Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Skydefinten skrev:Små glæder i livet, men jeg nyder virkeligt, når det kikser for CR. Et dårligt menneske, måske :cool:



Fedt, for Pjanic og Dybala, at CR7 lige skal overtage frisparkene nu.
Det er så uendeligt patetisk, når både Pjanić og Dybala har langt bedre conversion rates på frispark.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Det stod vel som et krav i kontrakten:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Små glæder i livet, men jeg nyder virkeligt, når det kikser for CR. Et dårligt menneske, måske :cool:



Fedt, for Pjanic og Dybala, at CR7 lige skal overtage frisparkene nu.
Hvordan kan en professionel fodboldspiller 9 ud af 10 gange sparke direkte ind i muren? :eh:
Hans teknik er helt til grin. Han har ingen præcision eller noget
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:ZeBest viser atter format:
Den der blev CR noteret som en assist for... and I’m not kidding!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
JonasV skrev:ZeBest viser atter format:
Den der blev CR noteret som en assist for... and I’m not kidding!
Se hans reaktion efter målet. Han slår med armene fordi han ikke scorede i stedet for at juble med det samme og fejrer målet med sine medspillere.
Længe leve egoisme!
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
JonasV skrev:ZeBest viser atter format:
Den der blev CR noteret som en assist for... and I’m not kidding!
Se hans reaktion efter målet. Han slår med armene fordi han ikke scorede i stedet for at juble med det samme og fejrer målet med sine medspillere.
Længe leve egoisme!
Han har sgu en ulækker attitude på banen! :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Og alligevel får CR højeste score i kampen !?!

Faktisk havde han åbenbart 4 af 6 skud indenfor rammen, 3 key passes samt 2 driblinger!! Sjældent har jeg set ham have så gode stats:)

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Lol, manden har vundet bedste mål. Hvor var Bales? Jeg troede da, at 'den største scene' gjorde forskellen. Folk, og madridistas, har så travlt med at hylde ham for sine præstationer i 'de vigtige kampe', 'den store scene', også selvom han forsvinder i en god del af dem.. Når Bale så laver et pragtmål på den aller, allerstørste scene, så forbigås det. En finale hvor Ronaldos navn kun blev hørt grundet hans post game drama.

PR, PR, PR, the in name, mere PR og bias.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:Lol, manden har vundet bedste mål. Hvor var Bales? Jeg troede da, at 'den største scene' gjorde forskellen. Folk, og madridistas, har så travlt med at hylde ham for sine præstationer i 'de vigtige kampe', 'den store scene', også selvom han forsvinder i en god del af dem.. Når Bale så laver et pragtmål på den aller, allerstørste scene, så forbigås det. En finale hvor Ronaldos navn kun blev hørt grundet hans post game drama.

PR, PR, PR, the in name, mere PR og bias.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Fodbold er ikke mere som det har været. De blinde får nu lov til at stemme. Det lugter også mere og mere af fusk
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Tello skrev:Lol, manden har vundet bedste mål. Hvor var Bales? Jeg troede da, at 'den største scene' gjorde forskellen. Folk, og madridistas, har så travlt med at hylde ham for sine præstationer i 'de vigtige kampe', 'den store scene', også selvom han forsvinder i en god del af dem.. Når Bale så laver et pragtmål på den aller, allerstørste scene, så forbigås det. En finale hvor Ronaldos navn kun blev hørt grundet hans post game drama.

PR, PR, PR, the in name, mere PR og bias.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er mærkværdigt, at Bales mål ikke som minimum blev nomineret - er vi helt sikre på, at to fra det samme hold kan blive nomineret? Det virker fjollet, at de ikke skulle kunne det, men jeg har været inde og se samtlige af de nominerede mål, og der er mange af dem der alligevel ikke var i nærheden af Bales.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Ba sai luo na »

Synes jeg har læst et eller andet sted - at der kun måtte nomineres et mål fra den samme tunering til den endelige afstemning- og Der blev Ronaldos saksespark stemt ind foran Bales mål I CHL.

Jeg har dog ikke set nomineringerne så skal ikke kunne sige om det er tilfældet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Hans saksespark mål er mere værd end alle Messis mål i år. Det føles som om Messi skal score mindst 20 mål mere end Penaldo i hver turnering for at kunne følge med.

Meget trist men udfra denne kåring vi kan konstatere at Penaldo vinder BDO. Uefa er til grin
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Det er et eller andet sted ligegyldigt om der er regler for, at det er 2 spillere fra samme hold, eller hvordan og hvorledes. Ronaldos mål burde være slettet og erstattet af Bales. Vildt saksespark fra en vild distance, i en CHL finale. Ronaldos mål burde ikke være med, når Bales eksisterer. Alene Ronaldos adfærd efter finalen burde eksludere ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

Af årsager som jeg simpelthen ikke kan grave frem...så bliver Ronaldos bedrifter doublet op ift andre. Det kan man kort sagt konkludere.
Om det er al den sociale medier "look at me" fremtoning han står for, al promoveringen eller hvad det er?? Han har ihvertfald i optimal grad udnyttet, at folk i dag værdisætter egentlig klasse meget udfra eksponering. Tror en del havde været anderledes hvis vi pt skrev 2005!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Jeg kommer aldrig nogensinde til at forstår hvad alle de mennesker ser i ham?

Billede
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 100 gæster