Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Stop med det der. Det er et naivt håb! Han er ikke god nok, tydeligvis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Men kan du ikke se at det er underligt at han ikke fik chancen før vi vitterligt ikke havde andre muligheder end bartra? Og at det ligeledes er underligt at dette ser ud til at fortsætte under LE?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Men kan du ikke se at det er underligt at han ikke fik chancen før vi vitterligt ikke havde andre muligheder end bartra? Og at det ligeledes er underligt at dette ser ud til at fortsætte under LE?

Som det er nu, nej. Men hvis det er tilfældet når vi kommer til november-december måned, så ja.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Men kan du ikke se at det er underligt at han ikke fik chancen før vi vitterligt ikke havde andre muligheder end bartra? Og at det ligeledes er underligt at dette ser ud til at fortsætte under LE?
Personligt er jeg egentlig fløjtende ligeglad med, hvilke omstændigheder han fik sin chance under. Det der tæller for mig, er hvorvidt han leverede eller ej.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Men kan du ikke se at det er underligt at han ikke fik chancen før vi vitterligt ikke havde andre muligheder end bartra? Og at det ligeledes er underligt at dette ser ud til at fortsætte under LE?
Personligt er jeg egentlig fløjtende ligeglad med, hvilke omstændigheder han fik sin chance under. Det der tæller for mig, er hvorvidt han leverede eller ej.

Hvilket er det vigtigste. Han leverede, så sent som i den første kamp, spillede han glimrende. Nu var der snak om, at han blev straffet (sammen med en masse andre) i den seneste kamp, for at bryde de interne regler, så det kan være derfor at Masch endnu engang blev foretrukket.

Hos mig er han et kæmpe talent, en mand der har vist gang på gang, at han har niveauet til Barca. Lad os se, om situationen er den samme til december, hvis den er, skal han skifte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg husker i øvrigt hans debut, mod Atlético, hvor han blev skiftet ind på højrebacken, og nåede at demonstrere at han kunne, præcis hvad han i sidste sæson viste at han kan. Hurtig, teknisk dygtig, god til at bryde og læse spillet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Med andre ord har Bartra ikke fået bare i nærheden af ligeså meget snor som Bojan fik. Det er ikke engang tæt på. Bartra har stort set ikke fået chancen
Det er der nok en grund til, han ikke har. Han er snart 24 år, og har stadig ikke rigtig fået vist den tillid, han burde have fået, hvis altså han havde et lysende talent. Det er jo ikke fordi, vi har haft et storslået forsvar, der har kunnet forklare, hvorfor der ikke har været plads til ham.
Visca El Barca skrev:Stop med det der. Det er et naivt håb! Han er ikke god nok, tydeligvis.
schhhh

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Jesni skrev:
Visca El Barca skrev:Stop med det der. Det er et naivt håb! Han er ikke god nok, tydeligvis.
schhhh
[/quote]

Missekat! I like!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Bartra: “Playing as RB? It's a position I like. I played there in my youth teams, and once under Enrique. If necessary, I can play there.”
GØR DET!!! Bartra, Masche, Mathieu, Alba. Så kan Alba rykke frem ligeså meget han vil mens vi kan køre med et fremragende 3 mandsforsvar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8383
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Man bør snart vise knægten mere tillid, han fortjener det..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Lopezzz »

Men han skal først score en celebrity ligesom Pikken får at have en stamplads på holdet.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Jep det er derfor at Pique er startet på bænken i de sidste kampe mens Bartra har spillet! Eller noget...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

In 9 games (700 minutes) with Barcelona so far this season, centre back Marc Bartra didn't make any foul #fcblive [via @carles_domenech]
Han burde være fast mand. Han har potentialet til at blive en ledende figur i klubben, en man kan bygge forsvaret omkring.

Vi har set, hvor farligt det er, når vores forsvarsspillere begår frispark. Jeg synes Bartra viser overskud og taktisk forståelse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8383
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Kunne det være en ide at smide ham ud på højrefløjen i stedet for Alves?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af zqa »

Nej.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 101 gæster