Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Har læst at Laporta har udtalt at han ikke vil give mere end ca. 30 mill euro for ham. Umiddelbart lyder den pris alt for lav imo, men hvis de kan trumfe den igennem så er den fair og fantastisk.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

30 millioner Euro vil være nærmest et røverkøb. Jeg tror dog stadig på, at de er parate til at give i nærheden af 40 millioner pund for ham, men heller ikke mere.

Txiki skulle ifølge FCB.dk have taget kontakt til Arsenal, og nu venter man på deres svar. de næste dage bliver spændende at se, hvor meget Arsenal stritter imod.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

40 mio pund burde også være den maksimale pris de burde være villige til at give.

Jeg tror dog det bliver meget svært at hente ham. Nuvel, han vil gerne til Barca, men hvem vil ikke det? Ledelsen mangler dog lige at overtale Arsenal til et salg, hvilket kan vise sig at være meget vanskeligt. Det er på mange måder en vanskeligere handel end C. Ronaldo til Franco CF, da Arsenal virkelig ingen andre spiller har, der på tilnærmelsesvis samme måde ville kunne erstatte ham på nogen måder.

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Sorry, det var 30 mill pund selvf. og ikke euro.

Men stadig en super god pris for ham.
Allez...

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Intet tyder på vi får ham, Arsenal kræver er gigantisk beløb - 87€, De så mega platte.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af abx »

Yep MD bekræfter at Arsenal har sat en pris der siger 87 Mill Euro, hahah!

Jamen det var så Cesc, lad os komme videre og fundet en def midtbane og en centerforsvar
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Er det ikke bare rygter? Hvis Fabregas har besluttet sig for at søge væk, så kan de ikke kræve så mange penge. Herudover er det jo ikke utænkeligt at Touré kan indgå i en eventuel handel.

Noget andet er hvorfor tilbyder man ikke Marquez til Arsenal? Det er jo vitterligt sådan en spiller de mangler. Hvis han får regelmæssig kamptræning får han sikkert finpudset sit spil og rettet sine fejl. Jeg tror det ville være en kanon signing for dem. Han kan jo spille bolden rundt nedefra defensiven som få centerforsvarer kan. Og så mangler de jo en god centerforsvarer.
Visca el Barca

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af abx »

Bager, det gik jo fint med Bayern og Ribery.

Ribery ville væk, men Bayern satten prisen helt op, og der kom ikke reelt bud på ham.

Det kan godt lade sig gøre, og specielt i arsenal, hvor Cesc er anfører, så tror man nok ikke at cesc vil brokke sig vitterlig meget.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Kan folk ikke linke kilder til deres udsagn om prisen? vil gerne læse det..

87 mill!? haha det er jo uhørt, hvordan tror i egentlig Cesc reagerer på den her affære? Jeg ville godt nok være rasende hvis jeg var spiller i en klub der sked højt og helligt på om gad arbejde der.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Kan du spansk? jeg havde det 3 år på gym, dog er jeg ikke skarp nok til at læse andet end tallene udfra det der.. men tak :)
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Kan du spansk? jeg havde det 3 år på gym, dog er jeg ikke skarp nok til at læse andet end tallene udfra det der.. men tak :)
Her kan du læse artiklens indhold, efter den har fået en tur gennem Googletranslate :P
Det er en omkamp med den forståelse, at klubben har talt med den spiller, før
Se Forfatter af 19 mål i år som "Gunner"
Forfatter af 19 mål i år som "Gunner"
Vis i dag, med katalanerne af »røde« til Madrid
I dag, hvor catalonierne af »røde« til Madrid
Luk
Forfatter af 19 mål i år som "Gunner"
Læs mere: Forfatter af 19 mål i år som "Gunner"

Kender Arsenal midtbanespiller Cesc har, der kan gøre det næste årti, hvis det fortsætter sin udvikling, så jeg tror værdsat som sådan. På 22, Fabregas er allerede føreren af historiske London klub og har netop lukket sin mest produktive sæson i punkt scorer med Gunners. Den spanske internationale har scoret 15 mål i Premier League 2009-2010, en i Cup og tre i Champions League. I alt 19 mål, snarere end alle sammen kyler midtbanespillere
Luk
I dag, hvor catalonierne af »røde« til Madrid
Læs mere: I dag, med katalanerne af »røde« til Madrid

Cesc Fabregas, stadig ved at komme fra sin skade højre ben fibula, og en mere til at ledsage forskuddet Barca i koncentrationen af udvælgelse, som vil begynde at forberede den næste World Championship begynder i morgen i byen Las Rozas Fodbold . Cesc, med Carles Puyol, Xavi Hernandez, Gerard Piqué, Sergio Busquets, Andres Iniesta og Victor Valdes, og i dag vil rejse til Madrid for at tilbringe natten og gjorde timer efter kommando af Vicente del Bosque. Pedro Rodriguez og David Villa culé fuldføre bredt repræsenteret, med otte spillere på »røde«.

Udvælgelsen vil spille to warm-up kampe mod Saudi Arabien i Innsbruck (29. maj) og Sydkorea (3. juni). Så den 8. juni i Murcia, vil spille deres sidste venskabskamp mod Polen, før de går til Sydafrika den 10.
Imanol Guillen - 2010/05/23 03:00

Bekræftet: Undertegnelsen af Cesc Fabregas fra Barca vil ikke blive let. Efter ansættelse officer og David Villa, midtbanespiller Arenys er blevet nummer ét mål syv gange for at styrke det personale, idet den udtrykkelige ønske teknikere. Tre uger inden valget til at bestemme navnet på den nye formand for den catalanske klub, ville Joan Laporta til at gå big hurtigt angivelse ankomst af spillerne mest eftersøgte af Barcelona, ifølge bekræfter alle meningsmålinger. Med Villa har opnået betaling på 40 millioner euro til Valencia. Med Cesc bliver meget mere kompliceret eller i det mindste at synes set de første spirende of the Emirates klub. Arsenal er blevet taget ned med en latterlig anmodning, absolut ud af markedet. Den Gunners kaptajnen bad for 70 million pounds, € 87.000.000!

Den økonomiske efterspørgsel efter deres knæk Arsenals mest eftertragtede kun kan forstås i det centrale af hævn i forhold til Fabregas Barca flytte. Holdet træner som Arsène Wenger, er, at doktrinen, fordi det forstår, at der fra Nou Camp har bygget bro sagen, og at den catalanske klub har været rettet direkte mod Fàbregas uden først at passere gennem kontorer Gunners. Da det er allerede en offentlig hemmelighed, at Cesc mener, at hans tid på London-klubben allerede er omfattet, og at hans moralske gæld til Wenger, hans mentor, er allerede mere end betalt, nu stadig at fastsætte prisen på sin produktion.

For de penge, endsige

Og Arsenal's første krav er at fjerne hikke. Disse 87.000.000 € órdago klingende 'Gunner', eller snarere den vejafgift utilnærmelig for Barca. Uden tvivl, er det catalanske klub ikke engang fjernt klar til at komme i disse mængder, som ville gøre Cesc undertegnelsen af anden dyreste operation i fodboldhistorien efter 96 millioner Real Madrid betalte enverano 2009 af sted Cristiano Ronaldo fra Manchester United.

Hans budskab i Port Aventura

Cesc ville nok foretrække at starte sæsonen vide hvordan denne historie ender, men tingene ændre sig meget eller ikke vil blive let, eller at Arsenal og Barca nå en aftale om overdragelse, før du kaster bolden i Sydafrika. De catalanske klub blandes omkring en indledende tilbud på 35 millioner euro til tilbagelevering af hans fortabte søn, men så vidt Arsenal er, at nu lyder en hoftestykke.

På et nyligt besøg i Port Aventura, Fabregas allerede taget skridt fremad, som han havde bedt klubben. Ingen tvivl mere spekulation eller tredje hold, bl.a. Real Madrid, der har tilbragt måneder drømmer om sin undertegnelse, sagde midtbanespilleren El Maresme "Hvis jeg forlader Arsenal, mit websted er klubben." "Jeg har aldrig skjult min drøm er at spille på Barca, men jeg ved ikke, hvornår det vil ske, fordi jeg har ikke travlt. Der er jeg meget godt, og har altid været meget tilfredse, og jeg er blevet behandlet med respekt spektakulære," sagde Cesc og derefter ikke at støde de Arsenal.

Med stor takt, og en lignende holdning til den, David Villa i Valencia, går Fabregas ikke have nogen på Arsenal han kan kritiseres for noget. Så Wenger ville tale med håbet om, at som fodbold mand ville forstå deres situation. Vidste han det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Har på fornemmelsen at Fabregas ikke kommer til Barca i år...

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

tja og hvad får arsenal ud af det jo en spiller der ønsker sig væk men er blevet tvunget til at være i klubben
ikke ligefrem noget lykkeligt ægteskab,mon ikke arsenal brænder sig selv i bagdelen med det her. :(

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Det bliver nogle lange og svære forhandlinger, men jeg er ret overbevist om at han ender i Barca. Han skulle eftersigende have gjort det 100 % klart overfor ledelsen og Wenger at han vil væk, efter at klubben havde givet ham nogle dage så han kunne tænke over det.

Han er jo anfører på holdet, derfor kan de kun sælge ham, når nu allesammen ved, at han vil væk. Hvis de beholder ham mod hans vilje, hvordan vil hans holdkammerater se på deres anfører, der helst vil spille et andet sted? Jeg kan slet ikke se pointen i at de beholder ham, og det gør det nok heller ikke, jeg tror de er klar over at de skal sælges ham.

Det bliver som sagt sindssyge hårde forhandlinger, Arsenal vil selvfølgelig kræve astronomisk beløb til at begynde med, men mon ikke vi får ham for et beløb, der er tæt på de 40 millioner pund.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster