Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Så skal vi have tryouts.. Personligt synes jeg at Lopezzz skal være træner..

Med SpillerSomMessi er en selvfølgelighed i angrebert qua hans navn.. Skydefinten vil også være selvskrevet qua hans navn :D

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Heartbreaker skrev:Og kassow. Giver en bajer i omklædningsrummet til den, som nakker ham først.

Ser mig selv i rollen som Pinto og kunne godt trække et rødt kort fra sidelinjen ved at sparke lidt til Kassow, for holdets skyld.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:Så skal vi have tryouts.. Personligt synes jeg at Lopezzz skal være træner..

Med SpillerSomMessi er en selvfølgelighed i angrebert qua hans navn.. Skydefinten vil også være selvskrevet qua hans navn :D
Great. Så kan jeg sidde på sidelinjen og pleje mit BMI med traditionelle tyrkiske retter... Og så ellers bare lave nogle drix, når jeg endelig kommer på banen. Fair warning, I skal ikke regne med, at jeg spiller bolden.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Emo står og griller på sidelinjen med bajere
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Emo står og griller på sidelinjen med bajere
Hokay, I can do that, så længe jeg ikke skal grille frugt og grønt til Dalle!
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Casillas er i buret for blaugrana fra næste sæson. I hørte det her først.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Casillas er i buret for blaugrana fra næste sæson. I hørte det her først.
Billede

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Ifølge Marca, ja ja lorte kilde, men eneste jeg har lagt mærke til som nævner en pris, og det er 20 millioner euro for Hummels, at det ville det kræve af Barca. Det kan jeg godt gå med til. Hellere det end at give 40-45 for Thiago.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg ville foreslå at bruge "forsvarspengene" på Boateng! Han er hurtig, stærk i luften, kropsstærk, rigtig god teknisk, rigtig god fremadrettet (noget som specielt Barca søger) og derudover virker han som en leder og en intelligent spiller. Jeg mener at der efter denne sæson kun er 2 år tilbage på hans kontrakt og han kan nok købes for ca 20M €. (Der var rygter om at Bayern var interesserede i Fontas, det kan måske sænke prisen en smule). Det er ikke noget 'stort galacticos køb' men stadig rigtig godt, en af de bedste muligheder hvis du spørger mig.

Derudover har vi stadigvæk Bartra som i min bog stadig ikke viser nogle seriøse svaghedstegn, en mand af fremtiden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Hvis jeg var sportsdirektør ville jeg blive fristet til at sælge Pique, man ville sikkert kunne få en god sjat penge for ham. Tror gerne Alex Ferguson vil have fingrene i ham. Hans kontrakt udløber om lidt over 2 år og ifølge transfermarkt ligger hans markedsværdi på omkring de 30-35€M

Man kunne fristes til at lave disse ændringer:

UD
Gerard Pique: 30M€
Cesc Fabregas: 30M€
Pedro: 10M€
David Villa: 10M€
Jonathan Dos Santos: 3M€
Isaac Cuenca: 3M€
Ibrahim Afellay: 5M€
Fontas: 2M€

= 93M€ + 50M€ = 143M€

IND
Sergi Roberto: 0€
Rafinfa: 0€
Deulofeu: 0€
Hummels: 25M€
Boateng: 25M€
Neymar: 40M€

= 53M€ tilbage i kassen

Det giver os denne trup:

-----------------------------------Valdes-----------------------------------
Alves/Montoya-----Puyol/Hummels/Masch-----Boateng/Bartra/Abidal----Alba/Adriano
----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------Busquets/Song-----------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
---------------Xavi/Thiago-------------------Iniesta/Roberto-------------------
----------------------------------------------------------------------------
Neymar/Deulofeu---------------------------------------------------Alexis/tello
--------------------------------Messi/Rafinha--------------------------------

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Lidt drastisk at saelge baade Cesc og Pique. Jeg mener ikke der er brug for at saelge nogen af dem. Boateng i Barca, den forstaar jeg heller ikke. Han er efter min mening ikke en saerlig god forsvarsspiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Hvis vi solgte alle dem og havde så mange penge, skulle vi da helt klart gå efter både Hummels og Thiago Silva.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Lidt drastisk at saelge baade Cesc og Pique. Jeg mener ikke der er brug for at saelge nogen af dem. Boateng i Barca, den forstaar jeg heller ikke. Han er efter min mening ikke en saerlig god forsvarsspiller.
Er Boateng ikke god? Helt ærligt hvor har du været de sidste års tid? Hvis man laver en cost/benefit-analyse på Pique of Cesc i Barca, så har de fandme heller ikke været specielt gode. De koster mere end de gavner.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg går ud fra du mener Jerome Boateng fra Bayern? Nej han er ikke god, ikke god nok til Barca og da slet ikke bedre end de folk vi allerede har i klubben. Hvad får dig til at tro, han er bedre end dem vi har? Teknisk er han på et lavere niveau end Pique/Masch, han har de samme problemer som Pique, nemlig manglende koncentrationsevne, han har det med at efterlade meget plads, er sårbar overfor bolde i dybden.

Cost/benefit analyse siger du? Jeg vil da meget gerne have at uddyber det lidt nærmere Brombz? Cesc der har lavet anden flest assist for os i La Liga (han er i hvert fald i top 3), hvordan er du kommet frem til, at han koster mere end han gavner. Det samme kan siges om Pique. Nu ved jeg at det er på mode i fodboldens verden, at man har en meget kort hukommelse, men den samme Pique blev rost til skyerne i sæsonstart, ja helt indtil Januar-februar måned, for hans gode og stabile præstationer.

Man behøver altså ikke at fyre et halvt hold, for at komme tilbage på sporet, det er min mening i hvert fald. Vores træner-team og den sportslig ledelse begik åbenlyse fejl sidste år, hvis de retter op på det, kan vi igen være med hvor det er sjovest. De skulle have købt mindst en CB sidste sommer, det ser ud til at det er gået op for dem nu. De skulle have købt en angriber der scorer mål, eller også have ændret Villas position, samt givet ham mere spilletid og tillid. Det ser ud til, at de ikke tror på det sidste, men de er klar til at købe en spiller, som skal være målscorer, udover Leo. De skulle have sat deres lid til de reserver vi har, mere end tilfældet var i denne sæson, ser også ud til at det er gået op for dem.

Retter de på disse fejl, samt Tito lærer lidt fra sine fejl, vi er skånet overfor livstruende sygdom, så skal vi nok være tilbage. Der snakkes jo som om, Barca er i frit fald og det hele er på katastrofe kurs, sådan er det trods alt ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Det er sgu let at lave assists på et hold hvor én spiller scorer 400 mål om året..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster