletid, kør ham ind på holdet. Hvis ikke, så sælg ham til højestbydende. Hvad er idéen i at leje ham ud? Vil man have ham igen senere? Når han er modnet? Manden er 26 år. Han topper nu her ffs.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster