Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Jeg er enig med Nyhuus, hvis vi henter Cesc og spiller en 3-mands midtbane med de 3 "nye" små (-red. Deco), så laver vi jo en Madrid-brøler a la dengang de solgte Makélélé.
El Señor de las Tartas

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Cecs's seneste udtalelse ligner en intern transfer request. Spændende. Jeg tror en hel del herinde undervurderer Fabregas' potentielle betydning for FC Barcelona i fremtiden.

I mine øjne er han afgjort PL's bedste spiller sammen med Drogba og Torres.
Hvor er Rooney og Lampard f.eks? De to har været helt fantastiske i denne sæson, hvorimod Torres har nærmest voldtaget Liverpools fysioterapeuts bænk? En anelse useriøst. Ja, så er der også Gerrard.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Cecs's seneste udtalelse ligner en intern transfer request. Spændende. Jeg tror en hel del herinde undervurderer Fabregas' potentielle betydning for FC Barcelona i fremtiden.

I mine øjne er han afgjort PL's bedste spiller sammen med Drogba og Torres.
Hvor er Rooney og Lampard f.eks? De to har været helt fantastiske i denne sæson, hvorimod Torres har nærmest voldtaget Liverpools fysioterapeuts bænk? En anelse useriøst. Ja, så er der også Gerrard.
Når Torres er inde, så er han den bedste angriber i PL, no doubt.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Cecs's seneste udtalelse ligner en intern transfer request. Spændende. Jeg tror en hel del herinde undervurderer Fabregas' potentielle betydning for FC Barcelona i fremtiden.

I mine øjne er han afgjort PL's bedste spiller sammen med Drogba og Torres.
Hvor er Rooney og Lampard f.eks? De to har været helt fantastiske i denne sæson, hvorimod Torres har nærmest voldtaget Liverpools fysioterapeuts bænk? En anelse useriøst. Ja, så er der også Gerrard.
Når Torres er inde, så er han den bedste angriber i PL, no doubt.
Jeg synes, at Drogba er lige en millmeter foran Rooney og Torres. Drogba har scoret mod alle topholdene i år i PL (Han har misset endda en del kampe på skader og Afrian Nations Cup), og han har ligeså afgjort mange topkampe for Chelsea. Men nu skrev Rivaldo10, at Drogba, Cesc og Torres er PLs bedste spiller. Jeg synes, at en spiller som Gerrard pånær denne sæson har været helt vildt fantastisk for Liverpool, og en som Lampard behøves jeg ikke at beskrive. Det var bare det, jeg synes ikke var helt rigtigt. Men hver sin mening :p
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Altså jeg synes vitterligt at Torres og Drogba samt Fabregas er PL's bedste spillere, hvis de er fit for fight.

Rooney kommer dog lige efter, ligeså Gerrard og Lampard når de er i form. Men der er ingen tvivl om at jeg allerhelst så Torres og Fabregas i Barca af de 5 der i alt er nævnt. Langt hellere end 32 årige Lampard, snart 30-årig Lampard og en Rooney jeg ikke mener passer ind i Barcas spil.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg mener Ronney er ligeså god som Drogba (mindst!). Han passer også meget bedre til Barca end Drogba gør faktisk! Han er fra Man Utd vant til at lægge højt pres, og han er også vat til positionsskift og de hurtige småpasninger. At mene han ikke passer til Barcas spillestil passer ganske enkelt ikke, synes jeg. Drogba er stor og stærk, men Rooney er så hurtigere og jeg mener han har et bedre blik for spillet end Drogba.

Nu skal jeg passe på med at det ikke bliver meget hypotetisk, men hvis Rooney ikke havde haft den skade mod Bayen, så havde han endt som P.Ls topscorer i år. Er Rooney f.eks fit for fight til VM, så har England en reel chance for at vinde VM. Men at sætte ham i forbindelse med Barca er urealistisk synes jeg, jeg kan ikke forestille mig at man Utd slipper ham, og desuden tror jeg han er glad for livet i Manchester. Jeg ved heller ikke hvordan vi skulle gøre plads til ham på holdet, uden et det går udover Bojan/Pedros chancer for førsteholds fodbold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvorfor snakke om Rooney når Torres er en mulighed (bedre IMO) og passer bedre til Barcas spil.

C. Ronaldo, Essien, Torres og Cesc er en af de få spillere som rent faktisk ville kunne forbedre os på papiret (altså sådan virkelig).

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Altså jeg synes vitterligt at Torres og Drogba samt Fabregas er PL's bedste spillere, hvis de er fit for fight.

Rooney kommer dog lige efter, ligeså Gerrard og Lampard når de er i form. Men der er ingen tvivl om at jeg allerhelst så Torres og Fabregas i Barca af de 5 der i alt er nævnt. Langt hellere end 32 årige Lampard, snart 30-årig Lampard og en Rooney jeg ikke mener passer ind i Barcas spil.
Så du vurderer PLs bedste spiller på, om de kunne passe Barcelona? What?

Man vurderer ud fra hvad de kan. Og om de passer den filosofi, man kører med. Det er jo bl.a. det, der er det store problem hos United i Berbatov. Manden er en dygtig fodboldspiller, men ham og United er som to nordpolsmagneter. De kan bare ikke sammen.

Og en anelse sjovt, at du nævner Lampard og Gerrards alder, når du helt glemmer Drogba, som er 32 år. Alder er jo bare et tal, så længe de præsterer. Bare kig på Ryan Giggs eller Paolo Maldini i sin tid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Læs hvad der står :)

Jeg skriver, at jeg synes Drogba, Torres og Fabregas er Pl's bedste spillere, hvis de er fit for fight. At jeg så LANGT hellere ser Torres og Fabregas (bla. fordi de passer perfekt ind og spaniere) synes jeg da på ingen måde er underligt.

Jeg tror 90 procent af alle fodboldklubber hellere ville have en 23 årig Fabregas (som jeg synes er bedre end både Lampard og Gerrard allerede nu) end 2 spillere der har 2-3 år tilbage på absolut topniveau (nøgternt set).

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Back to topic, i kan diskutere alt det der i EPL tråden !
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »



Forfærdelig musik, men videoen viser lidt af hans mange kvaliteter.

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er stadig mig en gåde, hvordan det kan være, at der endnu ikke er blevet lavet en video med alle hans mål fra den nyligt afsluttede sæson på tuben!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

rummenigge skrev:...

Lækker Cesc video (er der nogen som kan finde part II??):
http://www.youtube.com/watch?v=wBOaKTR6 ... re=related

P.s. Så skal det lige siges at Mourinhos ankomst til Madrid nok ikke vil gør Barcas bestræbelser mindre for at hente den fortabte søn. Det bliver det rene drama igen denne sommer.
@Rivaldo10 - Jeg har tidligere postet ovenstående video med alle hans lækkerier fra den forgangne sæson, jeg mener 50% af dem da dette kun er part I, hvis du kan finde part II så har vi et lækkert resume af hans bestræbelser 2009-2010.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

rummenigge skrev:
rummenigge skrev:...

Lækker Cesc video (er der nogen som kan finde part II??):
http://www.youtube.com/watch?v=wBOaKTR6 ... re=related

P.s. Så skal det lige siges at Mourinhos ankomst til Madrid nok ikke vil gør Barcas bestræbelser mindre for at hente den fortabte søn. Det bliver det rene drama igen denne sommer.
@Rivaldo10 - Jeg har tidligere postet ovenstående video med alle hans lækkerier fra den forgangne sæson, jeg mener 50% af dem da dette kun er part I, hvis du kan finde part II så har vi et lækkert resume af hans bestræbelser 2009-2010.
Ok, jeg tror at jeg fandt den:

Part I: http://www.youtube.com/watch?v=wBOaKTR6 ... re=related
Part II: http://www.youtube.com/watch#!v=HrN27W9 ... re=related

Han er fænomenal, enjoy!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Genialt. Mange tak. Søgte tidligere efter part II, men der var den åbenbart endnu ikke uploadet. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster