Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Neymar har stadig været for svingende til at jeg vil sige nej tak til 1.6 milliarder for ham. Hvis pengene bliver brugt rigtigt kommer vi forstærket ud af transfervinduet, det er jeg ikke i tvivl om. Messi er den eneste på holdet som jeg ikke ville skyde afsted for den slags penge.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Hvis vi havde haft Bayerns ledelse, så havde jeg ikke været så skeptisk omkring forvaltningen af 1,6 mia. Det er fandme mange penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

1.6 mia er jo ikke engang meget? Vi vil kunne købe et par talenter for de penge. Og så har Neymar heller ikke været mere svingende. Han har i de sidste tre sæsoner været minimum en top 5 spiller i verden.

Jeg kan slet ikke forstå hvordan man seriøst kan tro at dette kan ende positivt for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi er totalt fucked, hvis vi mister Neymar for sølle 1,6 milliarder. Vi får ikke Dembélé og Dybala for de penge, og selv hvis vi gjorde er de flere niveauer under Neymar.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Blaugrana92 skrev:Vi er totalt fucked, hvis vi mister Neymar for sølle 1,6 milliarder. Vi får ikke Dembélé og Dybala for de penge, og selv hvis vi gjorde er de flere niveauer under Neymar.
Jeg nægter at tro på at Dortmund ville takke nej til 800 millioner for Dembele og Juventus ligeledes for Dybala. Nok er markedet absurd i øjeblikket, men Juventus har lige sluppet verdens måske bedste forsvarspiller, Bonucci for små 300 millioner kroner, og så til en rival. Der bliver stadig lavet masser af gode handler derude, på trods af de engelske holds høje indkøbspriser for middelmådige spillere.
Barca fan siden 1986.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

batistuta skrev:
Blaugrana92 skrev:Vi er totalt fucked, hvis vi mister Neymar for sølle 1,6 milliarder. Vi får ikke Dembélé og Dybala for de penge, og selv hvis vi gjorde er de flere niveauer under Neymar.
Jeg nægter at tro på at Dortmund ville takke nej til 800 millioner for Dembele og Juventus ligeledes for Dybala. Nok er markedet absurd i øjeblikket, men Juventus har lige sluppet verdens måske bedste forsvarspiller, Bonucci for små 300 millioner kroner, og så til en rival. Der bliver stadig lavet masser af gode handler derude, på trods af de engelske holds høje indkøbspriser for middelmådige spillere.
Hvorfor? Juventus har ikke brug for penge lige nu, og Dybala er muligvis den mest attraktive, unge angriber på hele markedet. Når de ved at vi lige har indkasseret halvanden milliard på et salg, hvorfor i alverden skulle de så ikke kræve minimum en milliard for en spiller, som vi længe har udvist interesse for og i den situation, ville være direkte desperat for at lande? 800 millioner ville ikke være nok for Dybala.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Et tab af Neymar ville være kæmpe, men han kan erstattes, måske ikke lige med det samme, men på sigt. 220 mio. euro plus 50-70, ville dække for to kompetente afløsere. Man kan jo intet stille op, hvis Neymar vil videre, men lige nu skal man forholde sig rolig.

Det skal siges, at jeg helst så Neymar blive.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Rumours linking Neymar to a sensational move to Paris Saint-Germain are ‘revenge’ for Barcelona’s pursuit of Marco Verratti, believes Joan Gaspart.

The former Barca president made the comments on Wednesday as speculation over the 25-year-old’s future intensified with the Parisians reportedly confident of triggering his €222m release clause.

"Neymar won't leave Barca," Gaspart told RAC1.

"What's happening is that PSG are retaliating because they're annoyed by a move to sign their player [Verratti]. They're trying to make a mess of Neymar's situation.

"I hope that Neymar clears up that he's not going soon. says that he's delighted to be at Barcelona and that the rumours have no foundations.

"As a Barca fan and someone involved in the world of football, so as someone who knows how this works, I think we will have Neymar at Barcelona for many more years.

“I'm convinced that we are witnessing destabilising tactics from PSG."

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Blaugrana92 skrev:
batistuta skrev:
Blaugrana92 skrev:Vi er totalt fucked, hvis vi mister Neymar for sølle 1,6 milliarder. Vi får ikke Dembélé og Dybala for de penge, og selv hvis vi gjorde er de flere niveauer under Neymar.
Jeg nægter at tro på at Dortmund ville takke nej til 800 millioner for Dembele og Juventus ligeledes for Dybala. Nok er markedet absurd i øjeblikket, men Juventus har lige sluppet verdens måske bedste forsvarspiller, Bonucci for små 300 millioner kroner, og så til en rival. Der bliver stadig lavet masser af gode handler derude, på trods af de engelske holds høje indkøbspriser for middelmådige spillere.
Hvorfor? Juventus har ikke brug for penge lige nu, og Dybala er muligvis den mest attraktive, unge angriber på hele markedet. Når de ved at vi lige har indkasseret halvanden milliard på et salg, hvorfor i alverden skulle de så ikke kræve minimum en milliard for en spiller, som vi længe har udvist interesse for og i den situation, ville være direkte desperat for at lande? 800 millioner ville ikke være nok for Dybala.
Men samtidig har Dybala heller ikke vist noget som skulle gøre ham dyrere end en Pogba. Og Pogba var en større stjerne på holdet end Dybala er det pt. Det kommer jo udelukkende an på om de mener det er en god forretning eller ej at sælge. Dybala er ikke det absolutte alternativ.
Barca fan siden 1986.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Et tab af Neymar ville være kæmpe, men han kan erstattes, måske ikke lige med det samme, men på sigt. 220 mio. euro plus 50-70, ville dække for to kompetente afløsere. Man kan jo intet stille op, hvis Neymar vil videre, men lige nu skal man forholde sig rolig.

Det skal siges, at jeg helst så Neymar blive.
Hvis vi går tilbage til rendyrket tiki-taka, så får Neymar problemer igen. Han var ikke særlig effen i det system, og blev markant bedre i Luis Enriques'

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Breaking | PSG Sporting Director Antero Henrique scheduled to meet Neymar's father to discuss a contract, according to @teemus
Så tag da den million om dagen, pengegriske familie
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Et tab af Neymar ville være kæmpe, men han kan erstattes, måske ikke lige med det samme, men på sigt. 220 mio. euro plus 50-70, ville dække for to kompetente afløsere. Man kan jo intet stille op, hvis Neymar vil videre, men lige nu skal man forholde sig rolig.

Det skal siges, at jeg helst så Neymar blive.
Hvis vi går tilbage til rendyrket tiki-taka, så får Neymar problemer igen. Han var ikke særlig effen i det system, og blev markant bedre i Luis Enriques'
Jeg har sådan helt ærligt svært ved at se sammenhængen mellem det, du skriver her og mit indlæg. Håber ikke, du tager mit svar, som noget negativt eller noget i den dur, men som sagt, så har jeg svært ved at se sammenhængen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

https://twitter.com/Zizouology

Alle disse tweets er sgu bekymrende. Jeg begynder at tro på, at der faktisk er meget mere omkring det.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »



Nu melder Rac1 også at forhandlingerne er fremskredne..

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Det er jo fucking absurd det her. Det gør mig arrig. 220 mill. er gode penge, men vores ledelse kan ikke forvalte dem, og hvad så efter? Tror egentlig at Messi og Suarez' samarbejde forbliver lige så godt. Altså, de har lige været på ferie sammen. Men Neymar.. Neymar, Neymar, Neymar. PSG? Qatar penge, 1 mill. om dagen, og Frankrig? Are you mental? Ja, de har Alves, men alligevel? Det kan sgu godt være, at du vil være verdens bedste, men, men, men.. Er sgu bange for, at han bliver endnu en afbrændt Brasilianer så. Skal nok æde mine ord råt hvis han bliver og dominerer i 17/18, men indtil videre siger jeg dette; Paris, store penge & Neymar er jeg bange for ender skidt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster