Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Barcelona would ask around 25M for Chilean forward Alexis Sanchez (24). Juventus are interested but want a two-season loan. [tuttosport]
Hoooold nuuu oop.. Han bliver bedre og bedre for os!


@#23
Tello

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Brombi skrev:
Barcelona would ask around 25M for Chilean forward Alexis Sanchez (24). Juventus are interested but want a two-season loan. [tuttosport]
Hoooold nuuu oop.. Han bliver bedre og bedre for os!


@#23
Tello
Enig. Han viser hans potentiale i perioder. Mere selvtillid og stabilitet, så kommer resten af sig selv. Desuden skal vi ikke til at ud i flere udlåns aftaler, vi kan tabe en masse penge på.

Få nu bare skrevet Sanchez igen i stedet for Alexis på trøjen. Det må være den eneste logiske forklaring!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Ved ikke lige hvor jeg skal skrive det her henne, så det bliver bare her.

Min ønskeliste her til sommer:

1. En ny træner. Marcelo Bielsa eller Michael Laudrup. (Jupp Heynckes ;-) )

2. En forsvarsspiller. Thiago Silva, Chiellini, Kompany, Hummels eller Agger.

3. En målmand. :?: Valdes skal i hvert fald, spille sin kontrakt færdig, så den nye kan spilles stille og roligt ind.

3. En Wing/Angriber. Neymar eller Agüero.

4. Forlæng med Abi

5. Lad Deulofeu og Roberto blive på B-Holdet, men brug dem meget mere ind før.

6. Lej Bartra og Muniesa ud.

(7.) Byt Fàbregas ud med Wilshere ;-) Meget urealistisk, men kunne være nice!


Salg:

Villa, Song, Afellay, Dos Santos, Cuenca og Fontas (Bojan, kan ikke huske om han er lejet ud eller solgt)


Hvis vi ikke har råd til Neymar eller Agüero, så må vi vente til næste, også beholde Villa.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Ved ikke lige hvor jeg skal skrive det her henne, så det bliver bare her.

Min ønskeliste her til sommer:

1. En ny træner. Marcelo Bielsa eller Michael Laudrup. (Jupp Heynckes ;-) )

2. En forsvarsspiller. Thiago Silva, Chiellini, Kompany, Hummels eller Agger.

3. En målmand. :?: Valdes skal i hvert fald, spille sin kontrakt færdig, så den nye kan spilles stille og roligt ind.

3. En Wing/Angriber. Neymar eller Agüero.

4. Forlæng med Abi

5. Lad Deulofeu og Roberto blive på B-Holdet, men brug dem meget mere ind før.

6. Lej Bartra og Muniesa ud.

(7.) Byt Fàbregas ud med Wilshere ;-) Meget urealistisk, men kunne være nice!


Salg:

Villa, Song, Afellay, Dos Santos, Cuenca og Fontas (Bojan, kan ikke huske om han er lejet ud eller solgt)


Hvis vi ikke har råd til Neymar eller Agüero, så må vi vente til næste, også beholde Villa.
Er du seriøs med at bytte træneren ud? Er enig i at titos big game record er skidt men det er mandens første sæson. Og han vinder la liga!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Ved ikke lige hvor jeg skal skrive det her henne, så det bliver bare her.

Min ønskeliste her til sommer:

1. En ny træner. Marcelo Bielsa eller Michael Laudrup. (Jupp Heynckes ;-) )

2. En forsvarsspiller. Thiago Silva, Chiellini, Kompany, Hummels eller Agger.

3. En målmand. :?: Valdes skal i hvert fald, spille sin kontrakt færdig, så den nye kan spilles stille og roligt ind.

3. En Wing/Angriber. Neymar eller Agüero.

4. Forlæng med Abi

5. Lad Deulofeu og Roberto blive på B-Holdet, men brug dem meget mere ind før.

6. Lej Bartra og Muniesa ud.

(7.) Byt Fàbregas ud med Wilshere ;-) Meget urealistisk, men kunne være nice!


Salg:

Villa, Song, Afellay, Dos Santos, Cuenca og Fontas (Bojan, kan ikke huske om han er lejet ud eller solgt)


Hvis vi ikke har råd til Neymar eller Agüero, så må vi vente til næste, også beholde Villa.
Er du seriøs med at bytte træneren ud? Er enig i at titos big game record er skidt men det er mandens første sæson. Og han vinder la liga!
Rent taktisk er det gået meget tilbage siden Pep. At vi vinder ligaen er hovedsageligt spillernes fortjeneste. Man har kunne cruise sejren hjem i langt de fleste kampe. Men for fanden, manden er kræftsyg og hans tanker må forståeligt nok være andre steder. Er han overhovedet erklæret rask endnu? Jeg nægter at tro på at man kan give sig 100% for et hold som Barcelona, imens man er alvorligt syg. Det er sgu skide synd for ham og jeg håber snart at han bliver erklæret rask!

Når dette er sagt... så lader det til at trænerne har hvilet alt for meget på laurbærende. Man har jo intet gjort for løse de problemer man har haft (dødbolde, kontra etc.). Hvor ville jeg dog have ønsket at se Busquets og Song på midtbanen på samme tid i nogle af de svære udebaner. Hvorfor fanden ellers overhovedet købe Song, når man allerede havde en gardering for Busquets i form af Mascherano? Det har været en alt for passiv og anonym sæson fra træner-stabens side.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer: Ja jeg er seriøs med at bytte træneren ud.

Jeg er ikke enig at det er Tito der vinder Ligaen, det mener jeg "alene" er Messis fortjeneste. Tito har ikke bidraget med noget som helst, jo det eneste han har gjort godt, er købet af Alba.

Jeg mente/mener at Tito var/er det forkerte træner valg. Man kunne tydeligt se at vi havde brug for lid fornyelse og nyt inspiration, allerede i Peps sidste sæson, også vælger man at ansætte assistenttræneren, det er godt nok ikke særligt godt tænkt igennem!

Jeg gruer for næste sæson, hvis Tito fortsætter som cheftræner :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Men lige til det sidste ville vi alle have at Pep forsatte, dvs. vi alle ville have samme stil skulle blive ved. Det fik vi og med lidt tweaks ved at ansætte Tito.

Jeg kan ikke helt følge tanken om at man gerne ville have at Pep blev der, men man ikke ville have Tito som ny træner, det er jo samme fundament de to bygger på.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Culé »

Synes faktisk at Elkjær havde en god pointe i det der "extra studie" igår før kampen. Altså det her med at de spillere Barca køber udefra sjældent præsterer som de gjorde i den klub de kom fra.

Jeg kan bare nævne Henry, Ibrahimovic, Alexis de seneste år. Elkjær pointerede det her med at når spillere kommer til Barca bliver de "omskolet" til at spille Barca-stilen og det på den måde hindrer fx en spiller som Alexis i at spille på den måde han gjorde i Udinese med stor succes.

Med tanke på alle de mange penge vi samtidig smider efter den slags spillere synes jeg faktisk at man på det nærmeste skulle gå over til at spille med udelukkende egne spillere der har spillet Barca-stilen altid.

Jeg tænker derfor om man burde sælge både Villa og Alexis og så satse på Cuenca og Tello samt selvfølgelig Pedro og så måske håbe på at en Dongue eller Deulofeu så småt kunne være klar til førsteholdet til den kommende sæson. Ved godt at vi ville få et sindsygt ungt angreb men alligevel. Hvad tænker i?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Culé skrev:Synes faktisk at Elkjær havde en god pointe i det der "extra studie" igår før kampen. Altså det her med at de spillere Barca køber udefra sjældent præsterer som de gjorde i den klub de kom fra.

Jeg kan bare nævne Henry, Ibrahimovic, Alexis de seneste år. Elkjær pointerede det her med at når spillere kommer til Barca bliver de "omskolet" til at spille Barca-stilen og det på den måde hindrer fx en spiller som Alexis i at spille på den måde han gjorde i Udinese med stor succes.

Med tanke på alle de mange penge vi samtidig smider efter den slags spillere synes jeg faktisk at man på det nærmeste skulle gå over til at spille med udelukkende egne spillere der har spillet Barca-stilen altid.

Jeg tænker derfor om man burde sælge både Villa og Alexis og så satse på Cuenca og Tello samt selvfølgelig Pedro og så måske håbe på at en Dongue eller Deulofeu så småt kunne være klar til førsteholdet til den kommende sæson. Ved godt at vi ville få et sindsygt ungt angreb men alligevel. Hvad tænker i?
Henry havde en syg sæson i barca hvor vi vandt alt. Det samme havde villa. Alexis gjorde det også godt i første sæson og mener at han er begyndt at vise godt spil igen hvilket han også gjorde i går (han var en af de eneste der kunne være sin indsats bekendt). Cuenca har imo ingen fremtid i barca! Han mangler alt for meget i sit spil. Deulofeu har et talent men spørgsmålet er om han kan droppe sin stil som er lidt for ego og begynde at spille for holdet.

Jeg mener at vi skal supplere vores egne talenter med store spillere fra andre klubber. Synes det har virket godt de sidste år! Hvad mente elkjær at vi skulle gøre? sælge hele truppen og begynde at spille som real? eller bayern?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Culé »

Piquénbauer skrev:
Culé skrev:Synes faktisk at Elkjær havde en god pointe i det der "extra studie" igår før kampen. Altså det her med at de spillere Barca køber udefra sjældent præsterer som de gjorde i den klub de kom fra.

Jeg kan bare nævne Henry, Ibrahimovic, Alexis de seneste år. Elkjær pointerede det her med at når spillere kommer til Barca bliver de "omskolet" til at spille Barca-stilen og det på den måde hindrer fx en spiller som Alexis i at spille på den måde han gjorde i Udinese med stor succes.

Med tanke på alle de mange penge vi samtidig smider efter den slags spillere synes jeg faktisk at man på det nærmeste skulle gå over til at spille med udelukkende egne spillere der har spillet Barca-stilen altid.

Jeg tænker derfor om man burde sælge både Villa og Alexis og så satse på Cuenca og Tello samt selvfølgelig Pedro og så måske håbe på at en Dongue eller Deulofeu så småt kunne være klar til førsteholdet til den kommende sæson. Ved godt at vi ville få et sindsygt ungt angreb men alligevel. Hvad tænker i?
Henry havde en syg sæson i barca hvor vi vandt alt. Det samme havde villa. Alexis gjorde det også godt i første sæson og mener at han er begyndt at vise godt spil igen hvilket han også gjorde i går (han var en af de eneste der kunne være sin indsats bekendt). Cuenca har imo ingen fremtid i barca! Han mangler alt for meget i sit spil. Deulofeu har et talent men spørgsmålet er om han kan droppe sin stil som er lidt for ego og begynde at spille for holdet.

Jeg mener at vi skal supplere vores egne talenter med store spillere fra andre klubber. Synes det har virket godt de sidste år! Hvad mente elkjær at vi skulle gøre? sælge hele truppen og begynde at spille som real? eller bayern?
Nej, Elkjær mente bare at det var en skam at spillere som dem jeg nævner, ikke får lov til at spille "deres spil" når de kommer til Barca. Selvom de alle har haft gode perioder i Barca vil jeg stadig mene at man om alle 3 kan sige at de præsterede på et højere niveau end de gjorde/gør i Barca. Og nej, halvdelen af holdet skal ikke sælges eftersom at 17 ud af 25 spillere er fra egne rækker, men synes generelt at man kan sige om Villa, Alexis og Song at de ikke har præsteret på samme høje niveau som de gjorde i hhv. Valencia, Udinese og Arsenal, og at de ej heller har fået vildt meget spilletid. Hvorfor så bruge rundt regnet 90 mio. euros på dem?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Culé skrev:
Piquénbauer skrev:
Culé skrev:Synes faktisk at Elkjær havde en god pointe i det der "extra studie" igår før kampen. Altså det her med at de spillere Barca køber udefra sjældent præsterer som de gjorde i den klub de kom fra.

Jeg kan bare nævne Henry, Ibrahimovic, Alexis de seneste år. Elkjær pointerede det her med at når spillere kommer til Barca bliver de "omskolet" til at spille Barca-stilen og det på den måde hindrer fx en spiller som Alexis i at spille på den måde han gjorde i Udinese med stor succes.

Med tanke på alle de mange penge vi samtidig smider efter den slags spillere synes jeg faktisk at man på det nærmeste skulle gå over til at spille med udelukkende egne spillere der har spillet Barca-stilen altid.

Jeg tænker derfor om man burde sælge både Villa og Alexis og så satse på Cuenca og Tello samt selvfølgelig Pedro og så måske håbe på at en Dongue eller Deulofeu så småt kunne være klar til førsteholdet til den kommende sæson. Ved godt at vi ville få et sindsygt ungt angreb men alligevel. Hvad tænker i?
Henry havde en syg sæson i barca hvor vi vandt alt. Det samme havde villa. Alexis gjorde det også godt i første sæson og mener at han er begyndt at vise godt spil igen hvilket han også gjorde i går (han var en af de eneste der kunne være sin indsats bekendt). Cuenca har imo ingen fremtid i barca! Han mangler alt for meget i sit spil. Deulofeu har et talent men spørgsmålet er om han kan droppe sin stil som er lidt for ego og begynde at spille for holdet.

Jeg mener at vi skal supplere vores egne talenter med store spillere fra andre klubber. Synes det har virket godt de sidste år! Hvad mente elkjær at vi skulle gøre? sælge hele truppen og begynde at spille som real? eller bayern?
Nej, Elkjær mente bare at det var en skam at spillere som dem jeg nævner, ikke får lov til at spille "deres spil" når de kommer til Barca. Selvom de alle har haft gode perioder i Barca vil jeg stadig mene at man om alle 3 kan sige at de præsterede på et højere niveau end de gjorde/gør i Barca. Og nej, halvdelen af holdet skal ikke sælges eftersom at 17 ud af 25 spillere er fra egne rækker, men synes generelt at man kan sige om Villa, Alexis og Song at de ikke har præsteret på samme høje niveau som de gjorde i hhv. Valencia, Udinese og Arsenal, og at de ej heller har fået vildt meget spilletid. Hvorfor så bruge rundt regnet 90 mio. euros på dem?
Vel fordi vi ikke har/havde bedre på vores ungdomshold? Barca har et system og det er det system der bliver spillet helt ned på u11 (eller hvor langt det går ned). Der bliver ikke lavet noget om for at please nogle spillere. Det er det system der har gjort at vi har vundet alt og det er det system som gør at vi vil vinde i fremtiden. Ledelsen har ment at de spillere kunne indordne sig i systemet og det mener jeg også at de har gjort. Så der ser vi nok bare anderledes på det. Ud over det så kan elkjær jo tydeligvis ikke lide vores måde at spille bold på så tror ikke at vi kan gøre ham tilfreds!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Jeg vil gerne have Lewandowski, Reus og Hummels. Kan vi ikke bare sende 50 mio. euro og Alexis den anden vej?
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis vi udelukkende kigger på gårsdagens kamp, så vil jeg ikke have Hummels. Han var nok den dårligste spiller hos Dortmund(der var ikke rigtig nogen, men han var bare dårlig), men jeg vil derimod købe Subotic.



Men vi skal ikke ud og købe alle mulige spillere, bare fordi de spillede godt i går mod Real eller generelt spiller godt, men vi skal kigge på, hvem der vil passe ind på holdet, og til vores spillestil.
Senest rettet af Kubala tors apr 25, 2013 11:27 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

I øvrigt lyder det rigtigt hult i mine ører, når folk begynder, at bruge argumenter som, at det er Messi, der har vundet ligaen for os, og har ført os frem, men Tito har intet gjort, come on. Hvis man argumenterer sådan, så kan man ikke diskutere med hinanden eller tage vedkommende seriøst.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:I øvrigt lyder det rigtigt hult i mine ører, når folk begynder, at bruge argumenter som, at det er Messi, der har vundet ligaen for os, og har ført os frem, men Tito har intet gjort, come on. Hvis man argumenterer sådan, så kan man ikke diskutere med hinanden eller tage vedkommende seriøst.
Det er jo bare din mening :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster