Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg tror han ryger og et eller andet sted, så kan jeg godt forstå ham- vi har som altid fejlet en millard gange på transfermarkedet, ligger bag Madrid og tiltider virker infrastrukturen patetisk og barnlig, udover det har man ikke haft en stabil træner siden pep. Tænker også at det må virke frustrerende på en spiller

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus. Jeg har savnet dine DOOM-indlæg Mkj 77. Tak for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Men hvis kan skulle skifte, så er vi rimelig fucked, for jeg kan kun se Hazard, Alexis og Dembele som afløser for ham, selv om de ikke er på samme niveau. Hazard tror jeg ikke vi kan få, og Dembele når nok at ryge til city eller så noget inden. Så er der "kun" Alexis som vil være 29 år til December, så der er ikke meget fremtid i ham.

Dybala ville jeg rigtigt gerne have, men ikke til venstrekanten, der vil det være bedre til højre eller som angriber.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Mbappe kunne også være en mulighed selvom han oftest spiller helt fremme. Han tager dog tit sit udgangspunkt på kanten.

Alle ville dog være risikable og en nedgradering.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:
zqa skrev:Skal vi lige vente med at svine alt og alle til vi rent faktisk ved noget som helst? ;)
Han har rigeligt med mulighed for at stoppe denne snak, og alligevel har han kun postet et billede af og tre stories på instagram, hvor han har brugt en smiley, der tænker. Han er en douchebag uden lige.
Hold da op.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Som professor i regnskab kan jeg (desværre, desværre) bekræfte Storkens indlæg vedrørende FPP. Regnskabsteknisk behandles købesummen (kontrakten) oftest som et immaterielt anlægsaktiv, der afskrives over aktivets forventede levetid. Løber kontrakten over 5 år afskrives med 20% om året dvs. der indregnes en omkostning i resultatopgørelsen på ca. 320 mio. kr. (1,6 mia. kr./5) årligt, uafhængigt af hvornår beløbet på de 1,6 mia. kr. rent faktisk betales (betalingen belaster naturligvis likviditeten men ikke resultatopgørelsen). Det giver god mening i den forstand, at Ney (som vi omtaler her) må forventes at generere indtægter til PSG over de kommende 5 år. Dermed matches indtægter og omkostninger. PSG kan derfor formodentligt godt købe Ney og stadig overholde FPP - ellers finder de vel en vej ud. Der findes, tro det eller ej, også kreative revisorer...

På baggrund af ovenstående frygter jeg, den evige optimist, følgende: Vi gik efter Verratti, men sælger i stedet Ney til PSG og får Paulinho. What’s not to like :devil: .

Pengene i fodbold er efterhånden blevet så store, så alene de astronomiske beløb til PL klubberne, PSG m.fl. på et eller andet tidspunkt må betyde, at sådanne klubber kommer til at dominere i Europa. Svaret? Vi bør satse i endnu højere grad på La Masia. Det har vi kunnet før.

Alt dette gør mig dog bare til en endnu stærkere Barca fan, men jeg frygter ærligt talt lidt for fremtiden og kan næsten ikke bære at være vidne til en stor Real dominans. Tre CL titler til Real i træk, nej tak.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Neymar has agreed terms with PSG and the transfer is almost completed, he’ll pay his clause.
See you later.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor kommer det fra?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Bartomeu går ud og kommenterer Verrattis situation. Hvilken arrogance! Og lidt pilligt, når man ikke har de samme midler som PSG eller de engelske klubben.

Kunne det taenkes at en af grundene til Verratti bliver, er netop det faktum at ledelsen i PSG måske har fortalt ham om Ney transfer?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Nu snakkes der om, at Dybala har en Barca klausul i sin kontrakt. Ifoelge El mundo kan vi koebe ham för 110-120 Mio euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Nu snakkes der om, at Dybala har en Barca klausul i sin kontrakt. Ifoelge El mundo kan vi koebe ham för 110-120 Mio euro.
Men vi mangler stadigvæk en venstre kant? Dybala har aldrig spillet venstre kant, Messi har kun spillet HW, 10'eren eller falsk 9'er. Dybala er hængende eller højre kant. Det vil være hul i hovedet at smaske så mange penge afsted på en spiller, der ikke har spilelt den position.

Man skal købe en spiller, der passer profilen og har vist sin værdi på den position. En som Hazard f.eks. Han er kun to år ældre, men han har i flere omgange vist, hvor hjernedød god han er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kan jo ikke købe hazard... De store spillere i topklubberne bliver ikke solgt med mindre noget går i stykker (forholdet mellem dem og klubben, strejke osv).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Hvis vi ikke kan få Hazard, Alexis eller Dembele som afløser for Neymar, så vil jeg hellere end gerne have Dybala, men så skal vi nok lave systemet om til denne, men ved bare ikke hvor godt den vil fungere. For jeg ser ikke Dybala spille på venstrekanten når han er venstrebenet.

------------Ter Stegen----------
Semedo--Pique--Umtiti--Alba
----------------Bussi-------------
--------Rakitic-----Iniesta-----
----------------Messi------------
---------Dybala---Suarez------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Havde egentligt besluttet mig for ikke at kommentere på alt det her transfer gøgl, men der er sgu læææææænge til La Liga starter op igen.

Uagtet om Ney rejser eller ej, forstår jeg ikke, at han ikke prøver at skabe ro ved at melde klart ud - han kunne som minimum sige, at han er gået i tænkeboks. Selvfølgelig kan og skal han ikke kommentere på ethvert rygte, men det her har taget et omfang, så der bør skabes ro omkring forberedelserne til den nye sæson. Det vil også give Barca god tid til at finde en afløser. Hvis Ney virkelig 'vil' Barca må han da kunne indse, at han ikke bare kan lade som ingenting.

I min optik er Messi bare langt mere professionel. Der var for eksempel ikke alt muligt udenoms gøgl, da han skulle kontraktforlænge; selvom guderne skal vide, at ALLE store klubber gerne vil have ham på lønningslisten.

Jeg er helt enig i det, som nogen skriver. Ingen er over klubben, heller ikke Ney (eller Messi for den sags skyld). Hvis Ney går efter pengene, kræver at får sine venner på holdkortet eller noget helt tredje, så kan han ryge og rejse. Så vil han ikke Barca nok.

Visca el Barca!

Det bliver spændende med fortsættelsen. Hvis Ney bliver solgt håber jeg, at ledelsen stepper op og laver nogle fornuftige investeringer. Er det helt utænkeligt, at Ney ryger til PSG og Barca får Verratti i erstatning? Så vil et køb af endnu en topangriber (i stedet for Ney) måske gøre dette transfer vindue til en success...

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Er det ikke Brombi der får ret nu? Sælg Neymar [emoji16] Oh well. Køb Dybala og skift system. Fuck it. En glad Messi og vi slipper af med Neymar puta sr.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster